| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32 .. 49 .. 65
30.08.13 10:54
Rebella 
Re: September Bräute 2013

Beid Blau / Wiss vo Züri.
Sorry, eine vo Züri und de ander vo Niederhasli
Mach mi Schatz ebe abe, will er immer seit, First Club in Town.
Dänn sägi amigs, ja klar, vo Niederhasli
Züri ghört eus

Ich bi en Fcz` ler und er es Gc Tussie

30.08.13 10:58
elea 

Re: September Bräute 2013

ui goht das guet en zöri fan ond en gc fan?
mini TZ esch früehner sehr agfresseni Z fan gsi. hauptsächlich dor ere frönd halt wo sehr fanatisch gsi esch die Südkurve

hender de d farbe wiis blau grad dord di ganz hochzit zoge? ;)

30.08.13 10:59
himbeer 

Re: September Bräute 2013

haha mir händ eusem FCB fan im kollegechreis zu de geburt vo sim sohn en FCZ strampler kauft, de hät schön blöd gluegt.

30.08.13 11:04
Rebella 
Re: September Bräute 2013

D` Derbys sind immer schön.

Aber mir löhnd eus la läbe.


Jetzt ide Vorbereitig muess er halt mängisch echli meh unter düre. Will mini TZ esch au en Fcz` ler.

Usert mis Chleid, wo Flieder dinne het, esch alles Blau / Wiss
Sin Zuestand ide Chile chönti dänn evtl. scho liecht blau si.
Wenni ghöre, wenn die scho in Apero wend

30.08.13 11:04
elea 

Re: September Bräute 2013

himbeer:
haha mir händ eusem FCB fan im kollegechreis zu de geburt vo sim sohn en FCZ strampler kauft, de hät schön blöd gluegt.


de haaaaaaammmmer

30.08.13 11:06
Rebella 
Re: September Bräute 2013

@Himbi: Ganz schööööööönnnnnn!!!!!!
Die Aktion chönt vo mir cho

30.08.13 11:18
himbeer 

Re: September Bräute 2013

haha er häts gar nöd so lustig gfunde, debii isch de strampler würkli mega herzig ;-)

mine hät bis gester abig nonig mal überleit, was er am hochzitsmorge wott mache. ich ha ihn denn mal druf hiigwiese das er nöd cha dihei blibe wenn sich det 5 wiiber am style sind, inkl. mir.

30.08.13 11:24
elea 

Re: September Bräute 2013

mine het onbedengt wele dehai blibe. aso beni usquartiert worde ond gange zode TZ jez chont eifach sin TZ zo eus hai. ha scho gseit, gsoffe wird denn nix

30.08.13 11:41
Rebella 
Re: September Bräute 2013

Ich bi so frech gsi und han ihn use grüehrt

Er gaht zu sim TZ hei und nachene gönds zerst id Apero Location en Vorapero go näh.

Eusi Tätschmeisteri wird glaubs au det si. Und wird echli luege, dass er nöd z fest Gas git.
Aber ich känn en ja. Bitzli Muet a trinke

30.08.13 11:50
elea 

Re: September Bräute 2013

sin TZ wohnt z wiit eweg das hetti ke sin gmacht. nei GG het mer üsse verspreche dassser stock nüechtern ad trauuig chont! :) hanem gsiet nacheten chasch suufe bes chotzisch aber ade trauuig wetti di nüchetrn ha :)

 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32 .. 49 .. 65
eigentli   langziitwätterprognose   super-extrem-Forum-söchtige   himbeer   September   Fründin   schaffe   irgendwie   organisiert   komisch   Schlächtwättervariante   hochzytsglückwunschkärtli   Hochzig   richtig   Samstig   familie   vorallem   hochziit   eigentlich   problem