| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 57 .. 65
05.09.13 09:21
elea 

Re: September Bräute 2013

be grad bez gnervt. es paar wo bi eusere HZ debi esch, het gester aglüte ond gseit mer selle doch för si bitte es zimmer reserviere det womer fiire... ond mi GG grad: jo kes Problem mache mer doch för euch ond hets a mech witer delegiert... si hend es Baby wosi stellt, ond de wends s Baby es zimmer ue due ond metem babyphone lose. i be chli gnervt ond fendes au bez frech dass si 2 Woche vor eusem fest met dem chöme! mer hend scho vor Monate gfrogt ob öper es zimmer brucht ond niemert het eis welle... chöne si sech ned vorher edanke dröber mache. i ha velecht no anders ztue as för se züg z organisiere wosi au selber chönte mache... ond GG seit jez i miech Theater... jo klar machi Theater, aber i das döfi au be eifach gnervt dass er do me ned bez in schotz nemmt ond ene seit "du luege doch selber, mer hend selber gnueg omd ohre" ond de ebe mer no vorwerft i mache es Drama....
sorry hami churz müese abrege...

05.09.13 09:25
Lou259 

Re: September Bräute 2013

mim Schwiigervater? das isch au untypisch, findi aber schön! und mini TZ kann i nid zelle, die muess sich um ihre fründ kümmere...

05.09.13 09:25
Lou259 

Re: September Bräute 2013

es nervt würgli, aber es sin no me Homepages wo grad spinnen

05.09.13 09:28
elea 

Re: September Bräute 2013

jo eshc ontypisch. aber i ha ke kontakt met mim eigete vater, drom esch de vater vo GG en super ersatz papi för me ;)

mmm, cha denn de Frönd vode TZ ned elei för sech luege? mer send jez do mega ego gsi ond hend gseit emr bruche eusi TZ bi eus ond d Partner vo ene chöme au mol ohni die klar :D
ond wenn dis mami bider hesch? oder soscht en gueti frfröndin?
wetsch denn du GG erst die Chele gseh oder scho vorher?

05.09.13 09:31
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: ich hcan dich verstoh...männer sin aifach unsensible...wenn die so e hochzyt selber plane müessten und mier fraue nüd mache würen, würs nia klappa, aber das gsehns irgendwie nid i.... vorgester het min GG echt gfrogt, ob ich denn es gschänkli vo ihm erwarte.... woruf ich gseit han "erwarte tuen i nüd..." aber dass es schön weri, wenn er wenigstens es kliises kärtli schriibe wür und merci für alles sega wür, uf die idee chunt er nid... i finde sowas isch selbstverständlich!

und jo elea: du dörfsch es theater mache, du bishc d brut und wenn s dim GG so wichtig isch, chan er jo das zimmer reserviere.... du bisch nid sin Bimbo


Entschuldigen d tippfähler, aber ich han nid gseh was ich schriibem, es isch so en balke druf :-(

05.09.13 09:33
Lou259 

Re: September Bräute 2013

ich hetti ihn gern vorher gseh... dass er mich bi mine eltere abholt... aber jo... Mànner! Nai ihre fründ chan nid ellei si, er isch dütsche und kennt NIEMERT und das isch mega schlimm, waisch! und mier treffen üs denn vor dr chirche, i han nid welle, dass mich min vater ine füehrt, das chunt mier so vor wie wenn er mich verkaufa wür

05.09.13 09:36
elea 

Re: September Bräute 2013

gell ich fende ebe au dass ich bez dörf theäterle chorz vorher i hanem au gseit, er döf das gern id händ ne aber i ha wechtigers ztue. weisch de nervts mi de aber au weder, dass i bes jez alli korespondenze ha müesse erledige ond wenns öpis för anderi esch de bringt er sin arsch ufe und schribt es mail? jo heshc recht si send mengisch eifach bez unsensibel. ond em Moment beni eh sooone sensibelchen.
uh das weg dim GG und em gschenk chönt vo mim si denki grad :/
au wenn me di ganz hochzit jo gern (elei) organisiert wers trotzdem schön wenn si bez dank wörde zeige. mine seit scho danke, aber i glaube er esch sech de ganz ufwand ned bewosst ond de fendi döfti d wertschätzig scho bez grösser si....

(ha au vell Tippfehler hanis gfüehl! gseh au ned wasi schribe!)
ha jez fang usegfonde wini de ganz text vo euch chan lese (kopieres öpere is word, de esch de balke nöm voredra)

05.09.13 09:39
elea 

Re: September Bräute 2013

ond ebe wenn dis mami dech begleitet?

haha da wege verkaufe hani nonie so gseh esch aber witzig
wie laufsch denn du id Chile? met GG?

05.09.13 09:43
Lou259 

Re: September Bräute 2013

ich lises im Mail :-)

Kennsch die Sendig uf SIXX "Trau Dich!" dört muess jo dr ma die ganzi hochzyt plane! denn merken die erst was würglich hinter somene fest stoht! was für abklärige, an was me alles denke muess! was min GG wenigsten gamcht het isch: er het telefoniert... ich han gdsait, alles andere mach ich, aber telefoniere muesch du! und sogar an das hani müesse denke, dass er s nid vergisst! aber nai, er schnallt nid, dass ich uf dr fressi bin, in da letschte 12 monet isch er im spitol gsi (also hani ich alles allei müesse organisiere, zu ihm luege, ihn pflega, ... und ich chan nid autofahra, sprich i han jede Tag 1 h weg uf mich gno zum ihn im spital go bsueche...), denn hemmer züglet, das hani au ganz allai organisiert (packt, helfer ufbotte, putzt, igrumt, ....) und jetzt hani d Hochzyt planet, au allei, aber nai, s frolain dörf nid müed sie und dörf nid uf dr fressi si, nai sie schafft jo nur 50%, denn klappt das locker! ich bin vllt 50% agstellt, schaffa tuen ich aber mindestens 90%

05.09.13 09:46
Lou259 

Re: September Bräute 2013

jo mier laufen zemme ind chile! mis Mami isch au im Auto wo mich zur Chirche bringt, aber die isch genau so nervös!

 1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 57 .. 65
Fründin   eigentlich   Hochzig   schaffe   organisiert   komisch   hochziit   eigentli   September   Samstig   richtig   irgendwie   hochzytsglückwunschkärtli   problem   super-extrem-Forum-söchtige   vorallem   himbeer   langziitwätterprognose   familie   Schlächtwättervariante