| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 36 .. 65
12.08.13 13:57
himbeer 

Re: September Bräute 2013

du würdsch gern, aber häsch kei grüeni sneakers? ich würd das doch mache. ich ha au roti schueh zum chleid. haha kutsche und rose hani au kei welle, mal luege.

en tanz mached mer scho, aber de wird au nöd klassisch. mir schunkled zerst chli langsam umenand und nachher chömed eusi TZ und kollege und mir mached en flashmob :-)

12.08.13 14:02
Lou259 

Re: September Bräute 2013

ich han geniali sneekers gseh, giftgrüen und neongelbi schuebendel, min GG isch nid grad begeisteret gsi das mim flashmob isch cool!

ich hetti au gern TZ wo irgendwie sich intressiert zeigen

12.08.13 14:08
himbeer 

Re: September Bräute 2013

ah du chasch ja schöni hochzitsschueh alegge und nachher i die sneakers wechsle? ich legg sicher au später am abig flachi schueh ah. gseht ja eh niemer

12.08.13 14:50
Lou259 

Re: September Bräute 2013

hani au gfunde

12.08.13 14:51
Lou259 

Re: September Bräute 2013

waisch uf was ich mich am meiste freu? es tönt mega doof und blöd, aber i freu mi wenn ich mini hoor wieder schniide chan :-)

12.08.13 14:56
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

oh...du seisches Lou259! Mini sind ja ganz schlimm. Ich han mim GG scho xeit, das ich i de Flitterwuche den dringend en Cuaföör bruche! Mir gönd ja grad am Mäntig nachem Chirchliche

12.08.13 14:57
deby90 
Re: September Bräute 2013

Lou: Oh ja, uf das freu ich mich au... Mini Schwöster isch Coiffeuse und hät natürlich ihri klare Vorstellige was da uf min Chopf ghört ;-) Ich wills doch wieder bequem ha!

Ich han mal ä Frag: Wie machet ihr das bim Apéro bzw. bi de Gratulatione - bi mir chömet rächt viel Lüüt vo mim bzw. äm GG sim Gschäft, wo mir gägäsiitig ja nöd alli kännäd. Düänd ihr änand d Lüüt vorstelle oder lönd ihr d Lüüt sich sälber vorstelle?

12.08.13 15:08
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@deby: gueti frog, Kein ahnig, ligt vllt dra, dass mier gegesiitig alli kennen, ich han mol im gliiche gschäft gschaft wie er und do ich jetzt anere schuel im Dorf schaffe, kennen ihn e alli

@snow_Flocks: mier gön am sunntig noch dr trauig für 3 Tag uf Münche und ich han mim GG scho gsait: am mäntig isch s erste wo i mache will, d hoor abschniide! i bruuch wieder kürzeri hoor! vorallem bi dem heisse summer isch das schlimm gsi, min kopf liidet richtig

wo gön ihr so ind Flitterwuche? ich gang für 3 Tag uf Münche nach dr trauig die grosse sin aber nögsti summer: 5 Wuche Canada, 1 Wuche San francisco

12.08.13 15:10
deby90 
Re: September Bräute 2013

@Flitterwuche: Mir gönd nach dä Trauig gar nöd, da min GG leider kei Ferie becho hät und am Mäntig druff grad wieder go schaffe mues... Däfür gönd mir nächst Jahr 17 täg uf Westamerika und denn vo det us direkt na für 13 Täg id Südsee...

12.08.13 15:12
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@deby: wo im weste vo amerika? und wenn im summer?

 1 .. 3 4 5 6 7 .. 36 .. 65
organisiert   Samstig   richtig   Fründin   eigentli   schaffe   himbeer   komisch   eigentlich   irgendwie   vorallem   Hochzig   September   hochzytsglückwunschkärtli   super-extrem-Forum-söchtige   problem   Schlächtwättervariante   hochziit   langziitwätterprognose   familie