| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 48 .. 65
30.08.13 09:28
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@himbeer: achso :-) "beschlosse zum hürote" dönt grad seehr romantisch isch bi üs au nid anderst gsi, mier hen im April 2012 gfunde mier hüroten, im Juni 2012 hemmer klammheimlich zivil ghürote und denn am 7. September 2013 wird üseri chirchlichi si.... i freu mi scho megamässig. Aber eigentlich meh, dass denn alles umme isch, will immer müesse denke, hani alles, isch nüd vergesse gange und so wiiter, mag i nüm... zudem freui mi uf s hoorschniide noch dr HZ

30.08.13 09:34
himbeer 

Re: September Bräute 2013

haha du sprichsch mer usem herz, ich ha 2 täg nachem fest scho de termin zum d haar schniide :-)

ja mir sind beid nöd mega romantisch und es isch tatsächlich en beschluss gsi. aber das passt au besser zu eus und ich find das super so. schliesslich findi scho, dass das e entscheidig vo beidne muess sii.

aaaah denn häsch du ja sogar scho de erst hochzitstag hinter dir, gratuliere :-)

30.08.13 09:36
Rebella 
Re: September Bräute 2013

@Lou: Ich denkes das eusi Turtene scho guet werdend si. Esch en guete Konditer wosi macht.
Es sind glaubi Himbeer / Quarkturtene. Will mir hend eifach liechti Turtene welle.
Ich han au eigentlich lang, gar kei Turte welle, aber dänn hani am Hochziit vo minere TZ, mini Traumturte gseh gha.

30.08.13 09:48
himbeer 

Re: September Bräute 2013

mir händ ein stock aprikose, ein stock waldbeer und ein stock schoggi, da hät hoffentlich jede öpis gern.

30.08.13 10:35
Rebella 
Re: September Bräute 2013

Bi eus gits ebe 2 separati Turtene.
Aber sind beid nume 1 Bode.
Eini für mich und eini für min GG.

30.08.13 10:36
elea 

Re: September Bräute 2013

rebella, das esch sone cooli Idee met de torte! das hani zersch au welle mache! en herzigi romantischi torte för me ond en call-of-duty-torte för ehn! aber mi frönd het gmeint mer ghöre jos chliesslech zeme ond de müsse mer au zeme en torte ha... tja geht's halt nome ei torte

30.08.13 10:42
himbeer 

Re: September Bräute 2013

das findi witzig, i de usa isch das no hüüfig, das mer en "groom's cake" macht wo denn ebe zb e playstation isch oder en fuessball oder so. aber mir händ eus guet uf eine chöne einige, ich ha kei romantischi torte welle sondern eher e moderni und tortefigure sind total nachem gschmack vo mim GG, so passt das wunderbar.

30.08.13 10:46
elea 

Re: September Bräute 2013

ebe i het das au no lässig gfonde sone spezielli torte wo zo ehm passt! aber wenn ehr met eusere wiise torte au glücklich esch de esch das au oke ;)
be eh scho ug gspannt wie denn d torte schloss entli wird usgseh. bes jez geht's jo erst Skizze devo... ond nemmt mi de wonder ob si eues hochzits logo so eis zo es het chöne ofd torte due! :) torte esch ufregender as de rescht! :)

30.08.13 10:49
Rebella 
Re: September Bräute 2013

Bi eus hets ja uf de Iladig scho agfange mit em Fussball Derby Motto.

Gester erst het mer en Kollegin gseit, si häig anno dazumal d` Iladig uf d` Ziite toh, will sie gmeint het, es sigend Fussballticket
Und sie chäng ja absolut nüt mit Fussball a fo

Aber sie esch ja nöd die einzig gsi.

Tortefigure hemer eh kai. Wär schad.
Will mini Turte esch vo mim Verein und sini vo sim.

30.08.13 10:51
elea 

Re: September Bräute 2013

nei torte Figur hemmer au ned. ebe eifach euses logo drof..

was send denn das för verein rebella?

 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 48 .. 65
langziitwätterprognose   eigentli   Hochzig   eigentlich   problem   himbeer   richtig   organisiert   vorallem   super-extrem-Forum-söchtige   Fründin   irgendwie   hochzytsglückwunschkärtli   September   Samstig   komisch   hochziit   schaffe   Schlächtwättervariante   familie