| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 53 .. 65
02.09.13 14:45
elea 

Re: September Bräute 2013

lou mer hend eus druf geiinigt dass mer ned vo "min maa" oder vo "mini frau" redet! för das füehle mer eus no zjung

schlaf: bes jez schlafi as wer nix ;) und tröimt hani scho scho ewigs nöm vom hürote... :)
ha so ferie nötig, dassi em Büro so gnervt und gstresst be dassi eugentli nome vo dem tröime...

02.09.13 14:48
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: das isch jo a cooli istellig :-P aber ich gnüss es richtig, dass er min ma isch und nüm "nur dr fründ"

02.09.13 14:51
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

han am Zivile au zu mim Ma xeit, ez simer nie meh verlobt...
Isch halt scho schön

02.09.13 14:54
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: ich will au ferie, ich bin fix und fertig... waisch was mich am meiste stresse wür, wenn ich noch em hochzyt feststelle, dass ich ger nid so viel ziit ufwände hetti müesse

02.09.13 15:12
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@snow: merci fürs glückwünschen

02.09.13 15:13
elea 

Re: September Bräute 2013

i ha mega freud dra dass er denn min maa esch aber i wörd ehn nie as min maa vorstelle. i stell ehn met sim Name vor (hani di lertschte 11johr au scho so gmacht )

ou lou, ge ergendeinisch esch me eifach nor no kapott vom chröpple.... be so froh das nach de hz grad ferie send.. soscht wördi komplett dorredreiehe

ui de gedanke hani mer gar nonid gmacht em fall.... naja besser zguet vorbereitet si as z schlecht ;)

02.09.13 15:16
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: wow, ihr sin scho 11 johr zemma und du bisch 27 (oder?), das findi mega schön! mier sin erst 6.5 johr zemma. jo, ich mag eifach nüm, letschtin isch mier irgendwas an bode kheit, es isch nüd passiert, aber ich bin aifach do gstanda und han brüelt... min schatz isch ine cho und sait so was isch los? ich han kai piips usa brocht... ich han aifach nur no gschlucht... denn het er mich lieb in arm gno, ins bett brocht, zuedeckt und gsait, so, jetzt pfusisch e bitzli, denn gseht delt wieder besser us

02.09.13 15:19
elea 

Re: September Bräute 2013

ja i be 27i ond mi frönd 29i. mer send afangs lehr zeme cho ond hends glöck gha dasses ghebt het! :)
aso bi 6.5johr döfsch secher ned "erst" sege!!!!!!!! das esch emo u lang! kenne vell paar wo ghürote hend wo nonid so lang zeme sind em fall!!! :)

ou lou da chönt eine vo mer si em fall!! ge mengisch bruchts absolut nüt ond de bisslets eifach us de auge use! vorallem wenn me so agspannt esch ond eifach nor ferie brucht ond mol muss weg cho vom altag! ond wenn all em Büro frösch us de sommerferie chöme ond en grossi gagge hend ond me selber eifach so ofem struehl hockt:

02.09.13 15:39
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: mier sin au ihr lehr zemme cho (ich 17, er 21) und mier hen ihnere amerikanische firma gschafft... chasch dr also vorstelle wie vorsichtig mier hen müesse sie. 1 johr hets öppe niemert gwüsst... aifach will mier sin job nid hen welle gfährde... ich han jo scho ferie kha, bzw. arbetsfrei zyt (schaffe anere schuel) aber es isch glich, du plan s neue schuel johr, es git immer eswas im huus und garte ztue... und wenn denn nid weg gosch und irgendwie niemert merkt, dass vollkomme am aschlag bisch, bruuchts nid viel und d äugli schwitzen....

@all: was mich wunderneh wür, wie hen ihr eure Schatz kenne glernt.


also wie ihr jo obe gseh hen, han ich ihn uf dr arbet troffe, aber das isch ehwig gange bis er gschnallt het, dass ich e gueti partie bin am 2.8.05 hani mir lehr agfange und er isch dr ersti ma gsi wo ich ir firma gseh han (bin fast in ihn inegloffe) aber er het döt no e fründin kha... denn isch er für 1 johr ins militär und mier hen üs us de auge verlohre (aber ich han denn scho gwüsst, wo ich sini auge gseh han: das wird min Ehema!). denn isch er am 5.12.06 wieder ind firma cho, mier hen üs oft ir pausa gseh und denn hemmer immer blödlet. denn isch firmawiehnachtsessa gsi, denn hemmer üs z erste mol küsst. am 29.12. hemmer üsers erste date kha wo er mier gsait het, ich bin denn dr ganzi januar im WK irgend wenn het er denn gfunde: ich will nüd vo dier, also han ich ihn ignoriert, ich han gfunde du chasch nid sega ich will nüd, aber glich flirta.... irgendwie merkte er dann doch dass es ohni mi nid goht und denn simmer am 2.3.07 zemmacho

02.09.13 15:40
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: was ebe au stresst isch de kampf zwüsche sinem vater und sinere muetter, irgendwie chömmen immer mier drzwüsche. und irgendwenn hesch kai kraft meh zum das abzblocke...

 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 53 .. 65
September   langziitwätterprognose   super-extrem-Forum-söchtige   eigentli   irgendwie   vorallem   Schlächtwättervariante   komisch   problem   schaffe   organisiert   Hochzig   Fründin   himbeer   Samstig   eigentlich   hochzytsglückwunschkärtli   richtig   hochziit   familie