| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 21 .. 39 40 41 42 43 .. 54 .. 65
03.09.13 10:41
sonne13 

Re: September Bräute 2013

danke euch beide! ich dänk mir löhnds so. evt. wetti no durchsichtigi ettikettli bedrucke, eifach mit eusem name und em datum druff. süscht sinds so durchsichtigi plastikböxli, ich find es gseht cool uus mit de farbige m&ms dinne! mi gg isch gumpet vor freud und hed alli gfüllt (das esch de erschti wirklichi biitrag gsii zum thema deko ) was deko aabelangt hed är mir freii hand gloh, aber die m&ms hed er UNBEDINGT welle

03.09.13 11:52
mapa6 
Re: September Bräute 2013

Hallooo mitenand!
wet eu au allne ganz än schönä Monät mit hoffenltich nuuuur schönem Wetter und ganz schöne Hochziitsfeschter wünschä!!

ich hürate au am 14.09!

Liebe Gruess

03.09.13 13:53
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Hallo Mapa, jöööö jo hei das gibi gärn zrugg, hoffe au für eus allli dass es wiiterhin sone super schöne Herbst bliebt und mir Sunneschyyn a eusem Hochzyytstag händ .

Ich bi zivil au am 14.09. dra, bisch au scho chli närvös? Bi mir schwankts immer so vo Tag zu Tag, momentan beni grad i de unrealistische Phase .

So ich mache es Chrütz ad Decki, keis Loch gfunde bi de DH, juhuuuuuuuuu freu mi grad mega !

03.09.13 14:10
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Mini Hochzytsfrisur

03.09.13 14:14
Lou259 

Re: September Bräute 2013

och meno, mis foti vo mienre frisur isch z gross

03.09.13 14:19
deby90 
Re: September Bräute 2013

@eve: supiiiiii, das mitem loch staht mer am dunnstig bevor. Ha meh angst vor dännä blöödä spannigsschmerze nach dä DH - ich hassäs, fühl mi amel wie es zahnends chind

03.09.13 14:21
mapa6 
Re: September Bräute 2013

Eve77: danke vielmal!! jadu ich hets nöd denkt.. es git tatsächlich Täg oder au nur stundä woni richtig sFlattere überchum und dän aber au wieder stunde wonis ganz locker nimä!

ich freu mich eifach riesig uf das Fescht!

03.09.13 14:24
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@DH: also miini Biiserli sind au wider tiptop und vorallem so richtig suuber

@Lou: oh schad.... hetmi ez grad wundergno was du für e Frisur häsc

@me: min maa macht mich grad gaga... er isch ja scho immer en chline Kontrolfreak xi, aber ez artets grad us. dauernd muener umetelefoniere, abkläre ob alles klappet und oisne TZ und Tätschmeischter sägä wo was werum. Diä mached iri arbet prima und drum hämers au usgwählt. Am Zivile isches sogar zur sprach cho, das min maa alles muen 7x kontroliere. Ez hani oisem Tätschmeischter de Tischplan gschikt und was macht min maa? Er schikt en nomal hindähär mit sine handchribeleie drin! den schriibt er no ane woher mer de beamer und d'Liinwand chönd ha! Als ob diä nöd gnueg alt wäred zum das sälber z'organisiere.
Es regt mi grad uf....
sorry....

03.09.13 14:29
Lou259 

Re: September Bräute 2013

sowas wie das isches

Datei-Anhänge
Foto.PNG Foto.PNG (26x)

Mime-Type: image/png, 222 kB

03.09.13 14:30
Eve777 

Re: September Bräute 2013

@DH, jo ich mues ebe allpot go und egal wie oft ich scho gsi bi, s wird sicher au nie mi Lieblingstermin wärde . Gange mind. 2 mol im Johr zum Zahnreinige ebe will ich immer so Seich ha mit de Zää. S Gemeine esch niemert glaubt mirs, säge immer alli ich hegi doch so schöni Zää, joooo Fassade scho aber alles mögliche flickt, mega müehsam, ha eifach so weiche Zahnschmelz

@Snow Floks: ojeee das verstohni voll dass das cha afange närve. Bi ebe au echli Kontrollfreakig veralagt det dure aber dänke grad bi somene Fest mues me wörkli au bewusst chöne abgä sust wird me a dem Tag au am durestarte sii. Hoffe di Maa cha denn abschalte .

Zuletzt bearbeitet am 03.09.13 14:30

 1 .. 21 .. 39 40 41 42 43 .. 54 .. 65
organisiert   hochzytsglückwunschkärtli   Hochzig   Samstig   familie   eigentli   vorallem   Schlächtwättervariante   eigentlich   richtig   schaffe   irgendwie   langziitwätterprognose   September   komisch   himbeer   super-extrem-Forum-söchtige   Fründin   problem   hochziit