| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Parallelbräute 31.8.13
 1 2 3 4 5 6 7
07.04.13 22:08
drusilla 
Re: Parallelbräute 31.8.13

Hoi Emma, danke fürs Kompliment. Mer gönd 10 Täg uf Rundreis in Florida mitem Mietauto und denn entspanne mer nomol 10 Täg in Jamaika imene Couples-only Badehotel fröi mi mega!! Klar, verzelle denn wies ufem Standesamt gsi isch. Mer händ allerdings nüt Spezielles planet, eifach d Eltere und d Trauzüge chömed mit und nachher gömmer was feins go ässe. Das wärs scho. Was händ ihr planet, Emma? Und wär begleitet öi?

11.04.13 19:46
Emma13 

Re: Parallelbräute 31.8.13

Das tönt super, mir sind immerno am Idee sammle was d Flitterwuche agaht...

Mir werdet s zivile au nur im chline Rahme und eher spontan mache. Nach de Trauuig organisieremer en Apéro bi eus dihei (bi Schön-Wetter hoffentli ufem Sitzplatz) au je nach Wetter werdemer entscheide wo mer gönd go esse, fallses wüest isch gömmer eifach im chline Rahme mite TZ go esse, wenns Wetter mitspielt werdemer bi eus mit allne zäme grilliere :) (Eltere, Gschwüsterti & TZ) nüd verruckts aber möchtet eher öpis eifachs da ja denn spöter di gross Party isch :)

15.04.13 13:21
drusilla 
Re: Parallelbräute 31.8.13

Emma, das tönt super mit de Grillparty. mir hürotet ja in 3 täg, bis jetzt haltet sich d nervosität in gränze, ich glaub einfach, will ichs no gar nid richtig realisiert han und mir eifach irede, das s hochzitsfäscht im august denn wichtiger isch.
s wätter isch jetzt ändlich früehligshafter, obwohls je nach wetterdienst am donnstig oder erst am fritig rägnet.... bin mal gspannt, obs öis trifft oder ob mer nomal devo chömed.

24.04.13 22:15
Rea80 
Re: Parallelbräute 31.8.13

So ihr, do chunt nomol so eini wo am 31.8.13
hürotet. Das heisst üses fest isch den. Standesamtlich
tüen mir scho am fritig 30.8.13.
i gsehn , ihr sind alli recht durä organisiert...! Do
chum i mir grad chli komisch vor...!
Also mir wüssed wo mir noch dr ziviltrauig
gön go ässä. Was i de alega weiss i au scho. Sicher
kei kleid, sondern sehr sportlich in hosä und
blazer!
Samstig stoht dr apero und a dem apero hemer
de au ä chlini, nit kirchlichi zeremoni. Mir wüssed wie
üsi gäst vo de verschiedena locations transportiert
werded. De hemer s lokal wo s fest isch. Mir hen
privat öber wo üs deko macht. DJ isch au organisiert.
Än fotograf bruched mir nit. Gnueg kollega wo fötelet...
D hochziitstorte macht üs ä kollegin.
D ring hemer und mis kleid mit drum herum au. Nur
ihm sini alegi na nit! Hhmmm... Han i was vergässä...?
A ja, d ring sind bstellt. Was mir na müend besprächä
isch s menü vom fritig und am samstig....!

19.05.13 23:24
drusilla 
Re: Parallelbräute 31.8.13

Hoi zäme und willkomme Rea80!
Das tönt doch au scho rächt "planet", einfach anders, mit meh Kollege ibezoge. Ich find, es muen doch für jede passe und wenn hose und plazer für dich s richtig isch, denn isch das doch super.

also ich verzell no vom standesamt: mer händ ja im april scho ghüratet und es isch eifach traumhaft gsi! de einzig schön tag ide wuche hämmer verwütscht! am morge hani mis kleid (es wisses summerchleid, mega schlicht) und mini peeptoes agleit und bin zum coiffeur uf die 9i, löckli mache. mer händ am 11i mit allne vorem standesamt abgmacht gha (nur trauzüge und eltere sind iglade gsi), am halbi 12i hets denn richtig agfange. nun ja, am viertel vor 11i bini immer no bim coiffeur ghocked und han langsam panik gschobe, will erscht d helfti vo mine haar gmacht gsi isch. si het mi beruhigt, si schaffis, ich heb eifach mega vill und dicki haar. ok, am 11i dänn die erschte arüef vo minere trauzügin und mim jetztige ehema. han alli beruhigt (am meischte wohl mich sälber), es heb ja no puffer, eifach mal alli versammle und uf mich warte, ich schaffis. im geist hani mer aber scho vorgstellt, wies isch, nur mit emene halbe chopf locke und emene halbe gradi haar zgha!

