| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 2 3 4 5 .. 35 .. 65
12.08.13 10:32
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Ui Lou wie meinsch ängstlich, öbds richtige machsch oder öb alles guet goht a dem Tag ? Ich ha amigs zwüschedure au rieesseee Kriese, das alles id Hose goht wo mir organisiert händ, das öper wichttigs chönt chrank wärde etc., und amigs hani au Angst dass es chönt schief go. Bi zwar scho mega lang mit mim GG zäme (10 Johr) und cha mir es Läbe ohni ehn ned vorstelle. Aber grad gester wieder hämmer e Unterhaltig mit öperem gha wo 25 Johr ghürote esch oder so und die het eifach nur abglästeret und gseit sie wörd also niemeh hürote etc., das esch eus jetzt scho des öfteren passiert und macht mir amigs scho chli Angst, meine die Lüüt händ sich irgendwenn sicher au mol gliebt........

12.08.13 10:35
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@eve: Jo, ob alles klappt, obs s richtige isch, ob ich an alles denkt han, vor dem hani mega angst! ich bin zwar au scho 7 Johr mit mim Ma zemma (au shco 1 johr zivil kührote), aber ich bin mier im momänt überhaupt nüm sicher, ob alles richtig isch, will immer meh lüt voll gege s hürote sin und so vllt ligts au dra, will d eltere vo mim Ma gschiide sin und sini ma nur schlechts über sin vater sait und umgekert isch es nid besser...

12.08.13 10:41
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Ich verstoh di imfall voll Lou, ich bi au öper wo mega schnäll uf so Züüg reagiert und rasch Zwifel het, allerdings egal bi was. Und s hürote findi halt scho speziell, ich meine me het jo d Absicht wörkli zämezbliebe bis zum Läbesändi. Und wenn me denn halt viel Negativbispiel gseht machts eim scho Angst.

Vorallem dunkts mi me cha das fast niemertem säge wills de Lüüt au cha schräg inecho wenn me so öpis seit wenn me am Hochzyyt plane esch. Aber ich bi ebe wörkli kei so "happy-hippo-bruut" wo nur Härzli i de Auge het und no ganz naiv cha dänke (das esch jetzt NED abschätzig gmeint imfall, beniede die Fraue amigs um das) aber ich ticke ned eso sondern bi rächt realistisch veralagt und gseh halt bi wie villne dass es id Hose goht oder wieviel das zwar zämebliebe aber total unglücklich sind. Ich ha mit mim GG aber scho oft über das gredet und mir sind eus beidi einig dass mir alles wänd gä damits ned eso chunt. Ich dänke das esch au s einzige was me cha mache, dra bliebe, ned ufhöre schwätze, s Verständnis für de ander ha und eifach d Beziehig wichtig nä und sich Müeh gä. Hoffe mir dass mirs schaffe.

12.08.13 10:48
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@eve: Ich bin froh, dass du mich verstosch, es git so viel, wo immer segen: sig nid so negativ, du hesch en traumhafte ma ihr bliiben zemma, ... gnüss dini hochziit, aber bi so sprüch chani mi nid druf freua ddas isch wie, ich han so gsait, wenns heiss isch an dem tag, züch ich noch dr trauuig mini schue ab und laufe barfuess, will ich hass es, wenns heiss isch schue azah, ich schwitze denn immer so denn sait mis schwiigermami: denn hürotet min sohn dich aber nid! au wenns nur (angeblich) als witz gmaint isch, das sait ma nid!
min Ma probiert mich au immer wieder z beruige und sait mier schaffen das scho, aber ich denk immer: das hen alli andere wo sich glich scheide loh hen au gsait!

12.08.13 10:48
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

Lönd oi nöd verunsichere. Wens für oi jetzt stimmt, denn isch das guet so! Usserdem chamer nöd vo anderene (wos nöd klappet hät) uf eim sälber zrugschlüsse.
gänd zuekunft eifach possitiv ah

12.08.13 10:56
deby90 
Re: September Bräute 2013

Also i bi au eini wo sehr positiv dänkt und halt eifach de Ist-Zuestand betrachtet - im Momänt chönti mir keis Läbä ohni min GG vorstelle und daher dass es ja jetzt scho sit 4 Jahr super lauft, mir natürlich au Krise gha händ aber extrem guet mitenand chönd redä hani eigentlich kei Angst.
S tragische findi halt d Istellig vo gwüsse Lüüt... D Kollegin wo z.B. am 13.12.2013 hüratet seit jetzt scho, dass wenn d Ehe 3-4 Jahr hebet sägi das ja super und sie sägi z friede. D Istellig, Haltig und s Durchhaltevermöge händ sich halt i de letschte Jahr gändärät und ich möcht gern mini Eltere und Grosseltere als Vorbild ha, wo sich au i de gröschte Kriise zämägrafft händ, än Wäg MITENAND gfunde händ und halt immer es super Team gsi sind

