| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 65
06.09.13 11:02
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Hallo zäme bi au wieder mol e chli do . Aso für mich fühlt sich au alles meegaaaa unreal ah, zwüschedure wirdi scho chli kribbelig aber irgendwie esch alles so wiit ewäg, debii hüroti au scho inere Wuche.

Wägem Wätterbricht jo de luegi au fang jede Tag ah, und rege mi glich immer nume uf. Einisch heissts s schiffet, 2 Tag spöter heissts s esch super schöns Wätter, ahhhhh das macht mi gaga .

Ich ha eifach unternull Bock zum schaffe im Momänt, ich ha so Ferie nötig ha z letscht im Januar frei gha.

06.09.13 11:05
elea 

Re: September Bräute 2013

eve du sprichsch mer us de seel! ha au zletschtmol em Januar ferie gha ond be Tod kapott hanis gfüehl ond bruche jez eifach onbedengt ferie! chas der so gute nohvollzieh! ge megasch eifach nöm?!

haha de wetterbricht, do hani ufghört, eifach nor welli mi nome gnervt ha! i ha nonid mol de wetterbricht gseh för morn! i Nemes de wiss chont! (probieres emo)!
ond da mer jez au en gueti schlecht wetter fotolocation hend beni grad nomol bez entspannter!

06.09.13 11:06
himbeer 

Re: September Bräute 2013

ich ha im april es paar täg frei gha, aber nie gross am stuck und bi vorallem scho sit am juni voreme jahr nüm mit mim schatz weg gsi... ich bruch au dringend ferie. ha ja im mai no en neue job agfange und das merkt mer halt scho au. wenigstens isch probeziit dure :-)

@elea: die sternli links überem bild

ja ich wird denn wahrschinli scho nervös, aber erst wenns würkli sowiit isch hoffi. jetz muessi mi no 3 täg im gschäft konzentriere bis am mittwuch.

06.09.13 11:07
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Jo weisch vorallem s esch ned eso dass ichs mega sträng hätti bim schaffe, aber irgendwie eifach so ohni Pause immer awäsend sii das schlucht trotzdem. Vo dem här freu ich mi extrem dass mir e ganze Monet frei händ, sooooooo coool das hani glaub s letschte mol vor 9 Johr gha nachem Lehrabschluss .

Hei super dass dir e gueti Alternative gfunde händ, chöne dir neume i de Nöchi dinne fötele oder wie mache dirs?

06.09.13 11:11
himbeer 

Re: September Bräute 2013

ich ha au 4 wuche frei, unglaublich. und den a wiehnachte wieder, das isch ja denn au nüm sooo lang hii.

06.09.13 11:13
elea 

Re: September Bräute 2013

haha himbeer! jez tscheggis met de sternli! hihi Gratuliere! ghörsch jez ganz offiziell au zode super-extrem-Forum-söchtige

jo fende au wenn me ke stress het bisch schaffe goht trotzdem ad Substanz! me cha de so nie abschalte und chont nie weg vom altag! ferie send ned för gspass die bruchts!

joöpe 15min fahrt eweg hets e schöni chelle met emne mega schöne oofnige gang (dosse aber öberdeckt) ond det chame super föteli mache. de wörde mer det go! fendi en gueti alternative!

be froh eshc das erledigt!

06.09.13 11:18
himbeer 

Re: September Bräute 2013

ja säg nüt, ich bi scho chli süchtig. aber bald gits 4 wuche entzug ;-)

hm bi eus isches zum teil relativ ruhig aber denn chunnt wieder de riese hammer. und jetz hani eh mega viel ztue so vor de ferie, das isch immer mega doof... versuech möglichst no alles abzschlüsse demit min stv nöd so viel vo mim züg muess mache...

mir händ jetz zum glück die erst location au gfunde, det chönnt mer also au fötele wenns schiffed. die restliche locations mached mer spontan, da bini au scho mega gspannt :-)

06.09.13 11:26
elea 

Re: September Bräute 2013

bi eus esch de AL no die ferie, das schluchet amigs scho mega... hoffe es wird ned no schlemmer met de arbet! soscht machi de chrank! nenei seich ;)

s wichtigste fendi dass me en Option het för wens regnet! de rest ergeht sech doch spontan! eusi fotograf het sech gester met eus bez omegluegt ond het paar cooli Idee gha! do merkt me halt d erfahrig! er het cooli Motiv gseh womer nie druf cho wäre!

dud bi euch eigentli öper helfe bim Shooting oder Sender eleimetem fotgraf?
er het eus gester gseit es wer guet wenn no öper debi wer, eifahc zom helfe metem material ond soscht chli züg!

06.09.13 11:30
himbeer 

Re: September Bräute 2013

mir sind glaub elei. bzw min vater wird debii sii will er eus mitem auto umefahrt denn, aber er isch glaub nöd zum helfe iiteilt oder so.

eusi fotografin hät nur gseit sie hett gern am afang e ruhigi location demit mer eus chönd uf eus konzentriere und chli warm werde am afang. später werded mer wohl i de innestadt no sii und det häts ja eh mega viel lüt.

06.09.13 11:37
elea 

Re: September Bräute 2013

da het euse au gseit! dass mer luege dass mer am afang neumet send wo eus niemert gseh! ebe so chli zom locker werde!
nemmt mi wonder wis denn wert! mi frönd esch mega fotogen und i gseh Emmer us wine pflock of allne bilder de geht's de halt vell bilder nome vom brütigam!

 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 65
super-extrem-Forum-söchtige   Schlächtwättervariante   eigentlich   hochzytsglückwunschkärtli   eigentli   Hochzig   komisch   himbeer   langziitwätterprognose   richtig   Fründin   familie   September   schaffe   problem   Samstig   vorallem   irgendwie   organisiert   hochziit