| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 42 .. 65
23.08.13 08:04
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@nicole: das tönt au mega lässig.

@farfallina: jep, gib oi spötischtens am mäntig pscheid

23.08.13 08:04
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

Lou259 - Mir händ au Flameas wellä und i bi mega enttüscht gsi, dasses verbote worde isch aber mer sind uf e lässigi Alternative usgwiche. Bi üs gits jetzt eifach LED Ballön

23.08.13 08:06
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

ojee...so schad lou!

@polterabig:
mir hät grad eini geschter ahglüte, si chöing nöd cho, wilsi nomal 20 siite vo de Bacelorarbet muen noi schriibe! bis nächscht friitig! naja...si verpasst öpis...

23.08.13 08:09
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@farfallina: die chämten für mich ene us 2 gründ nid in frog: 1. isches nid abbaubar (will die chön irgendwo abacho) und 2. magi us dem grund die nid go isammle. Ich denk ebe immer, dass es Reh oder anders tier d Baterie esse chönten... Aber ich will dier uf keifall d freud kaputt mache...

23.08.13 08:09
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

isch amigs schad, wenn Lüüt ned chönd gäll aber es wird bis zwei Täg vorher immer no Änderige geh segs Polterabig oder Hochzig... Mer händ au es uh hin und her mit de Hochzitsgäst aber am Schluss wird alles so, wies si muess

23.08.13 08:13
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@smow_flocks: ach i han ehrlich gsait mit nüd anderem grechnet! Ihra fründ (de het sie ebe nonid so lang) ischd kli wichtiger... Hans lustig gfunde: sie isch ganz besorgt gsi: setzisch dr max aber so dass er sich wohl fühlt... Suss gömmer denn früener. Oder hets ger niemert wo er reda chan? Denn waiss i nid ob i chum... HALLO??? Es isch üsi hochziit, mier dörfen prinzipiell alles mache! (Ussert nai sega)

23.08.13 08:13
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@farfallina: isch scho so, aber diä Frau triibt mi nächschtens in wahnsinn! ein tag vorher hätsi bi minere TZ no gsoislet, ja keis problem, si richti sich das scho ih!

23.08.13 08:14
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

Neinei Lou du verdirbsch mir d Freud ned obwohl eigentlich häsch scho recht. Mir sind jedoch wiit weg vom nögste Wald inere Altstadt wo wiit und breit nume Stadt isch. Hät ned mol e Chuehweid ide Nöchi drum hoffi nöd, dass es Tierli z'Schade chunt.

23.08.13 08:19
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@snow_flocks: i han lüt wo gsait hen: jo wenn ihr hüroten chum i sicher! Wenn isch es? I schriibs grad i. Denn hemmer d iladige verschickt und sie hen abgsait, heb di fest: die einze will sie packe müen, anderi will d fründin nid cho will und dritti will sies dr fründin nid sega chön, dass a hochziit isch! Klar die sin nur zum apero iglade gsi, aber gliich!

23.08.13 08:19
farfallina2109 

Snow_Floks - söttigi chasch eifach denn ned bruuche! I bi glaub no nie so offe und ehrlich gsi zu mine Kolleginne wie jetzt wos eifach mal NUR UM MICH gaht und wenn das einere ned passt oder s'Gfühl hät müess schwierig tue denn sell sie lieber dihai bliibe.

 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 42 .. 65
hochziit   irgendwie   komisch   September   hochzytsglückwunschkärtli   langziitwätterprognose   Samstig   problem   familie   Hochzig   Schlächtwättervariante   eigentli   Fründin   organisiert   eigentlich   schaffe   himbeer   super-extrem-Forum-söchtige   vorallem   richtig