12.08.13 10:58
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Lueg Lou ich ha bis vor 4 Johr gseit ich will nie hürote um kei Priis, für mich esch Ehe = Gfängis gsi chli krass usdrückt will ich bi mim Umfeld au viel mitbecho ha wo gaaar ned guet gloffe esch und mir immer gseit ha so wot ich nie wärde, ich wot go wenns mir nüm passt und ned inere lieblose Zwäckgmeinschaft läbe.

Ich ha rächt lang brucht bis ich gmerkt ha hei Momänt, ich bi ich und ich und mi GG händ ganz e anderi Beziehig als die Lüüt wo mir als Negativ-Bispiel so präsent gsi sind. Ich ha denn rächt lang a mir gschafft und au viel und lang mit mim GG gschwätzt. Für mich stimmts dass mir jetzt hürote und ich freu mi eigentli mega ufs Fest. Aber amigs weni e schlächte Tag gha ha oder so und starch konfrontiert wirde mit Lüüt wo vom hürote abrote etc. denn verunsicherets mi amigs glich immerno. Ich glaube au, das wird ich allwäg nie ganz chöne abstelle. Ich gsehs mittlerwiile eifach eso: dur das, dass mi GG und ich au scho einiges duregmacht händ weisi, dass es eus ned grad bim erste Sturm umhaut. Und will mir eus so bewusst sind wies cha schief go versueche mir so z säge präventiv gäge das vorzgo. Ich glaube wenn me weiss uf weli Warnzeiche dass me söll achte denn esch das scho mol sehr viel.

Und was dis Schwiegermami gseit het esch allwäg wörkli eifach e mega doofe Spruch gsi, vorallem di Maa het di jo scho ghürote also vo dem här esch das eh e mega förigi Ussag gsi vo ehre. Versuech eso Sache am beste z ignoriere und konzentrier dich uf die guete schöne Sache wo di Maa und dich verbinde und heb a dene fest.

12.08.13 11:03
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@eve: ich probiers jo und wenn ich realistisch üsi bezüchig betrachte, muess ich sega, dass mier in dene 7 johr wohrschinli meh dure gmacht hen, als mengs ehepaar in 10 johr ehe :-) drum glaubich au dra, aber mengmol bini scho kli skeptisch. vllt au, will ich ihn gfrogt han und nid er mir vllt bini aifach no kli jung und drum kli unsicher

12.08.13 11:07
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Velecht esch es au grad will dir scho so viel duregmacht händ? Aso weisch ich ha das z.b. mängisch, dass ich so de Hochzyytszauber total gärn hätti wo die Päärli händ, wo nonig so lang zäme sind und eigentli no nüt wörkli schlimms duregmacht händ zäme. So das ganz naiv eifach verliebt sii, das esch doch soo e schöni Zyyt . Aber glaube wenn me scho einiges heftigs überstande het denn hinterloht das halt Spure. Klar bi eus esch es jetzt wörkli so dass eus das no meh zämegschweisst het aber trotzdem hets eus au rächt mitgno. Mir hürote sicher mit emene "realistischere" Bild als wenn mir ghürote hätte wo mir rächt früsch zämegsi sind.

Und weisch wägem Atrag mache, meine du hesch ne zwar gmacht, aber er het jo gseit, und das hät er sicher ned gmacht wenn er ned sis Läbe mit dir wörd welle teile .

12.08.13 11:19
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@eve: realistisch simmer zum glück au beidi do hani glück kha, ich bin zwar kli dr treumer wenns um zuekunftsplän goht, aber suss bini sehr realistisch... und das weg em atrag stimmt, er het jo gsait :-)

 1 2 3 4 5 .. 35 .. 65
Schlächtwättervariante   hochzytsglückwunschkärtli   hochziit   vorallem   problem   richtig   familie   organisiert   komisch   super-extrem-Forum-söchtige   Samstig   schaffe   himbeer   eigentlich   irgendwie   langziitwätterprognose   eigentli   September   Fründin   Hochzig