am viertel ab 11i hanis denn gschafft, han schnäll zahlt und bin use grännt. de coiffeur isch es paar meter vom bahnhof weg gsi, det hani mit de wartende trauzügin des taxi bestige und underwägs no en inzwüsche panische aruef vo mim ehema (ja, ich hans a sinere stimm ghört.... ) entgegegno. am 5 vor halbi 12 simmer dete gsi und han alli begrüesst, d trauzügin het mir als überraschig en riisige bluemestruss bsorgt, woni denn no schnell d verpackig abgrisse han und denn simmer scho is trauzimmer gfüehrt worde. ich chan nid säge, wie lang dases gange isch, han kei uhr gha und im stress au keis zitgfühl me gha. aber mer sind die letschte a däm tag gsi und drum hets d standesbeamtin au mega isi gno (han scho horrorgschichte us züri ghört, das me inere viertel stund scho wider unsanft usegschobe wird und die nächste ineplatzed) und mit em trauzüg witz gmacht und mer händ no mega lang im trauzimmer föteli gmacht. es het sogar no es chlises gschänkli vor stadt gäh (danke winti!) und denn simmer früsch verhüratet use gange in sunnige (!!) park und händ dete no chli föteli gmacht mit de eltere und de trauzüge und so. denn simmer go zmittag ässe und will so schön gsi isch, simmer in innehof dusse ga hocke und es isch eifach de oberhammer gsi zwüsched all de böim im innehof z sunne z gnüsse und fein z ässe. es sind all mega fröhlich gsi und händ sich guet verstande (es händ sich nid alli vorher scho kännt). nachher händ mini eltere scho müesse gah, wills id ferie sind und trauzüge und mir sind nomol go föteli mache, will mer die fürd iladigscharte wänd verwände. nachher simmer hei und händ no chli de freii namittag gnosse und ich han scho die erschte brief mit de namensänderigs-aträg ufd poscht bracht

wenner mi ganz lieb fröged, verzelli au no vo öisere hochzitsreis

20.05.13 11:42
Emma13 

Re: Parallelbräute 31.8.13

Drusilla, wie schön, herzliche Glückwunsch, tönt alles ganz gmüetlich und fröhlich (ussert de Spurt vom Coiffeur is Standesamt ihihi ich het au Panik gschobe)

Bi eus isches am Dunnschtig sowiit, aber d Wetterprognose sind leider alles anderi als sunnig, janu... Chans sich immerno ändere, oder???!!!

Ich wür also seeeehr gern dis Brichtli über eu HZ-Reis lese

20.05.13 19:30
drusilla 
Re: Parallelbräute 31.8.13

Hoi emma, ui, bisch scho nervös? Bi öis isch de wetterbricht au nid guet gsi afang wuche, aber denn hets möge hebe und es isch erscht am fritig cho rägne. mit chli glück klappeds also au bi dir no. und susch isch au kei untergang, ich han mer äxtra en megagrosse rägebogefarbige rägeschirm gchauft und hetti au fröid gha, weni mit däm umeglaufe wär. villicht chansch der ja au no öppis usdänke, wos nur git, wenns rägnet, und was di würd fröie

