| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 39 .. 65
15.08.13 09:34
elea 

Re: September Bräute 2013

Nicole wass musch denn no alles erledige dass es so stressig esch?

schön wegem chleid! musch vell ändere lo?

15.08.13 09:43
himbeer 

Re: September Bräute 2013

ich ha ebe mini kontene bi de post und ha gmeint, me chön de name det online apasse lah, ich muess das aber no abkläre i dem fall. vilicht warti mit post und lohn au bis mer wieder dihei sind. aber füehreruswiis chönnt mer vorher scho mache und krankekasse, vermieter, versicherige etc. etc.

15.08.13 09:45
elea 

Re: September Bräute 2013

das goht alles scho vorher? wend denn die ke traubestätigong oder so was gseh?

15.08.13 09:47
himbeer 

Re: September Bräute 2013

doch, die chömed mer ja am zivile über. ich ha denkt ich chönnt all briefe scho vorbereite, die bestätigung denn eifach 20x kopiere und denn ufem weg an flughafe iiwerfe, haha. wär ebe scho mega schön wenn mer nach de flittis nöd no de ganz stress au no hät.

15.08.13 09:52
elea 

Re: September Bräute 2013

dasch e gueti Idee himbeer. die briefe chame jo wörkli scho vorbereite de muess me nach de flittis nöm so vel erledeige! ;) merci före tipp!

15.08.13 10:04
nicole87 
Re: September Bräute 2013

@elea
i hoff i muess nid vill ändere loh

mir händ am Mäntig s Gspröch mit em DJ gha, am Dienstag s Abschlussgspröch mit em Pfarrer.
inere Wuche händ mir no s Gspröch mit em Caterer und no mit dr Location und mit em Dudelsackspieler wo mir für d Trauuig händ miehnd mir au no ä Termin abmache.

es sind halt au no Kleinigkeite wo so vill Zyt in Aspruch nähmed: Namenskärtli und Menu Karte schriebe,
Serviette falte, Deko ikaufe usw...

mir händ ä Treibhaus gmietet, do miehnd mir alles sälber mache.. zum Glück ha i in dr Wuche wo mir hürote frei!!

ajo, und für dr Hochzytstanz miehnd mir auno üebe


und wie wyt bisch du mit dä Vorbereitige?

15.08.13 10:13
elea 

Re: September Bräute 2013

ja das send schono paar Sache! ;) aber ebe wend de no ferie hesch de chasch det en mega Endspurt mache ond denn langet das secher alles super vorher! ;)

bi eus sends eifach no paar Termine (chleid ändere loh, probefrisur, Termin resti, Termin Pfarrer, letschti besprechig met TZ etc. serigs züg halt. ond de mömer mol no d getränkt go chaufe und deko ond all das ufe bringe. aso halt wörkli eifach serigs züg. :)

was hesch denn du föres chleid Nicole? ;)

15.08.13 10:19
himbeer 

Re: September Bräute 2013

eusi to do liste wird zum glück au langsam chürzer, aber es git scho no es paar sache zum mache. mir händ zum glück 2 täg vorem fest no frei, da chani sicher no einiges erledige.

15.08.13 10:22
elea 

Re: September Bräute 2013

mis ziil wers gsi zwöschem zivile ond em fest nix me zmache. aber das wird fast bez knapp met de Termine so.. aber naja... hauptsach z letscht esch alles erledigt ;)

15.08.13 10:28
himbeer 

Re: September Bräute 2013

hihi euses zivile isch ein tag vorem fest, ich hoff sehr dassi dezwüsche nix meh muess mache :-)

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 39 .. 65
September   komisch   Fründin   schaffe   Schlächtwättervariante   himbeer   irgendwie   vorallem   familie   eigentlich   langziitwätterprognose   hochziit   Samstig   richtig   organisiert   hochzytsglückwunschkärtli   super-extrem-Forum-söchtige   problem   eigentli   Hochzig