| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36 .. 51 .. 65
02.09.13 09:01
elea 

Re: September Bräute 2013

bastle muessi au nix me, eifach no ebe paar Sache abkläre. aber nüt lebensnotwendigs ;)

jep am 21. muss schön si bitte :) wösse genau ebe au ned wo fötele wens schlecht wetter sel si. am do treffe mer eus no metem fotograf und froge ehn de wass er meint. ond soshct hemmer ebe au denkt, bevor mer de wetterbricht ned kenne machts no ke siin dass mer eus jez scho de chopf dröber zerbreche ;)

EVE ohni seich i has genau s gliche gfüehl! es esch scho es bez en identitätsverlischt ergendwie! de neu Name gfallt mer super aber de alt esch so speziell gsi ond er het halt zomer ghört und do werdi scho bez wehmüetig!!!

02.09.13 09:05
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: du bisch und bliibsch e gebürtigi XY, s andere isch nur en neue name wo dich zu nüt neuem macht, sondern aifach dis wesa unterstützt.

02.09.13 09:07
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Ach Elea bi grad froh gohts ned nur mir eso *g*. S Standesbeamtin het mi gfrogt gha öb ich mini alti ID wet bhalte und ich so neinei die bruchi jo denn nüm, aber jetzt i de letschte Täg hani paar mol dänkt hmmm velecht weti sie glich als Erinnerigsstück bhalte. S esch ächt ganz komisch, ich weiss au dass ich jo die glich bliebe aber irgendwie hani zwüschedure trotzdem s Gfühl ich gibe wie e Teil vo mir ab.

02.09.13 09:15
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@all: Danke für diä liebe Glückwünsch....

@identität: also shät sich scho rächt komisch ahgfühlt, wod Stadndesbeamtin, adje Frau xy xeit hät! aber min Schwager und min Tz leischtet da grosses, dauernd sägeds grüäzi und adje Frau xy
ich halt gwonet...
Im härze träg ich ja immer no min Ledige name mit. Und de charakter änderet sich ja au nöd miteme noiä name

02.09.13 09:19
Lou259 

Re: September Bräute 2013

wo ich zivilö gührotet han het min schwoger gsai: willkomme ir familie, jetzt haissisch glich wie mierdas freut mi richtig, endlich mol e astädnigi wo de Name griegt! voll sweet! ich han voll müesse brüele

02.09.13 09:23
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

so schön. Den weisch dasd au derzue ghörsch.
Ich han es riise Bluemebuquet vo minere Schwigerfamilie übercho. Si sind halt nöd so di grosse Redner aber ich han mich au mega gfroit.

02.09.13 09:24
elea 

Re: September Bräute 2013

hihi eve be au grad froh, beni ned di einzig wo bez wehmüetig esch :) i wet mini ID und de alt pass secher bhalte! de chanis de mol mine chinder zeige! :)
jo klar blibt me jo di glich Person. aber me esch halt joohre lang d xy gsi ond jez de halt nöm... mer hend letscht johr no zöglet.ond gester hani mini Sport täsche gseh und druf esch di alt Adresse gstande met mim jezige Name. de segi so zo GG, "scho krass,i es paar täg, eschs einzige wo no korekt esch of dere täsche min Vorname"
es esch halt au, i hane französische Name wo do die reagion so guet wie nie vorchont ond ebe de eschs Emmer was speziells gsi ergendwie....
aber för me esch klar gsi dassi sin Name wet ha! ond er esch au uh stolz und ehm bedütet das vell!
i hane Emmer azöndet er sell doch min Name aneh! das hetter ned so wetzig gfonde Männer hend do scho en sehr eigete stolz! :D

02.09.13 09:26
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@elea: du siesches mitem Stolz. Ich han mine au immer ahzünt, das er söll min Name ahnä. Mini Family hät halt no e e-mail @xy.ch und sin name isch det scho vergä. Da ischer immer chli iversüchtig xi. den hanen halt ahzünt. Aber er häts au ned so luschtig gfunde...Männer....

02.09.13 09:34
deby90 
Re: September Bräute 2013

@identität: mir händ es anders problem. bi eus isch vo afang a klar gsi, dass er min name wird anäh. leider isch das nur für eus klar gsi, vieli händ s gfühl gha sie müäsät eus da drii redä, vo wägä er cha sich denn nicht richtig identifiziere, das passi doch gar nid etc.
schlussändlich händ mir eus doch däfür entschiede euse wäg z ga und ich hoffe, dass er sich dänn i 11 tag dämit chan abfinde ;-)

02.09.13 09:36
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Hahaaa Elea das hani mim GG au mol vorgschlage aber er esch de einzig männlichi Träger vo dem Name i de ganze CH und do müemer natürli jetzt luege das s Gschlächt ned usstirbt . Aso emel esch für mich scho au klar gsi dass ich gärn wet dass mir glich heisse, findes das halt schön wenn me denn e eigeti Familie esch und me das au am Name gseht.

Ojeee gester obe hani no erfahre vo minere beste Fründin dass d Staffelegg (kennsch jo sicher Elea wennd au usem Aargau bisch) genau vom 21.-23. September gsperrt esch und mir händ i de Iladig als Wägbeschrieb natürli genau die Route drido . Ha jetzt im Bauamt AG aglüte und gfrogt öb das ev. erst abem Obe de Fall esch oder de ganz Tag, sust müemer allne Lüüt nomol schriebe dass sie die Route ned chöne benütze für id Chile. Warte jetzt ufe Rückruef, maaaan so Sache hassi eifach, wenigstens hämmers überhaupt mitbecho und ned erst 2 Täg vor de Hochzyyt.

 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36 .. 51 .. 65
vorallem   irgendwie   September   familie   hochziit   schaffe   himbeer   Schlächtwättervariante   Hochzig   komisch   hochzytsglückwunschkärtli   richtig   super-extrem-Forum-söchtige   Fründin   eigentlich   Samstig   problem   eigentli   langziitwätterprognose   organisiert