| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 26 .. 50 51 52 53 54 .. 60 .. 65
05.09.13 15:52
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Gell! Ich wür sogar uf dr mond flüga! I find au, es isch doch ehr wenn iglade wirsch... E klegin vo mier het vor 1 johr frei igeh und jetzt het ihre chef gsait: nö griegsch nid frei, am samstig lauft am meiste!

05.09.13 15:58
autumn_bride 

Re: September Bräute 2013

Tja da händ di einte glaub amig chli anderi Vorstellige oder Prioritäte. Ich freue mich au mega über jedi Hochziitsiladig und versueche au alles mögliche andersch zPlane...

Aber mir händ au öppert wo wäge ere wiiterbildig nid cha cho wel die isch friitig samstig und sie müästed am Friitig am Tag scho areise und dänn verpasst er zwei täg wiiterbildig. Wänns i de Schwiiz würded wohne wär er eifach dänn am Abig cho. Aber das hämmer scho gnueg früä gwüsst sicher isch es schad. aber hauptsach sini Frau (mis Gotti) und dChind chömed. Da hani mega freud.

Aber ebe am Schluss versuechis nid zÜbelznäh mit wänn sich Lüüt abmälded. Ich ha lieber Lüüt debi wo sich mega freued und umbedingt wännd da sii und mit dänne wo da sind lömmers krache...

@lou ui das isch ja voll strange bi däm Päärli da lauft ja öppis ganz komisch....

05.09.13 16:00
autumn_bride 

Re: September Bräute 2013

Oje das sind di bescheuertschte Chefe das cha ene ja au vor eme Jahr ifalle und nid plötzlich... Hät ja gnueg ziit zum luege dass a däm Tag gnueg anderi im Gschäft stönd

05.09.13 16:04
Lou259 

Re: September Bräute 2013

vorallem schafft sie nid imne kliine lade sondern imne mega store

05.09.13 16:06
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

ich säg immer: wenn sich öpert nöd d'bei usriist oder sich gar nöd meldet, den hets früäner oder spöter eh nüm klappet mit de Fründschaft!

@autumn: also dem chef het ich xeit: bewilligt isch bewilligt! hallooo....

05.09.13 16:08
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

upss... naja...
megastore chefs isch das sowiso egal, da sind ahgstellti nur so chlini ameisli! aber er nimmt sich natürli für alles frei

05.09.13 16:26
Lou259 

Re: September Bräute 2013

sie het nid mol frei griegt für d taufi vo ihrem götti bueb!!!

Ihr kennen sicher s lied "dr sidi abdel assar" vom mani matter (es goht so um 220 Kamel und 150 Schof und e frau und so), min paps het immer gsait, wenn mich ml en ma hürotet, will er 220 Kamel... Jetzt molen mim Ma und ich ihm es Bild mit Kamel und Schof, aifach so als gäg

05.09.13 16:28
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

puah, was isch den das für en Chef??

ou cooli idee! hehe.. das sind di interne gags, immer wider luschtig...
Minere mam hät mal eine in Tunesiä 100 Kamel für mich ahpote! da hätsi nur gmeint was den si mit 100 Kamel in Züri söll?!? usserdem seig ich no z'jung zum hürate. Er hät drufabe gmeint er warti bis ich mit 18ni Hüratsriif seig und zu ihm zrugcheri

05.09.13 16:50
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

hei Mädels,

Ich wünsche allne wo am Weekend hüratet ganz e schöns Fäscht, gnüüseds.

Ich mach mich uf de heiwäg und weis nöd obich nomal derzue chum chli z'plaudere, da ich morn no frei han und de Tag mit minere TZ gnüüse. Bin spöötschtens mitte Oktober (!) zrug zum prichte

Greez Snow_Floks

05.09.13 16:59
Lou259 

Re: September Bräute 2013

allles gueti Snow_Flocks!

 1 .. 26 .. 50 51 52 53 54 .. 60 .. 65
komisch   Fründin   Samstig   organisiert   himbeer   langziitwätterprognose   September   familie   problem   Schlächtwättervariante   hochzytsglückwunschkärtli   irgendwie   eigentli   eigentlich   vorallem   hochziit   super-extrem-Forum-söchtige   schaffe   Hochzig   richtig