| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 42 .. 65
22.08.13 17:15
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

Ach chunt mer gad no öpis in Sinn wo mi richtig rasend gmacht hät. Mini Trauzüügin und ich chönd erst zwei Wuche vorem Hochzig d Kleider ahprobiere :-(( und das isch nume die ersti Ahprob... mer fahred 2h det ane und das no 2x innerhalb vo zwei Wuche vorem Hochzig - das nervt!

Ladies, wänn händer Polterabig? Oder scho gha? Wüssed ihr woane dasses gaht??

22.08.13 17:20
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

saletti Zämä,

ich bin eigentli sowiit nache gat ja au nüm so lang bi mir

Han am Samstig Polterabig! mal luege wiä dä wird! Hoffentlich lässig
Han ämel scho es läärs Album und e eiwägkamera vo minere TZ becho...

Ufgregt/nervös bini sitem letschte weekend, da hät min GG Polterabig gha...und ich han mit minere TZ alli Dekosache fertig gmacht.

Mis chleid chani am nächschte Ziischitg go äändprobiere! Hoffentlich sitzt.
Und morn inere Wuche hämer den auscho Zivils *biber*

Ich wünsch oi no en schöne Abig
Greez

22.08.13 17:25
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

Hallo Snow_Floks
Ui scho bald sowiit. Wird sicher lässig wennd es Album chasch dervo mache
wünsche dir denn ganz viel Spass

22.08.13 17:26
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

hei Farfallina,
danke vill mal. ja ich hoffe es wird lässig aber da binich zuefersichtlich.
wän häsch du dine? oder scho gha?

22.08.13 17:30
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

ich han mine am 7.September
Bin so gspanne, was mini TZ da für crazy Ideeä hät. Jedefalls heg sie es "Kostüm" für mich bstellt wo ich denn ahlegge muess und s einzige wani weiss isch, dass mer gönd im Tres amigos go essä und miner Erfahrig nah (hani nämlich au scho gseh) sind Polteröbig dete ned eifach anesitze und essä sondern me wird denn verdonneret zum Serviere und so Gspäss... muess mer de Znacht denn jedefalls verdiene
I freue mi und i trau miner TZ ganz viel Gemeinheite zue wo mi birebitzeli chribblig mached

22.08.13 18:04
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

Dän häsch du polterabig wän mis chirchliche isch! Tönt au mega spassig jaja, die TZ immer! Mini hät mal xeit, dases sicher nöd piinlich wird, si wet ja au mal en coole polterabig

23.08.13 06:05
nicole87 
Re: September Bräute 2013

ich ha mi Polterobe am 7.September. aber i ha ihn selber organisiert, mir sind 19 Fraue

mir göhnd uf Freiburg(Dütschland) go öbbis ässe und aschliessend möche mir ä gfüehrti Tour
"Vampire,Blut und böse Buben" , wird eher ä gmietliche Obe

23.08.13 08:01
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

nicole87 - das tönd guet. isch glich au mal öpis womer suscht ned immer macht

Snow_Floks - Irgend e Gemeinheit wird sich sini TZ sicher au ihfalle loh bi gspannt uf dini Feedbacks

23.08.13 08:01
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Ich han kei polterobig... Zumindest waiss i vo nüd. Aber do mini TZ die Zwei WE vor minem hochzyt eh weg isch wirds keis geh :-(

@nicole: du hesch jo dine, wenn ich mis hochziit han

23.08.13 08:03
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Och meno, mier hen welle Himmelslaterne stiige loh. Aber das isch bi üs strickte verbota. Waldbrandgfohr

 1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 42 .. 65
vorallem   schaffe   Schlächtwättervariante   richtig   Hochzig   hochzytsglückwunschkärtli   organisiert   familie   himbeer   eigentlich   Samstig   eigentli   langziitwätterprognose   problem   Fründin   September   irgendwie   komisch   hochziit   super-extrem-Forum-söchtige