| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 58 .. 65
05.09.13 09:49
elea 

Re: September Bräute 2013

jo die sendig kenni. i sege Emmer, wenn mi GG müsst plane, de wörd die hochzit nie zstand cho. ond dini gschecht esch jo weder mol s paradebispel wie mer fraue tigget ond eus selber chöne zrug ne...
aber ebe so bald me de müed wird ond eifach nöm mag esch me drama-queen oder ebe dued theäterle.
aber ebe wo du gschribe hesch di GG het telefoniert aber du hesch ehm Emmer üsse sege dass er sel alüte wellers soscht vergesse het.. hey 1 zo 1 wie mine! i hanem ufgabe ge wone interessiere ond woner gseit het er miechs gern. nope nüt hetter gmacht. au nach velle erennerige vo mer hetters ned gmacht... so züg esch eifach doof. er entsculdigs de Emmer met sim Job dasser vell em chopf het vom Büro. i ha aber s gliche Pensum wie er ond schaffe s gliche. OND mache nebebi no alles förd HZ!
ebe ond wie bider es esch jo end eso dass du ",% täg die Woche ofem Balkon am heftli lese besch!!!

schön mengscih so bez met andere mötzli he?

05.09.13 09:51
Lou259 

Re: September Bräute 2013

hübschi muess go schaffe! bis am nommitag

05.09.13 09:51
elea 

Re: September Bräute 2013

aber zeme zor Chile fahre dass wet de GG weder ned? wenn ehr euch sowiso vorher scho gsend?

05.09.13 09:56
elea 

Re: September Bräute 2013

guet schaff! ;)

05.09.13 13:48
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

Hei Ladies,
alles klar? Scho ufgregt diä wo am Samstig Hüratet??

Ich bin grad uf 180! Ez hät doch eine vo de gladne Gäscht abxeit, mir hüratet ja am Samstig!
Es göchem nöd so guet und es seigem zvill. Er chämi aber gärn id Chile und an Apero! Und er weli nöd unfründlich si, aber es wärdi eifach zspat! Und das alles no per SMS!
Das isch eifach grad zvill xi! Han mim Ma grad xeit, ich weli aber en Arbetsentschädigung und de Priis fürs Znacht vonem!
Naja...immerhin verstat mi min Ma, obwohl er kei Gäld wet go ihfordere...

Hoffe bi oi lauft sus alles rund

05.09.13 13:53
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Endlich tuets wieder :-)

@elea: ich verstand d logick vo mim ma au nid

@snow: isch das e depp`! hallo? mis gotti isch schwer chrank! (krebs im endstadium!) und sie chunt sogar ans fest am obig! also ich find das au frech und ich finde du söllsch s geld ifordere wo bis jetzt usgeh hesch! also wenn aina würgli schwer chrank isch an dem tag, shit happens, chasch nüd macha, aber so? das isch ober frech! *tröscht*

05.09.13 13:55
himbeer 

Re: September Bräute 2013

hallo mädels!
ich ha mi da i de letzte täg nöd so chöne iibringe, bi eus lauft echt no mega viel im büro. ich schaff ja au nur no bis am mittwuch und denn gahts bi eus los... ha aber immer chli mitgläse :-)

bi eus händ sich gester au no 2 abgmeldet. chas aber guet verstah, ihm händs d ferie gstriche churzfristig und sie isch im 6. monet schwanger und mag nöd elei cho. bi eus machts au nöd sonen unterschied, da mir ja flying dinner händ und kei menü, und öb da jetz 92 nase hocked oder 94 isch ja au glich. ich verstahs aber dass dich das ufregt snow_floks, isch scho chli doof so per sms.

ich ha am zistig abig mini blueme usgsuecht für min brutstruss und bi namal notfallmässig zum zahni will ich so schmerze gha ha, das isch jetz aber au erledigt. am samstig gangi mitem schatz namal die letzte paar sächeli go poste wo eus no fehled und au sache für d flitterwuche go bsorge. gester isch mis gästebuech no acho und es isch super, für das bruched mer no en bilderrahme. denn sind mer glaub parat :-)

05.09.13 13:59
Lou259 

Re: September Bräute 2013

sodeli, jetzt isch dr Plan für min Stv au ferig :-) jetzt isch denn alles gmacht... morn nomol schaffa und denn am nommitag zu mim Mami und aifach dolce far niente... het zumindest sie gsait! ich chan das nid! ich werd wohrschinli wieder bacha :-P

05.09.13 14:01
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

puhh...bini ja froh wenn ihr das ähnlich xend! Han scho angscht gha ich heig überreagiert

@himmbeer: oh guet wens dine Biiserli wider guet gat! Das wär nämli chli blöd

@me: söt no pake fürd Flitis! Mir flüged ja am Mäntig!

05.09.13 14:03
himbeer 

Re: September Bräute 2013

ja säg nüt, zahweh i de flitterwuche wär ja super gsi. ich ha lustigerwiis en riss im zah, drum hät das so weh tah immer. sie häts jetz versiegled, aber ich muess chli ufpasse. und ich ha kei ahnig woher das chönnti cho.

 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 58 .. 65
schaffe   irgendwie   Fründin   hochziit   hochzytsglückwunschkärtli   vorallem   himbeer   richtig   Schlächtwättervariante   Hochzig   eigentlich   eigentli   komisch   September   problem   super-extrem-Forum-söchtige   organisiert   Samstig   langziitwätterprognose   familie