September Bräute 2013 |
|
1 2 3 4 5 .. 35 .. 65
|
|
|
|
|
12.08.13 10:48
Lou259  

|
Re: September Bräute 2013
@eve: Ich bin froh, dass du mich verstosch, es git so viel, wo immer segen: sig nid so negativ, du hesch en traumhafte ma ihr bliiben zemma, ... gnüss dini hochziit, aber bi so sprüch chani mi nid druf freua ddas isch wie, ich han so gsait, wenns heiss isch an dem tag, züch ich noch dr trauuig mini schue ab und laufe barfuess, will ich hass es, wenns heiss isch schue azah, ich schwitze denn immer so denn sait mis schwiigermami: denn hürotet min sohn dich aber nid! au wenns nur (angeblich) als witz gmaint isch, das sait ma nid! min Ma probiert mich au immer wieder z beruige und sait mier schaffen das scho, aber ich denk immer: das hen alli andere wo sich glich scheide loh hen au gsait!
|
|
|
|
12.08.13 10:56
deby90
|
Re: September Bräute 2013
Also i bi au eini wo sehr positiv dänkt und halt eifach de Ist-Zuestand betrachtet - im Momänt chönti mir keis Läbä ohni min GG vorstelle und daher dass es ja jetzt scho sit 4 Jahr super lauft, mir natürlich au Krise gha händ aber extrem guet mitenand chönd redä hani eigentlich kei Angst. S tragische findi halt d Istellig vo gwüsse Lüüt... D Kollegin wo z.B. am 13.12.2013 hüratet seit jetzt scho, dass wenn d Ehe 3-4 Jahr hebet sägi das ja super und sie sägi z friede. D Istellig, Haltig und s Durchhaltevermöge händ sich halt i de letschte Jahr gändärät und ich möcht gern mini Eltere und Grosseltere als Vorbild ha, wo sich au i de gröschte Kriise zämägrafft händ, än Wäg MITENAND gfunde händ und halt immer es super Team gsi sind
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 35 .. 65
|