vor drü wuche am fritig simmer em räge entflohe und direkt uf miami gfloge. es isch en richtige alptraum gsi am flughafe! nach dem lange flug, womer eigentli totmüed gsi sind, hämmer 1 stund vor de immigration gwartet und nomal 1.5 stund ide schlage bide mietauto-firma. will ich mim gg gschänkt han, das er in daytona chan go sälber nascar fahre (so e art ami-formel1), und das nur am samstig gange isch, simmer no am fritigabig d ostküste ufegfahre und am samstigmorge denn no die restlich strecki. vode ostküste florida hämmer drum leider nid so vill mitbecho, aber me muen sich ja no öppis für d widerholigsreis ufhebe (hehe). während min gg also gas gä het, hani mis beschte gäh, das fotografisch festzhalte (die autos sind so schnell verbi...). nach dem vile fahre, hämmer öis eifach en abig im hotelzimmer gönnt, um echli schlaf nachezhole. am nächste tag simmer denn d ostküste zrugg zu cape canaveral gfahre, um det s kennedy space center azluege. isch mega idrücklech die alte space shuttle, wo det usgstellt sind. die sind mega gross, aber dete, wod astronaute dinne gsässe sind, det hets nur grad platz zum hocke, nid emal ufstah chamer. das wär nüt für mich!
am abig simmer wiiter uf orlando gfahre. ich han scho vo diheime us tickets fürd universal studios gchauft gha und es zimmer imene park-hotel buecht gha. und das chani echt empfehle! klar, die hotels sind türer als die usserhalb vom park, aber me chan defür 1 stund vor de anderne ine und ich han föteli vom harry potter bereich gmacht, wo ussert öis ken andere mensch druf isch. denn simmer au grad am morge früeh alli bahne, wos susch langi schlange het, abgfahre im eine park (island of adventure). am nami simmer in andere park übere und dete hets denn dütlich me lüt gha, es isch aber au no gange. wahrschinli wills nid so en schöne tag gsi es (bewölkt, einisch am namittag hets churz chli grägnet, aber nur schüch). mer händ no e zweiti nacht z orlando verbracht, denn simmer wiiter.
Und zwar simmer is fantasy of flights museum. min gg interessiert sich für flugis, isch imene modellflugi-verein, drum isch das pflicht gsi. mich hets nid eso interessiert, vili alti flugis halt

denn simmer wiiter uf tampa. det hemmer am nächste tag in busch gardens zoo welle (en zoo mit achterbahne). das hämmer au gmacht, leider het öis s wätter en strich durd rechnig gmacht. am morge ischs no ok gsi, denn simmer d tier go aluege und giraffe go füetere (mega cool!), aber am nami, wo mer ufd bahne hend welle, hets agfange chüble, mega krass! und in florida, wenns mal rägnet, denn richtig und alles überfluetet! mer sind zrugg zum auto grännt und chnütüf im wasser gstande, will de parkplatz gfluetet gsi isch. pflotschnass simmer denn im auto gsässe und händ eifach s nöchte motel agstüred, wo mer scho gmeint händ, mer chömed nid zum motel ane, willd strass au so überschwemmt gsi isch. zum glück isch de parkplatz denn echli erhöht gsi und mer hends auto im "trochne" (also vo une, vo obe hets immer no grägnet) chönne abstelle. bi däm rägewätter simmer denn is kino, go ironman3 luege. leider simmer nachem ässe chli spat dra gsi und d plätz vom kino sind nid nummeriert gsi, das heisst, mer sind ide zweitvordeste reihe gsässe! und das imene risige ami-kino! ich han vo mim platz us gar nid die ganz liinwand chönne überblicke, sondern würkli min chopf müesse bewege, wenn sich öppis vo links nach rechts bewegt het naja...

20.05.13 19:47
drusilla 
Re: Parallelbräute 31.8.13

zum glück het de räge am nächste tag naglah und mer sind uf sanibel island gfahre. die insle isch en traum! hani mega schlächt planet gha, das mer nur 1 nacht det gsi sind. wills hotel isch de hammer gsi, mer händ direkt ufs meer gseh und in sanibel am strand hets wo me nur aneluegt muschle. ich bin mehrmals mit emene plastiksack loszoge und han die schönste gsammlet (und nachher überd gränze gschmugglet ). d insle sälber isch es schmuckstück, het so härzigi hüser und luschtigi briefchäschte und originelli restis und bars. muen det unbedingt wider emal hi!
nachher simmer ab id everglades. mer sind is shark valley visitor center und händ eigentli welle mit emene gmietete velo die rundstrecki zumene ussichtsturm mache. aber es isch so heiss gsi a däm tag, das mer "s bähnli" gno hend. das het au de vorteil gha, dass en park ranger denn no interessanti sache über d tier und d natur verzellt het. nachher simmer no go airboat fahre. isch zwar ökologisch nid ganz korrekt, aber e würkli cooli sach. d alligatore sind so nöch as boot cho, dasi teilwis angst gha han, er bissi mich is bei uf de tour hämmer denn no bimene verlassne indianerdorf usgstige und de airboat-guide het no was über d läbenswiis vo sine vorfahre verzellt. und dete hets mega härzigi waschbähre gha, wo i däm dort umegsprunge sind. es het sich also uf jede fall glohnt.

