Pfarreranfrage |
|
1 2
|
01.02.10 15:02
ddpp
|
Pfarreranfrage
Hallo zäme
hend ehr be üchem Wunschpfarrer eifach mou aglüte ond g'frogt öb ähr üch wörd traue oder hend ehr das med emene spezielle Kärtli oder so gmacht?
ech be of de suechi noch öpis speziellem, auso eifach ned grad es wisses Blatt wo drofstoht, öb ähr a üsem Datom no Ziit ond Lust heig
|
|
|
|
|
|
01.02.10 15:24
chloro
|
Re: Pfarreranfrage
Mir hei o telefoniert und er het gad zuegseit nachdämer id agenda gluegt het. När heimerim natürlech o es chärtli gschickt.freufreu
|
|
|
01.02.10 18:00
Ocelot80
|
Wir haben das Glück das der Götti meines Freundes Pfarrer ist, ich denke dadurch wird auch unsere Trauung vielleicht ein bisschen persönlicher....
Ziviltrauung 30.07.2010, Kirchliche Trauung 07.08.2010 www.ale-und-maenu.heiraten.ch
|
|
|
02.02.10 08:02
Soefeli82nicht registriert
|
der pfarrer vo mire heimatgmeind schaffet itz für d gmeind vo mim schatz u so isch üs d entscheidig liächt gfalle, wo das mir hürate u weles üse pfarrer isch. eigentlech hättä mir i üsere wohngmeind welle hürate, aber da d pfärrer nid gärn i "frömdä" gmeinde chöme cho lüt troue, heimer üs entschide, id gmeind vo mim schatz ga ds hürate. dä pfarrer wo mir itze hei isch super. är macht das richtig familiär. mir heine per mail kontaktiert u är het sofort gwüsst, dass är mini schwoscht im 06 scho trout het i mire heimatgmeind.
**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**
|
|
|
07.02.10 16:15
ddpp
|
danke föf üchi Meinige.
ech bastle jetzt mou es Kärtli, do ech so Sache ned gärn per Telefon mache...
be de mou of d'Antwort gspannt.
|
|
|
|
|
|
|
1 2
|