| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 41 .. 65
16.08.13 10:08
himbeer 

Re: September Bräute 2013

das isch so. min ex isch mega iibunde gsi i mini familie und zu dem ziitpunkt hanis super gfunde, bi de trennig isches defür umso schwerer gsi. jetz händ mer nöd meeega enge kontakt, weder zu de eltere vo mim schatz no zu mine. also klar gsehnd mer eus ab und zue und es isch alles ok, aber halt nöd so das mer immer zämechlebed. ich find das viel, viel agenhmer und eifacher.

19.08.13 14:20
deby90 
Re: September Bräute 2013

Soo die Dame, de September ruckt i grosse Schritt nöcher und d Ziit lauft eim scho fast dävo. I bi beruhigt dass mir sowiit fertig sind und nachli d Ziit "nur" als Paar chönd gnüsse.
Jetzt isch bi eus d Fraag uftaucht wie mer das mit dä Rede mache söllät. Gwöhnt isch mer sich ja ä Asprach vor em Apéro und ä Schlussred nachem Ässä im Restaurant.
Wie machet ihr das und wie teilet ihr das mit eure GG uf?

19.08.13 14:45
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Also min vater het gfrogt ob ich e red will i hab gsait nai, es muess nid si. Nur wenn ers will. Jetzt ligts am vater vo mim GG. Wenn er a red haltet macht min vater au aini. Ich lohn mi überrascha.

@deby: ich han nid gwüsst das me vor em apero und noch em esse e red haltet i han gmeint die wird vor dr vorspies gmacht

19.08.13 14:48
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

ou ja es gat sehr schnäll fürschi...

also min GG wird eifach vor em erschte Gang churz alne Danke sägä, das si da sind und en guete wünsche.

wär sus no alles e red schwingt isch oisne Gäscht überla. Schön wärs natürli wämer so 1-2 hetted, aber da hani eigentli kei zwiifel dra
wo diä ihpaut wärded überlani oisem Tätschmeister

19.08.13 14:49
deby90 
Re: September Bräute 2013

hmmmm Lou bin mer sälber nöd so sicher, han dänn mal chli googlet und irgendwie isch das für mich dä einzig schluss gsi... s staht ebe so dass s bruutpaar so quasi e eröffnigsred haltet und denn na e schluss-/dankesred ganz am ändi...

19.08.13 15:37
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@snow_flocks: hesch denn nid schiss, dass plötzlich jeda irgendeswas sega will?

@deby: jo das mir begrüessig isch mier shco klar, aber ma chan jo au denn scho merci sega, dass alli cho sin und so... will es wird lüt ge wo früener hai gön als anderi. und denn explizit danke für d gschenkli chan me immer no im dankeskärtli sega/schriiba

19.08.13 15:41
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@Lou: grundsätzlich isches so, das alli wo öpis wänd biiträge, das oisem Tätschmeister müänd mälde, das isch so komuniziert worde, und er tuet den das kooriniere.
Und nei, ich han kei angscht, das alli öpis wänd sägä! Will längschtens nöd alli Gäscht tüänd gern e red schwinge... (inkl. mir)

@Deby: ich würd au eher scho am ahfang au danke sägä, da wiä d'Lou seit am ändi vilicht nüm all ume sind, ussert ihr händ es klars ändi, wo nöd all zu spat isch.

19.08.13 15:51
deby90 
Re: September Bräute 2013

Hmmm am Afang wänd mer scho danke sägä dass d Lüüt cho sind aber mir händ ja bim Apéro 100 Gäst und bim Esse denn nur na 40, darum hani dänkt müänd mer ja dem ängärä Chreis au fast es paar Wort widme oder?

19.08.13 15:55
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

ah ez weissi was du meinsch

also mir säged am Apero nach de Chile nüt (händ det aber öpä 150 Lüt)
de Pfarrer seit eifach, das ez alli herzlich zum Apero ihglade sind.
Mir wärded kei ziit ha und ich weiss nöd, ob mer bi ois alli derzue bringt stille zi und zuelose

aber ich denke, das isch öpis wo für jede sälber muen stimme. Mir sind halt beides zwei wo nöd so gern im mittelpunkt stönd

22.08.13 17:11
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

Hallo Zäme

>EVE777 - Cool am gliichlige Tag wie ich s kirchliche Hochzig

Also bi üs sinds au nume gad no es paar Details wo zum Plane sind und leider leider auf die schnelle bruuchemer no e Limousine hetted eigentlich en Bekannte mitme Rolls Royce gha aber dä isch churzfristig abgsprunge

Wani au no mache mue isch de Priis für es Spieli. De Tisch wo gwünnt chunt selbergmachts Pesto über. Aber das machi vermuetlich erst paar Tag vorher.

De Fotograf will au no öpis wie es Drehbuech, was wänn wie lang und wo isch Das git e Zangegeburt...

Hmmm mir mached übrigens au es Probeessä vorallem zum de Wii probiere, welle am Beste zu allem passt

Nervös bini...und wiiiieee...vorallem jetzt langsam im Stress wili immer wieder merke, dass Chlinigkeite fehled und denn glich no was erledige muess und üsi Gäst nüt bessers wüssed als jetzt no Änderige ahbringe mit wem dass chömed oder dass gar ned chömed oder doch nume an Apéro...es drunter und drüber.

Aber hey, ich gnüsse die stressig und doch sehr romantischi Ziit i volle Züüge au wenni teiwiis uf heisse Chohle sitze - die Ziit chunt ned wieder und darum isch sie für mich wertvoll

 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 41 .. 65
langziitwätterprognose   richtig   irgendwie   Fründin   himbeer   eigentli   September   Schlächtwättervariante   organisiert   vorallem   komisch   super-extrem-Forum-söchtige   eigentlich   Hochzig   Samstig   hochziit   familie   problem   hochzytsglückwunschkärtli   schaffe