| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 50 .. 65
02.09.13 08:37
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: mier sin am fest 33 lüt (inkl üs 2). Also nid sehr viel. D familie und suss e paar engi fründe. Klar freusch dich uf de Tag! Gnüss ihn. Frau sowieso z werde isch traumhaft für mi gsi. En neue Name, ich bin nüm nur d fründin gsi, sonder bin sini fraudas isch so e schöns gfühl gsi (oder immer no!!!) offiziellzu ihm z khöre.

@all: nehmen ihr sin name a, oder palten ihr eure?

02.09.13 08:41
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@Gäste: Mir sind mit ois sogar 41 Lüt!

@name: ich han sine ahgno!

02.09.13 08:42
elea 

Re: September Bräute 2013

ou schön lou, demfal au ehner en chlineri gsellschaft! för eus stemmts au eso, eifach met de engste frönde ond fam.!

jo i neme voll und ganz sin Name a... i freu mi mega druf, aber es bez eschs scho es komischs gfüehl nach 27johr plötzli neu s heisse :)

02.09.13 08:44
Rebella 
Re: September Bräute 2013

Guete Morge Zämme

Mir wärdend inkl. eus am Zivilie 12 und am Chirliche 44 Lüüt si. Am Apero am Samstig werdend mer aber gäg die 130 Persone si

Ich nimme au de Name vo mim GG ah.
Uppps, soöt wieder einisch d` Unterschrift üebe.
Aber han ja no 2 Wuche

02.09.13 08:47
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Liebi Snow_Floks, ich gratuliere dir ganz herzlich zur Hochzyyt und wünsche euch vo Härze alles Gueti ! Danke vilmol au füre Bricht, esch denn e cooli Idee mit em sälber go choche au mol öpis ganz anders .

@Elea: hei so coool das wird sicher mega schön und alles guet go. Mir hürote au amene Samstig (14.) will mir uf emene Schloss d Trauiig händ und dete händ sie ebe au Samstigstermine .

@me: Am Wucheändi hämmer no alles fertig bastlet, morn hämmer jetzt nomol es Abschlussgspröch mit eusem Pfarrer und sust söt eigentli alles parat sii. Im Momänt chunts mir meegaaaa schräg ine wenn ich mir vorstelle dass ich i 2 Wuche eifach andersch heisse. Bim Termin im Passbüro händ sie mir bim Verabschiede scho gseit adie Frau xy (neue Name) und ich so o-ooohhh meegaaaa komisch *g* . Glaube das wird es Zyytli bruche bis ich mi a das gwöhnt ha, au weni de neu Name schön finde.

02.09.13 08:52
elea 

Re: September Bräute 2013

ui eve, du hesch scho alles vorbereitet? i ha no ke brutstruss ond mer hend au no ke fotilocation aber bes zom 21. hani jo no 3 Woche zit ;)

jö eve, so härzig! :9 ge au wenns uh schön esch, esch eifach no so uh komisch. frog mi scho wis wird si wenni em Büro zom erste mol so muss s Telefon abneh.

hihi rebella, d Unterschrift üebi nöm, da esch letscht mol es mega gschlarg worde ha nor bez angst wegem zivile, welli ghört ha me muess det met emne föli onderschribe! ond i weiss wie mini schribheft die schuel amigs usgseh hend weni met föli ha müsse schribe

02.09.13 08:57
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Jo ich ha ebe immer gseit ich möchti spötistens 2 Wuche vor de HZ nüt meh müesse mache, zumindest nüt meh bastelmässigs. S einzige wasi au rächt churzfristig mache esch de Brutstruss fürs Zivile (das wird nur e chline und das machi nächst Wuche no) und ich weiss ned rächt wo mir sölle fötele wenns schlächts Wätter wär am chirchliche am 21. Aber det hani ebe beschlosse, dass ich zerst de Wätterbricht abwarte bevor ich mir jetzt e Stress mache zum öpis sueche und denn bruche mirs gar ned (mir händ jo schöns Wätter bstellt für denn gäll !).

S esch ächt mega schräg wägem Name, irgendwie freu ich mi und irgendwie beni fast chli truurig, so e chli Identitätsverlust. Aber ebe, ich glaube das goht doch allne glich und goht sicher nach paar Wuche / Mönet verbii.

02.09.13 09:00
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: mier sin ebe scho e grosse familie ohni fründe (17 Persone mit üs) denn hani zum hochzit no mini tante mit Chind und ahang iglade, denn gits rasch 31 Persone :-) ich han mi immer gfrut en neue name azneh. ich han scho d unterschrift güebt, do simmer no ger nid verlobt gsi

02.09.13 09:01
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: mier hen mit kulli glaubs unterschriibe. wills immer meh linkshänder git.

02.09.13 09:01
nicole87 
Re: September Bräute 2013

@ Snow_Floks ich wünsch euch au vo Härze alles gueti!

mir sind au scho zimli nervös

am Zivile sind mir 12(inkl. uns) und Kirchlich sind mir bim Apero 130Persone und bim Ässe 74Persone....
das git mir no öbbis

ich nimm au dr Name a vo mim Fründ...

Zuletzt bearbeitet am 02.09.13 09:02

 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 50 .. 65
Samstig   vorallem   schaffe   Schlächtwättervariante   problem   langziitwätterprognose   hochziit   irgendwie   eigentli   richtig   himbeer   familie   September   organisiert   Fründin   komisch   Hochzig   super-extrem-Forum-söchtige   hochzytsglückwunschkärtli   eigentlich