| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 46 .. 65
28.08.13 16:13
Rebella 
Re: September Bräute 2013

Us dem Grund han ich halt no Flieder im Chleid inne
Aber en Schleier hani.

28.08.13 16:18
himbeer 

Re: September Bräute 2013

haha rebella, ziehsch di da us de affäre, sehr clever :-)
ui jetz händ grad mini eltere au no ihres gschenk izahlt... wenn nur euses konto immer so würd usgseh.

28.08.13 19:09
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@himbeer: gell das gseht denn imers o toll us, ich weri au froh aifach so paar 10'000 CHF uf dr siite zha aber werum hesch du denn es schlechtsgwüsse wegem wiis? ich nimm nid a, dass öppert drvo usgoht, dass du jungfrau bisch oder gsehn ich das grad flasch und bin voll ins fettnäpfli tretta

@rebella: clever glöst

@elea: dass zu 90% niemert me jungfrau isch, nimm ich au a, was ich aber unpassend find (isch aber nur mini meinig!!!) wenn a hochschwangeri wiis trait

29.08.13 06:14
nicole87 
Re: September Bräute 2013

ihr sind mir no Brütlis

29.08.13 08:21
himbeer 

Re: September Bräute 2013

haha lou, das isch doch en witz gsi. hützutags dörft ja susch niemer meh wiiss träge

29.08.13 08:33
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

Bis um 1800 und irgendwas (hani vergässä) hätmer sogar schwarz zur Hochzit treit! Und ich meinti, irgendwo im Asiatische ruum isch wiis truurfarb!

Also ich denke, mer törf a sim hochziit trägä wasmer möchti! Ich würd ämel nüm wiis träge, weni es zweits mal würdi Hürate (was ja eh nöd id tüte chunt!)
Wiis isch glaubs hüt au meh so e "erschti" hochziitsfarb (jungfroilichi hochziit)

29.08.13 09:12
himbeer 

Re: September Bräute 2013

das stimmt, ich denk ich würd au für e zweiti hochzit (was mer nöd hoffed, aber me weiss ja nie) nüm wiss wähle.

so, gester händ mer no mit de fotografin telefoniert, da sött au alles klar sii. hüt bringi no eusi chleider fürs zivile id reinigung. eusi reiseunterlage sind au acho und mir händ gester abig eusi ESTA-formular online usgfüllt für de transit i de USA. s gästebuech woni bstellt ha isch gester uf post und jetz gits eigetnlich nur no ganz wenigi, chlini sächeli zum mache... komisches gfühl

29.08.13 09:16
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

das froit mich, das du scho fascht fertig bisch mit de Vorbereitige!
Ich bin au fascht dure.

Hüt no go Negeli mache
denn am abig no de Apero für morn vorbereite
Morn isch den s'zivils

den söti nurno mini wiise Schue butze (die händ schwarzi strieme vom Tanze üebe )
s'ESTA-Formular söti auno mache...
tankes Gschänkli fürs Apero-Team und Band ide Chile söti no zämästelle

und den isches scho bald so wiit...

29.08.13 09:19
himbeer 

Re: September Bräute 2013

ja es isch alles ziemlich stressfrei gsi bis jetz, eigentlich komisch. aber ich freu mi glich wenn nach de flittis s läbe wieder sin normale gang nimmt. sones fest nimmt doch recht viel platz ih irgendwie... freu mi scho wenni wieder cha anderi sache plane oder halt au wieder mal sochli vor mich hii cha läbe.

uh morn isch scho eues zivile?? und wenn isch denn s fest?

29.08.13 09:21
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

oh uf das froimi au...han grad geschter zu mim GG xeit, zum glück Hüratetme nöd all Jahr

jep morn isch scho s'Zivile...
s'Fäscht/chirchliche isch am 7.9!

 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 46 .. 65
hochziit   vorallem   Fründin   hochzytsglückwunschkärtli   Schlächtwättervariante   eigentlich   himbeer   Samstig   eigentli   problem   irgendwie   organisiert   Hochzig   schaffe   super-extrem-Forum-söchtige   langziitwätterprognose   September   familie   komisch   richtig