| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Oktober Bräute 2014
 1 .. 5 6 7 8 9 10
10.03.14 09:42
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

So toll wäg dim Kleid :) wo heschs gfunde? Hesch e Föteli drvo?
D Iladigskärtli hämmer au sälber bastlet, s nimmt no rächt Zit in Aspruch aber s isch toll wenns d Lüt nochär au schätze
D Gästeliste stoht bi uns eigentlich scho lang, d Eltere händ dörfe Idee und Wünsch abringe aber schlussändlich hän mir iglade wär mir händ welle. Isch drum immer e heikels Thema wäge drirede und so.

Mir sötte no mit em Fotograf zämmesitze und mit däre vom Apéro. Sind au no am luege öb mer grad nach dr Hochzit no paar Flittertage chöne ahänke do mir denn erscht an Wiehnacht/Neujohr ind Flitterwuche gönd.

13.03.14 11:52
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

In Leipzig :) i weiss nid grad i dä nähi aber mini Schwiegereltern wohnet döt. Ne han no keis Foti, cha erst vo min Kleid föteli mache, da der zu anprobe no zu gross gsi isch.

Jetzt bin i fast jede Obig an Kärtli mache gsi, bin dann am Weekend die verschiedene Texte no usdrucke und jede Kartli dann auch no aschriebe.
Häsch du alli Kärtli verschickt oder häsch au welchi au abgäh?. I mein z.B arbeitskollege gseh i e jede Tag, ihne cha is au gäh, oder was haltet ihr davo?

Grüessli

13.03.14 12:27
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Isch doch super :) wenns kei Problem isch wägem Änderigstermin oder so spricht jo nüt drgege :)

Ich ha an däm Wuchenänd dörte wo mer d Kärtli fertig gha händ si dene grad gäh wo mer gseh händ. E Teil bini in Briefkaste go gheie und die andere wo chli witer wäg wohne hämmer gschickt. Die im Gschäft hämmer natürlich persönlich übergäh.

Liebe Gruess

17.03.14 14:11
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

Ne i bi zwei Monat und nomol en Monat vor dä Hochziit, sowieso in Leipzig. Da müsst go :)

Ok, dann mach i das au so :)

Nomol e frog :) Hän ihr s "hochziits-ABC" mit der iladig au nomol mitgschickt? und isch es genau glich wie uf Website oder eher e gkürzti form?

Liäbs grüessli

17.03.14 14:14
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Nei mir hän s Hochzits-ABC nid mitgschickt. Bi uns stoht uf dr Iladig eingentlich nur s Datum, dr Ort und wo si sich müen a-/abmälde (uf dr Homepage). Ich ha extra nid meh welle uf d Iladig schribe will s sunsch zu überlade wär.

Liebe Gruess

20.03.14 18:42
LucyLu 
Re: Oktober Bräute 2014

*reinschleich*

letzte Chance: ich habe noch diverse Artikel von meiner Hochzeit abzugeben:
http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...0_533_3.html#27

*rausschleich*

20.03.14 19:05
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

@LucyLu
Grün ist nicht so meine Farbe :)

31.03.14 10:16
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Guete Morge Ladies

Bi uns isch das Wuchenänd wider einiges gloffe hochzitstechnisch. Mir sind am Samschtig go luege wäge Ring und eme Azug füre GG. Bi de Ring sind mer no unschlüssig, hän 2 gfunde wo uns super gfalle. Dr Azug goht er denn mit sim Vater go kaufe. Ha denn grad no im Brutgschäft woni mis Kleid här ha chöne froge wies heisst:)

Wie gsehts bi euch so us?

Wünsch allne e guete Start in die neu Wuche.

06.05.14 16:06
Nutschgi 
Re: Oktober Bräute 2014

Bluerose:
04.10 also glich am anfang :) und bi dir?


ICH auch.

06.05.14 16:14
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Sali Nutschgi

Härzlich willkomme :) hesch uns chli öbbis vo dir welle verzelle? Hets e Atrag gä? Wie wit sindr mit dr Planig usw.?

Liebi Grüess
sunds

 1 .. 5 6 7 8 9 10
vorsichtigshalber   Missverständnis   Hochzitshomepage   Dudelsackspieler   Tätschmeischter   Secondhand-Kleid   Oktober   Fotograf   Iladige   standesamtlech   Iladigschärtli   Schwiegereltern   Bluerose   eigentlich   Hochzitsunterwösch   hochzitstechnisch   Iladigskartedesign   Stuehlschleife   Flitterwuche   dHochzitsvorbereitige