| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
sängerin kurzfristig abgesagt
 1 2
02.07.09 16:53
aschera 

Re: sängerin kurzfristig abgesagt

ich hoffe mir gfallt eini oder eine wo chli günschtiger isch

aber mau luege... es isch scho so viel schief gloffe bir vorbereitig jetzt chas gar nümm schlimmer cho...


mir hürate kirchlich am 15. august 2009

02.07.09 18:49
Yasi 

Re: sängerin kurzfristig abgesagt

Hoi aschera

jo das tönt nöd so guet. wär glaub au zimli uusgflippt.

Ich würs würkli au allne Fründe und Bekannte säge, dass Du öpper suechsch wo singt. villicht händ ihr ide nöchi en Chor oder so, wo eifach eini chönt cho, wo amel Solo singt. Oder ebe bi Musikstudente. villicht chasch emol of d'Homepage vonere Musikhochschuel und finsch det öppis.

hm, me chunnt mir au gad nöd in Sinn. hoffe sehr du findsch bald e tolli Sängerin.

lg Yasi

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!

03.07.09 08:30
Inessa

nicht registriert

Re: sängerin kurzfristig abgesagt

Wenn alles bei den vorbereitungen schief geht kann ja die hochzeit nur perfekt werden, aschera

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

03.07.09 10:25
aschera 

Re: sängerin kurzfristig abgesagt

@yasi & inessa
ja mini närve hei scho grad schnäu gflatteret aber easy chunt scho guet merci für di tipp!

ja das habe ich mir auch gedacht bis anhin ist dies und das schiefgelaufen erst mit dem trauzeugen nun die sängerin... ich denke auch kann nur besser werden und die pannen im vorfeld kann man ja beheben...

aber ich muss zugeben das hat sich schon ein bisschen auf meine vorfreude ausgewirkt und hat mich auch ein stückweit blockiert...
aber nun freue ich mich wieder denn ich habe wirklich tolle freunde die alles geben dass wir einen schönen tag erleben dürfen!

und noch was wichtiges habe ich gelern:
"ein freund ist immer da, wenn ein falscher freund nicht da ist".

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

06.07.09 09:33
celeste 
Re: sängerin kurzfristig abgesagt

hallo. hab dir eine nachricht zugeschickt...hast du sie erhalten? könnte dir evtl. weiterhelfen. liebe grüsse

08.07.09 09:56
aschera 

Re: sängerin kurzfristig abgesagt

hallo celeste

bin erst heute aus einer weiterbildung zurück, danke für deine e-mail werde heute abend mit meinem schatz darüber sprechen...

merci vielmau!

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

08.08.09 14:28
celeste 
Re: sängerin kurzfristig abgesagt

hallo aschera, hats noch geklappt?

 1 2
musikschulen   sonderkonditionen   omeschnoigge   sängerinnen   sängerin   Musikhochschuel   günschtiger   hauptprueflich   informieren   kurzfristig   weiterbildung   vorbereitungen   abgesagt   weiterhelfen   aschera   schiefgelaufen   zugeschickt   kirchlich   telefonkette   Musikstudente