| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 2 3 4 5 .. 35 .. 65
12.08.13 09:33
Lou259 

September Bräute 2013

Hallo Septemberbräute,

seit ihr mit allem schon fertig? Nervös? was fehlt euch noch? freut ihr euch oder ist die bekannte Torschusspanikk aufgetreten?

Freue mich auf eure Beiträge :-)

LG
Lou

12.08.13 09:39
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Hallo Lou

Ich bi scho rächt närvös und mir händ no Chlinigkeite zu mache (Tischnr. vorbereite und Tischplan mache z.B., Gästeastecker ganz fertig mache) aber die wichtigste Sache hämmer eigentli fast alli meh oder weniger fertig. Wet eigentlich luege dass mir spötistens i 2 Wuche sowiit alles parat händ und denn wörkli nüt meh müend mache (mir hürote zivil am 14. September und chirchlich am 21.).

Wie laufts bi dir eso, au scho chli ufgregt?

12.08.13 09:39
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

Saletti zusammen,
Fertig bin i nonig, aber nahezue. Am nächschte Suntig stat no en Tag baschtle mit minere TZ ufem Programm, den bini den eigentli Fertig!

es fähled no:
-Namensahstecker
-Menüchartene
-ringchüssi
-Freudetränen
-Tischchärtli

Am 27.8 chani den mis Chleid go ändprobiere und mis mami holts den am 28.8!

Nervös bini nonig, naja vilicht underbewust ich troime oft bruchstückhaft vom Hochzig

Greez Snow_Floks

12.08.13 09:40
deby90 
Re: September Bräute 2013

Hallo Lou259

Mir sind sowiit fertig, s einzig wo na fählt isch d Menücharte und d Chleidapassig bi de Schniiderin sowie s Fertigstelle (gipse) vo de Tischdeko...
Nervös bini scho laaaaang und d Lüüt rund um mich (vor allem mis Mami und mini Schwöster) sind glaub scho fast froh wänns dure isch aber jetzt stiigt d Voorfreud und ich chan's chuum me erwarte!

Wie wiit bisch du und wie stahts um dini Gfühl?

LG
Deby

12.08.13 10:05
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@eve: ufgregt aigentli weniger, eher kli ängstlich

@deby: ich muess no d Tischchärtli fertig mache, s chleid abhole und d give-aways fertig mache... suss isch glaubs alles fertig halt so klinigkeit wie dr ablauf, dr fotiplan, etc isch nonid gmacht, aber ganz ehrlich uf ds hani im momänt au ger kai lust... obwohl ich nur no 4 Wuche Ziit han

12.08.13 10:08
Lou259 

Re: September Bräute 2013

ach jo, machet ihr es probeesse? ich waiss nid ob mier das mache söllen, immerhin wüssemier, das me in dem resti gigantisch fein isst! denn gang ich drvo us, dass üseres hochziitsessa mindestens genau so guet isch, wie wenn mier amels normal döt sin go essa... Rücksproche mit em bäck, florist und dr pfarrerin müesst i au no mache und de sänger für d kirche au no... und s Kirchebüechli mit de Text und em Ablauf dinne sött i au no mache :-( doch no so einiges z mache

12.08.13 10:14
deby90 
Re: September Bräute 2013

Mir händ äs probeesse gmacht, obwohl mir s resti au scho vorher kännt händ und begeisteret vom esse sind. sind schlussändlich sehr froh gsi hämmers gmacht will mer usegfunde händ dass euses menü komplett nöd zämäpasst, so händ mer namal chli chönä schiebä...
s git uuuh viel z due. mir hürätet ja nur zivil, däfür än apéro mit 150 und äs ässä mit 40 gäst aber s git würklich viel arbet. s macht ja mega spass aber so die chliine details sind mängisch ächt müäsam

12.08.13 10:17
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

Mir händ es Probeesse gmacht, will mer ois bim Hauptgang nöd hend chöne entscheide. Den simmer halt beides go teschte! ich no guet xi, den hämer au grad xe wiä gross d'Poortione werded!

12.08.13 10:19
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@deby90: mier hen ebe es Buffet, denn isches nid so schlimm, wie was zemme passt und drum glaubi isch das nid nöti (vorallem wüsst ich nid wenn) es stimmt scho, so kliinigkeit sin mega müesam!

@snow_floks: jo, stimmt denn isch es probessa praktisch :-)

12.08.13 10:26
deby90 
Re: September Bräute 2013

ja das mit dere ziit isch sonä sach gäll lou
bimne buffet setts ja au keis problem sii dänki, da chan sich ja jede s ässä so zämästelle wies für ihn passt...

 1 2 3 4 5 .. 35 .. 65
vorallem   familie   Schlächtwättervariante   himbeer   September   schaffe   Fründin   Hochzig   organisiert   eigentli   langziitwätterprognose   irgendwie   hochzytsglückwunschkärtli   richtig   problem   komisch   Samstig   hochziit   super-extrem-Forum-söchtige   eigentlich