| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 65
05.09.13 17:02
himbeer 

Re: September Bräute 2013

alles gueti, viel spass und bis bald :-)

06.09.13 07:59
sonne13 

Re: September Bräute 2013

Hallo zäme! No 1 woche !!!!! Es donkt mi, erscht sends no 52 gsii!

Ich wünsche allne brüütli vo dem weekend e wonderschöne, unvergässliche tag!!!! Gniesseds

Mer erlediged die letschte details und gniesseds s letschte weekend als ledigi das chond mer alles so onwirklich vor!!!!!!!!!!!

06.09.13 08:02
elea 

Re: September Bräute 2013

hallo sonne!
i ha s gfüehl je nöcher dass es chunt, je surealer isches ond je weniger ufgregt beni. morn Hemer s zivile. ond eusi TZ und d eltere send am dorredreihe die send soo nervös. ond i ond mi frönd bes jez abslut kes bezeli
jez het weder grad öpis gfrogt "was mache der denn a euchem letschte obig as ledigi?" mer: nüt, tv luege

gester hemmer no d hauptprob gha metem pfarre. be froh hemmer das gmahct und chöne üebe ine laufe. es esch soo schreg ond onwörklech gsi dassi eifach nome so grinset ha : (wine trottel )

06.09.13 08:08
sonne13 

Re: September Bräute 2013

Hihi elea, das hätti welle gseh! Ich finds jo toll wenn me i so situatione grinset (egal ob wie en trottel oder ned) ich lueg denn alle so verkniffe, schrecklich!!!!!!

Ich schlof komischerwiis au weder besser, obwohls jo immer nöcher chunnt. Viellicht will jetzt s meischte erledigt esch. Chunnt guet - isch mini devise

Ech ha geschter mi gg gfrogt, was mer ächt inere woche um die ziit mached, ob mer wohl nervös sind. Do seid är: inere woche send mer betronke er hed de gfunde, blöd wäri nor, meteme furchtbare kater z verwache

06.09.13 08:11
elea 

Re: September Bräute 2013

haha sonne, verkniffe
secher schlofsch weder besser? dasch super! so öpis raubt eim mega d chraft wenn me sech die nacht ned cha erhole!
i ha di letschte 2 täg ned gute gschlofe drom hani gester beschlosse en applemartini ztrenke zobe de chani Emmer shclofe. ond schwupps beni sternhaggel volle gsi, aber ha gschlofe wines Baby
vo dem her esch d Idee vo dim GG super fendi ebe döfsches eifach ned öbertribe soscht hesch denn s kater-gschenk am nöchste morge!

06.09.13 10:41
sonne13 

Re: September Bräute 2013

jo du, stell der vor, die ganz vorbereitig, all die energie wo id hochziit gsteckt hesch, und denn wachsch am tag der tage uf - miteme riese kater, und wettsch am liebschte eifach im bett bliibe
aber mir werded sicher chli aastosse, evt. chunnt mini tz no verbii. be jo gspannt wieni de schlofe

be froh bini ned die einzig wo s gfühl hed es seig alles ergendwie ned real... es chonnt mer so komisch vor! aber ech werde mi scho draa gwöhne

06.09.13 10:45
himbeer 

Re: September Bräute 2013

aaaaaah ich bi ja froh dass ihr das au säged, mir chunnts totaaaal unwirklich vor!
das wird au euses letschte weekend als ledigi, total strub. ich schaff au nur no bis am nächste mittwuch und das chunnt mer au so komisch vor. ich schlaf im moment wie es baby und bi au überhaupt nöd nervös, defür dreht mini TZ langsam ab, hahaha

06.09.13 10:47
elea 

Re: September Bräute 2013

wenn öper zo mer seit "du morn hürotisch" de esch das öper s gliche gfüehl as wörd de zomer sege "du morn flügsch ofe morn"
bi beidem esch mini Reaktion: äh sone seich, das stemmt doch ned

06.09.13 10:52
himbeer 

Re: September Bräute 2013

yeah ich ha no 5 sternli gschafft vor de hochzit, fantastisch :-)

ja säg nüt, mich fröged im moment all wies mer gaht und öb alles erledigt isch, und ich denk denn immer die meined gar nöd mich, haha

uh defür hani jetz au agfange all täg uf de wetterbricht z luege.

06.09.13 10:55
elea 

Re: September Bräute 2013

haha himbeer, mini TZ esch au scho am hypere wie verruckt
ond JEEEDE frogt: besch nervös? ond ich Emmer : nope! ond de heissts Emmer, das chunt no! jä i wets jo ned hoffe

was för sternli hesch gmacht?

 1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 65
Samstig   irgendwie   Hochzig   Schlächtwättervariante   richtig   familie   Fründin   organisiert   eigentlich   eigentli   schaffe   langziitwätterprognose   super-extrem-Forum-söchtige   komisch   September   himbeer   vorallem   hochziit   problem   hochzytsglückwunschkärtli