| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48 .. 57 .. 65
03.09.13 16:00
Lou259 

Re: September Bräute 2013

jetzt het er es langsärmligs hemd a, will sie nur no gnervt het... sie het jede tag aglütet ob er jetzt würgli es churzärmligs alegt

03.09.13 16:05
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

ich finde, es muen jedem (ma und frau) so wohl si i däm waser ahhät!
Min Brüäder leit zB. kei Ahzug ah, was villne suur ufstosst! aber für mich ische ok! denn er isch voll nöd de Ahzug Typ, aber er hät sich komplet noi ihkleidet
Wen e Frau keis Chleid wet ahlegge isch das für mich au in ordnig, mir händ eifach de Dresscode: Festlich erwünscht! Das chamer ja verschide uslegg.
Es söll doch allne ame Fäscht wohl si

03.09.13 16:06
deby90 
Re: September Bräute 2013

@schnüärig: Ich han au ä schnüärig a mim chleid, s stört mi aber wänn d bändel dusse sind. wie machet ihr das? ich han dänkt vo obe schnüärä, riisverschluss uf, bändel ihne... stört das ächt?

@bolero/stola: han mer eigentlich äs bolero kauft, wo ich mis chleid s erst mal probiert han hät das au passt. das allerdings nur, will mini schwöster zuegschnüärt hät bis i fast kei luft me gha han.... jetzt bi dä zweite aprob isch nüt me gange und ich han notfallmässig ä rundstola kauft, fühl mi mit dere au wohler und bin froh, wenn ich mini oberarme chli chan verdecke.

03.09.13 16:09
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@schnürrig: ich han vo obe geg abe gschnürrt und de reschte am schluss is chleid ine gstopft! Irgendwo zwüsched zwei schichte ine.
Oder du binsches zume Mäschli, das gat au, aber bi mir würd das nur s'Bild störe!

05.09.13 07:57
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Oh gott, am samstig hürot ich jetzt bini nervös... Irgendwie hani angst, dass ich ir kirche hera kei ah jo wie gönn ihr zur kirche/trauigsort: trennt oder in einem fahrzüg... Min GG will trennt, ich will zemma... Das isch o kli en striitpunkt

05.09.13 08:37
elea 

Re: September Bräute 2013

morge zeme

lou cha dini Nervosität nohvollzieh! wet au nonid dra denke, do werdi nome ufgregt! :)

mi frönd wird zeme met sim TZ bez früehner zode trauuig fahre ond i be de die letscht wo chont zeme met minere TZ.

05.09.13 08:38
elea 

Re: September Bräute 2013

öbrigens:
spennt bi euch die HP höt au so mega? eus chrüsimüsi ond d helfti chani ned lese :/

05.09.13 08:44
sonne13 

Re: September Bräute 2013

be mer spinnt d homepage au! oder mini auge

05.09.13 08:57
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Bi mier spinnt sie au....

@elea: wirsch du denn ine gfüert oder laufen du in din Zuekünftig zemme ine? Ich will ebe nid allai im Auto sitze, ich bruch öppert wo mini Hand hebt, aber er verstoht das irgendwie nid....

05.09.13 09:06
elea 

Re: September Bräute 2013

es nervt so wenn die HP spinnt... hoffe das mol durets ned so lang.. :/

i werde vo mim schwi-va id chelle ine gfüert. ond ebe fahre dueni elei met minere TZ. i be froh hani se, si chami de chli beruhige. wenns nomeh lüt were de mieche die me auänome nervös...
ond mi GG wetti jo ned gseh. aso geht's nor die Option..

 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48 .. 57 .. 65
vorallem   Fründin   problem   familie   irgendwie   September   langziitwätterprognose   eigentli   super-extrem-Forum-söchtige   Samstig   richtig   organisiert   schaffe   hochzytsglückwunschkärtli   Hochzig   eigentlich   himbeer   hochziit   Schlächtwättervariante   komisch