| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 43 .. 65
23.08.13 08:22
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@farfallina: jo denn :-) denn gseht das anderst us... Mier sin ebe grad bim wald. Was im Bündnerland au nid so schwer isch

23.08.13 08:30
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

ich han au sone gloorrichi absag fürs Hochzig:
bin dän inere wiiterbildig, weisch diä fint nur einisch im jahr stat und ich bin nüm di jünscht (50gi) und sus mueni es jahr warte. (isch mis gotti!) da bini so riichtig enttüscht xi! naja... särtig gits immer.

diä für de polterabig hani au nur ihglade wils am schwager sini fründin isch! hets warschindli gschider la

ich find halt, dasmer grad a some ahlass usefint wär di wahre fründä sind! Hami defür umso meh gfroit um div. ahmäldige fürs Apero

23.08.13 09:16
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Was mi nervt sin die vorhaltige: es isch euri hochzit, ir dörfen macha was ihr wenn. Denn segen mier: de und de laden mier nid ih, denn haissts plötzlich: doch, die müen ihry oder ich seg, noch dr trauuig leg i sneekers (wiss) a und ma sait: gohts no, das isch nid edel, es isch e hochziit!! Gopf, i han NIE gsait, dass i a super edli piick feini hochziit han welle. Das hen nur die andere bestumme. Und i han immer gmaint es goht um üs

23.08.13 09:23
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

jep das isch närvig! zum glück lönd ois alli das mache was mir wänd! si (also vorallem oisi Eltere) gänd nur iri meinig ab, wemersi au ihholed! zum glück!

und weg de Sneekers, häsch es bodelangs chleid? wil den xeet mers gar nöd!
ich han für de notfall wiisi FlipFlops debi

bin mal ame hochzig xi, wo si giftgrüäni FlipFlops unerme wiise chleid ahgha het, mer häts nur xee wensi stägä gloffä isch! defür wirdi das niä meh vergässä

23.08.13 09:28
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Ihan au grüeni sneekers wella, aber es het kaini in giftgrüen kha drum sins jetzt wiis und hen neongelbi schuebändel. Jo han e bodelangskleid und i lauf siiicher nid dr ganz tag in absatzschue ume

23.08.13 09:30
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

Findi ämel cool und wiisi falled ned so uf! ich verstans wemer nöd de ganz tag i absätz wil umelaufe...isch ja au nöd jedermans sach.

und ebe, wiä du scho xeit häsch, es isch oiri hochzig

23.08.13 09:35
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Ebe me gsehts nid segi jo

Und wenni grüeni hoor mit pinka stränli will an dem tag, denn machi das und niemert, ussert mim GG dörf öppis sega

23.08.13 09:41
elea 

Re: September Bräute 2013

i werde au so bald mer d füess weh dönd wechsle of wiisi turnschueh.. ;) seled doch di andere denke was wend.. mer hend jo d schmerze ond ned si ;)

23.08.13 09:46
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Vorallem gseht mes nid! Mier hen scho es engs kleid, e turmfrisur wo kopfweh macht und sin apinselt (bös gsait) denn dörfen mier doch turnschue alegge

23.08.13 09:47
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

logisch törfemer das! es passt halt eifach nöd zu dem prinzässlibild wo vill no händ vo dä hochzig! aber schlussäntli chönd ois ja di andere meinige egal si! Mir müänd vorallem ois und oisem GG gfalle!

 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 43 .. 65
September   familie   richtig   komisch   organisiert   hochziit   vorallem   schaffe   langziitwätterprognose   Hochzig   super-extrem-Forum-söchtige   irgendwie   hochzytsglückwunschkärtli   Samstig   eigentli   himbeer   Fründin   Schlächtwättervariante   eigentlich   problem