| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Parallelbräute 31.8.13
 1 .. 3 4 5 6 7
20.08.13 13:08
Emma13 

Re: Parallelbräute 31.8.13

Hellloooo mini liebe Parallel-Brütli

Wie gahts eu?

@drusilla luegsch au scho täglich ufd Wetterprognose? Also hüt gitts ja bombastischs Wetter a für a eusem Tag, hoffentli blibts so :)

Ich bin zimli dure mit allem was zmache gsi isch... Was no astaht isch de Hochzitstanz üebe und am Samstig chani mis Kleid go hole :)

Nervös bini eigentli nonig so, aber ich merke bitz dass min Körper Azeiche gitt, ich hoffe das leit sich.. wie gahts eu? Was staht bi eu no so a?

20.08.13 14:07
Canoa 

Re: Parallelbräute 31.8.13

wo luegsch denn du Emma, ha drum höt au gluegt ond es geht nome 21°Grad ah...hoffe es goht nochli ufe...

20.08.13 14:14
Emma13 

Re: Parallelbräute 31.8.13

Also z.B. uf zoover.ch sinds 24°

http://www.zoover.de/schweiz/zurich-kanton/bulach/wetter

20.08.13 14:36
Canoa 

Re: Parallelbräute 31.8.13

hmm jo vellecht esch es au wäge de Region...aber hautsach kei Räge...
obwohl so wie am letschte Fritig 27°Grad wär jo anderst geil! =)

20.08.13 14:40
Emma13 

Re: Parallelbräute 31.8.13

Ja ich find ebe au, egal öb bewölkt, sunnig, was au immer.. hauptsach KEI REGE!!!

aber ja, sunnig, strahlendblaue Himmel und 27° nehmti au mit Handkuss :)

20.08.13 15:26
drusilla 
Re: Parallelbräute 31.8.13

Hihi, ich luege au täglich mehrmals und bin hüt morge erschrocke, wo d rägewahrschinlichkeit bi 60% gsi isch. jetzt isch si bi 30% Völlig blöd also, dete immer go luege, aber ich machs trotzdem...

Ich hätts lieber echli chüeler, so 25°. Schwitze immer so schnell und denn glänzts uf allne Fotene...

20.08.13 15:34
Canoa 

Re: Parallelbräute 31.8.13

25 ° Esch au okay.....
ech warte nochli met luege, es send no 11 Täg....

22.08.13 16:28
drusilla 
Re: Parallelbräute 31.8.13

uääääääääää, ich han grad e akuti Panikattacke... es isch zwar alles parat, aber bin mer einfach nid sicher, was ich wäm alles kommuniziere muen und wie gnau. Muen ich bischpilswis de Fotografin säge, was für Gruppeföteli i welere Zämestellig ich will? Wahrschinlich scho, oder? Usserdem weissi immer nonig gnau, wo mer selled fötele... wenns Wetter nid sicher isch, chömmer nöd det hi, woni han welle. Da ich nüt weiss, wo mini TZ plant händ, bini au total unsicher, ob das mitem Ziitplan überhaupt ufgaht (bin total de Kontrollfreak, ganz schlimm). Ich eleige han d Deko plant, aber ich han denn gar kei Zyt, die sälber ufzstelle. Delegiered dir das eifach ab? Und han usserdem grad s Gfühl, ich seb im Moment grad bsunders fett und hässlich, liegt wohl am Stress bide Arbeit und bim Vorbereite

27.08.13 08:28
Canoa 

Re: Parallelbräute 31.8.13

No 4 Täg...wahnsenn wie Ziit louft...

t Wätterussechte send au ned sooo schlächt... 24°Grad warm!
Hät zwar vöööu lieber 27°Grad aber hauptsach kei Räge...

27.08.13 09:37
Emma13 

Re: Parallelbräute 31.8.13

Ich find 24° perfekt... ich hoffe würkli dases so blibt (also wärmer chans natürli au werde, eifach KEI Rege... ich hoffs soooo fest)

Canoa, bisch scho nervös?

Bi eus staht eigentli alles, mir sind nur nochli am üebe tanze, so luschtig... freu mi scho mega. Abem Dunnschtig hani denn frei, aber scho jetz chani gar nüm richtig schaffe...

@drusilla ou nei, tuet mär leid dasses dir grad nöd so guet gaht... Ich han am Samstig au ä chlini Kriese gschobe will ich mis Kleid immernonig han chöne heineh, bim laufe bini eifach immerno drufgstande vorne und woni heicho bin, hani nur no ghület... das sind eifach d Hormon wo chli verruckt spielet, lahn di wege dem nöd usem Konzept bringe. Und was de Ablauf agaht, ja... mir hend am Fotograf ä Liste gmacht mite Name wie mir d Gruppeföteli wend mache, de Rest vom Abig hend mir aber gar nüd plant, das hemmer ganz eusne TZ überlah, ich bin au en Kontrollfreak, aber ich möchte de Abig eifach gnüsse, ganz egal was plant isch, ich möchte eifach chöne los lah... ich glaub eso chasch alles viel entspannter agah und hey, isch doch glich wenn öpis nöd ganz ufgaht, d Gäst wüsset ja nöd wie's ursprünglich plant gsi isch, niemert wird irgendöpis merke wenn öpis nöd so lauft wie plant.. Chunt alles guet!!!

 1 .. 3 4 5 6 7
Moos-Silberschmuck   eigentli   modellflugi-verein   Standesamt-Iladige   rägewahrschinlichkeit   Vorbereitsshooting   Mini-Bluemestruss   Parallelbräute   Spätsommerbräuten   wunderschöööööööööööööööön   Standesamt   save-the-date-chartene   rosa-prinzessinne-zügs   reserviert   jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   ballermann-stimmig   silber-schmuckstück   Einladungskarten   Drusilla   namensänderigs-aträg