nach de everglades isch miami dra gsi. ich han dänkt, wenn scho, denn scho und es art-deco-hotel in miami beach buecht. das het mi allerdings ehner chli enttüscht, det herrscht ehner so chli ballermann-stimmig, das isch nid so miis. krass isch natürli, wenn die riisige chrüzfahrtschiff ifahred, wo zum teil höcher als d wulchechratzer sind! das het mi mega beidruckt.
bah, scho so lang, ich muen mich echli churz halte

also nachher simmer d keys durab gfahre, det hani vo mim gg gschänkt becho, dasi mit emene delfin chan go schwümme. han das bisher nie gmacht, will ich dänkt han, die arme tier. aber dete ischs würkli no ok, wills e forschigs- und uffangstation isch, vo tier, wo i de natur nid würdet überläbe. und es git kei so steibecki und shows, sondern es isch eifach en teil vom meer, also vor bucht mit emene gitter abtrännt. d delfin chönnted jederzit drüber springe, aber das macheds natürli nid, wills so guet gfüettered wärdet, echli fuul isch so en delfin also scho s het mega spass gmacht, d delfin lönd eim eifach immer grinse, wills so verspilt sind. chans schlecht beschribe, es isch eifach e positivi, fröhlechi stimmig und me het me s gfühl, si spiled mit eim als umgekehrt.
denn simmer uf key west, au wider sehr e cooli inselstimmig. uf de hauptstrass isch zwar au echli touri-gewimmel mit de immer gliche läde (hets eigentli überall die läde, wo mer so doofi t-shirts mit no dööfere sprüch chan chaufe??), aber absits ischs mega isi und relaxed.

20.05.13 19:54
drusilla 
Re: Parallelbräute 31.8.13

denn sind ferie in florida scho verbii gsi und mer händ zum glück no 10 täg in jamaica dra ghängt. mer sind vo miami uf montego bay gfloge und dete hets hotel so e lounge gha, das heisst, me wird uf jede fall abgholt und chan während em warte no es drinke. i öisem fall ischs aber sofort los gange und 90min mitem auto uf negril gfahre. in negril hets äbe die schöne karibik-stränd vo de poschtcharte mit endlos lange stränd mit wissem sand und palme und türkisem meer. halt wie me sichs vorstellt
ich muen zuegäh, das mer jamaica denn nüme würkli erkundet händ, sondern grössteteils im hotel blibe sind. es isch au würkli zur erholig dänkt gsi und mer sind jede tag am strand gläge, händ gläse, im meer badet, beachvolley gspilt etc. jamaikaner sind es luschtigs völkli, jedefalls die wo im hotel gschaffed händ, und schaffeds, e netti, kollegiali atmospähre z schaffe. ich hans au guet gfunde, das mer im hotel kei trinkgäld het dörfe gäh (isch verbote vor hotelleitig), denn het me au würkli s gfühl gha, das die mit eim redet, wills das gern mached. und es isch würkli alles inklusive gsi ussert d poschtcharte und d föteli vo öisem private dinner im bauhuus, wo mer a eim abig gha händ also würkli traumhaft, chans nur jedem empfehle.

20.05.13 20:51
Emma13 

Re: Parallelbräute 31.8.13

Drusilla, herzliche Dank für de tolli Bricht, so schön, tönt nachere super HZ-Reis, findi toll das ihrs grad aghenkt hend. D Erfahrig vom Delfin-Schwümme tönt richtig idrücklich, isch e wunderschöns Gschenk gsi vo dim Schatz :) und Jamaica, würi also au sehr gern mal wele gseh.

freut mich das ihrs gnosse hend!! :)

Ja, ich bin scho bitzli nervös, gaht nur no 3 Täg, freumi scho sehr :) hesch recht, ich gang glaub en hübsche Schirm go poschte, denn chani mi wenigstens uf das freue :)
Han im letschte Moment no entschiede dasi doch en Mini-Bluemestruss möcht, denksch isches zkurzfristig wenni morn schnell imene Bluemelade inegüxle und das in Uftrag gib?

 1 2 3 4 5 6 7
rägewahrschinlichkeit   namensänderigs-aträg   wunderschöööööööööööööööön   Mini-Bluemestruss   modellflugi-verein   save-the-date-chartene   Vorbereitsshooting   reserviert   Spätsommerbräuten   Standesamt-Iladige   Standesamt   Parallelbräute   Moos-Silberschmuck   jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Einladungskarten   ballermann-stimmig   eigentli   rosa-prinzessinne-zügs   Drusilla   silber-schmuckstück