September Bräute 2013 |
|
1 2 3 4 5 6 .. 36 .. 65
|
|
|
|
|
12.08.13 13:44
Lou259  

|
Re: September Bräute 2013
@himbeeri: cooli istellig, ich han au gsait: essa check, trinke, check, resti check, kleider check, dr rest isch e nebasach :-)
@eve: frog mol ir apothek nachere moorpackig oder so, die muesch denn in bachofe ufwerme und kasch druf ligge oder uf dr rugge legge, das hilft und entspannt d muskle, denn ruckemuskeltraining hilft au, es gebti scho medis, aber denn dörfsch kei Alk me trinke und ich denke nid, dass es viel git, wo an dem Tag uf wie, prosecco etc. verzichte will
@ryomo: ich kenn das problem bzgl. geld: nai mier chön eu kei vorschuss geh, es ligt au kai grosses hochziitsgschenk drin und denn im gliche atemzug heissts, mier gön 2 Wuche uf djerba ind ferie und s huus hani au renoviert... so schwiigereltere sin nervig und astrengend, vorallem wenn me gseht, wie eis chind voll verwöhnt wird (ross, auto, wohnig zahlt) und die andere zwei müen luege wo sie bliiben do gits nur no durebisse und denke "lecken mier doch am tschööpli"
machen ihr en hochziitstanz? (ich bin ebe voll e unkonvertionelli bruut)
|
|
|
|
|
12.08.13 13:47
deby90
|
@himbeeri: das isch de besti wäg zum ruhig bliibe, ich glaub ich dörf eifach nüm z viel da im forum sii, dänn chömät mer immer wieder sach in sinn ;-)
@eve: ich wird eifach luege das i nid z viel ruhig stah sondern immer chli chan laufe. ansonste halt au luege dass dä rugge warm hät (was er ja bim - bstellte - schönä wätter hoffentlich ha wird)
@lou: mir machet kein walzer sondern tanzet eifach (wie bi eus i de familie tradition) dä zillertaler hochziitsmarsch, mir sind ebe gaaaaaar nöd tanzbegabt 
|
|
|
|
12.08.13 13:52
Snow_Floks 

|
ja verstandi, mir gönd halt scho sit jahre go tanze, und da erwartet fascht alli, das mir das chönd! isch au chli blöd, aber ebe...
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6 .. 36 .. 65
|