| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 41 .. 65
15.08.13 14:49
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Sie wird nia ufhöra! Sie isch psychisch chrank und will sich nid helfa loh... Lieber dr sohn an sich "binda"

15.08.13 14:51
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

ojeojeoje.... das tönt ganz schwirig...
ez binschen du aber hoffentlich a dich
was meint den din GG derzue? Stat er wenigschtens uf dinere siite?

15.08.13 14:59
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Er stoht zu mier, seb scho! Aber es isch halt sis mami, tüf im herza liebt er sie... Sie liidet halt immer no unter dr schaidig (wo 20 johr här isch) und irgendwie het sie schiss, dass ich ihn ihra weg nimm. Will sie waiss, dass mich nüd do haltet (weder graubünda noch d schwiiz) und sie will nid dass mier weg züchen! Suss wer sie allei und niemert wür uf ihres grab luege, blablabla

15.08.13 15:14
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

verstandi, isch en schwirige fall!
aber ich bin sicher, das du das irgendwiä anebringsch, mit dim schatz zämä.
si söll sich lieber mti dir ahfründä, als dich ufd palme bringe!

mich bringt defür grad min schipa chli ufd palme....
immer diä komentär, vo wägä id nöchi zügle und sis gschäft übernä...naja...
ich spüäls halt ebe und besprich alles mit mim schatz...

15.08.13 15:19
elea 

Re: September Bräute 2013

lu, chaufet ere en hond de esch si nöm elei nei sorry, domme wetz ;)
so züg esch schwerig, ond das chont leider mega oft vor dass de d müeter wie de schwiegertöchter schuld gend dass si jez elei sind wel si ehne jo de sohn weg nemet. aber ebe loh di vo dem ned lo us de rueh bringe. ändere wird si sech jo auä chum.... :/

15.08.13 17:01
himbeer 

Re: September Bräute 2013

mini isch zum glück sehr agnehm. mir mached aber au nöd so viel zäme, denn isches eh namal öpis anders.

16.08.13 08:44
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@himbeer: das isch natürlich schön ich finds au schön wie mini eltere min GG verwöhnen... Er het jo erstgrad geburi kha... Sin vater het sich nid mol gmolda, sini mum schenkt ihm es glas honig und mini eltere Handwerker utensilie und suss no sache,.... Irgendwie verkehrti welt

16.08.13 08:47
nicole87 
Re: September Bräute 2013

hey Lou, das duet mir mega leid! i weiss wie du dich fühlsch. bi mit dä Eltere vo mim GG au lang nid guet uscho

16.08.13 08:54
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@nicole: es ziitli isch besser gsi, aber sit dr hochziit absoluti katastrophe :-( vllt will
Sie wüssen, dass es kai chind git (mol sicher nid in de nögste 5 johr)... Ach ich weiss au nid... Es macht aifach truurig. Ich nimm min GG jo niemertem weg. Im gegeteil, ich ermuetige ihn immer wieder zum sini eltere go bsueche!

16.08.13 08:56
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

das mit de vercherte Wält kenni au,
mini Eltere händ zwüsche ziitlich meh über mim GG sis Studium gwüsst als sini!
Mini sind halt so richtigi fröglis und sini überhaupt nöd!
Naja...
ich glaube es git immer irgendwo öpis, ich denke, das au mir vilicht mal so wärded si, isch ja au en loslösigsprozess vo de Eltere

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 41 .. 65
eigentlich   organisiert   super-extrem-Forum-söchtige   problem   langziitwätterprognose   eigentli   richtig   vorallem   September   familie   Samstig   himbeer   hochziit   Hochzig   hochzytsglückwunschkärtli   Schlächtwättervariante   schaffe   Fründin   irgendwie   komisch