| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 25 .. 47 48 49 50 51 .. 58 .. 65
05.09.13 14:03
elea 

Re: September Bräute 2013

snow floks da fendi au bez komisch. entweder besch chrank und de magsch ned usem bett. aber i fende wend ed chelle magsch ond au an apero magsch, wiso langets den nöm förs fescht? entweder besch chrank oder ned?
ond per sms esch de halt no s andere... :/

05.09.13 14:07
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@elea: ich han mim ma xeit, er müäsi au gar nöd id chile und as apero cho! sus bestöchi d'fahr dasen no am erdbode gliich mache! (bin halt mängisch chli temprametvoll und im moment grad hoch ahfällig, warschindli mini art vo närvosität )

05.09.13 14:11
elea 

Re: September Bräute 2013

guet weisch wani mer jez no öberlegge snow floks. wenner chrank esch, fendi das aber domm wenner as apero chont. de steckt er jo alli a. em schlimmste fall no dech on GG!
ebe i be der meinig, entwedere sch me chrank ond liit em bett oder me mag sech zemerisse ond het gnue chraft...

05.09.13 14:12
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@sbnow_flocks: ich kenn dini reaktion! bin ketschthin au so usgflippt! ich han usegfunde dass min schwiiger papi min schwooger isch go abättle damit er üs es gschenk mache chönt! aber sis töchterli griegt es wohnig, es ross und es auto zahlt! ich han ua gsait, wenn er nid din vater wer, wür ich ihn grad töte!

05.09.13 14:13
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

tja...nume gits halt mänsche wo voll nöd dere ahsicht sind und au kein plan händ, wies isch Brut zi. Obwohls ja eigentli en schöne "job" isch, aber mängisch gater halt chli ad närve.
Er söll eifach en groose boge um mich mache, fals er uftaucht, mir wänd ja kei wüätig rasendi Brut

05.09.13 14:14
himbeer 

Re: September Bräute 2013

das findi au komisch. oder susch würdi doch eifach ad zeremonie und an apero gah und denn eifach bim fest chli früener gah wenni denn merk es gaht würkli nöd. aber sich jetz scho abmelde für de teil isch scho nöd so höflich.

05.09.13 14:15
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@Lou: ui, das isch au diki poscht!

05.09.13 14:20
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@snow_flocks: nai, das isch für de typ normal!

mier hen au gest kha, die hemmer am obig iglade kha, die hen aber grad abgseit und gsait: mier hen 6 monatigi chind, mier chömen nur zur trauig und em apero, nid an obig, das goht nid... jä nu, ich hoffe nur, wenn ich mol mami wird, dass ich nid so spiessig bin

05.09.13 14:21
Lou259 

Re: September Bräute 2013

wüssen ihr was ganz doll schlimm isch? ich han im momänt extreme heisshunger uf süesses (schoki chueche, schokki muffins, schokki joghurt!) aber ich sött doch abnäh:-( oder zumindest nid zueneh

05.09.13 14:22
himbeer 

Re: September Bräute 2013

gaht mer genau glich lou, ich friss sit 4 wuche nur no. ganz schlimm.

 1 .. 25 .. 47 48 49 50 51 .. 58 .. 65
komisch   irgendwie   September   richtig   Fründin   Schlächtwättervariante   vorallem   eigentli   super-extrem-Forum-söchtige   Hochzig   himbeer   Samstig   hochzytsglückwunschkärtli   eigentlich   langziitwätterprognose   familie   organisiert   schaffe   hochziit   problem