| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 65
06.09.13 13:56
himbeer 

Re: September Bräute 2013

ja säg nüt, ich bi im Kollegechreis au nöd grad defür bekannt, dasi uf bilder guet usgseh... ich ha aber au es talent zum immer komisch luege. ich hoff drum das bi dere mengi a bilder wo hoffentlich entstaht scho s eint oder ander bruchbar isch :-)

06.09.13 14:00
sonne13 

Re: September Bräute 2013

himbeer, die hoffnig hani au. ich gseh immer furchtbar uus uf fotis (das heisst wohl, im tägliche läbe LIVE au )... ich hoff de fotograf macht gaaaaaaaaanz viel bildli, dass es doch für es par schöni usnahme längt!

06.09.13 14:06
himbeer 

Re: September Bräute 2013

ja gell sonne, da hoff ich ebe au druf :-) das chunnt scho guet. schliesslich händ mer extra en profi engagiert für das. ich hoff nur s wetter macht einigermasse mit.

so jetz händ mer grad die letscht besprechig no gha im restaurant. er macht eus tatsächlich e pauschale, sehr guet :-)

06.09.13 14:15
sonne13 

Re: September Bräute 2013

toll himbeer! ich glaube e pauschale isch immer guet, drumm göhnd au viel restis ned gärn druuf ii vor allem bi so viel lüüt wie ihr sind! be jo scho gspannt was du vo euem fäscht und em flying dinner brichtisch! ich würd das sälber au gärn mol erläbe, isch sicher toll!!!

ich muess säge, ich freu mich immer meh! aber es fühlt sich so wahnsinnig unrealistisch aa! ich weiss, ich bi total doof, aber es esch wirkli wie ned griffbar! ha grad vorhär mine lüüt gseid dass ich nur no bis am ziischtig em gschäft be, und wenn ich zrugg chume, denn heiss ich anderscht und bi verhürotet

06.09.13 14:16
Lou259 

Re: September Bräute 2013

ich han gester obig no d absag vo mim gotti griefgt, sie ligt mit hexesschuss im bett... mier vermueten dass es metastase sind wo uf dr nerv trucken... macht mi schu kli truurig

06.09.13 14:47
himbeer 

Re: September Bräute 2013

es isch lustigerwiis sogar d idee vom resti gsi. ich finds super, vorallem da mir jetz gnau wüssed, was eus finanziell erwartet und die zahl trotz korkegeld etc. nüme ufe gaht. und er weiss gnau was er a eus verdient. eigentlich isches super. für ihn isch natürli s risiko höcher, je meh mir konsumiered, desto weniger verdient er. aber es isch alles greglet und unterschriebe jetzt. sogar d bewilligung etc isch det scho debii, sehr guet.

ja säg nüt, ich finds au mega surreal. vilicht wirds am weekend chli klarer wenn mer namal über alles drüber gönd.

@lou: ou schad... aber wenn öpper so fest chrank isch denn muess mer mit so öppisem rechne, gell. machsch es paar extra föteli während em abig und schicksch es ihre, denn isch sie au chli debii :-)

06.09.13 15:13
Emma13 

Re: September Bräute 2013

Hallo ihr liebe

So luschtig, wenn ich jetz grad eui Kommentar lies, erinner ich mich grad a letzt Fritig zrugg, womer no voll im Stress di letzte Sache is Restaurant verbibracht hend, de Wii, d Gastgschänkli, d Turte no gholt etc...

Und bald isch euses Fäscht scho ä Wuche her... aaach isch das schön gsi!

Gnüssets i volle Züüg, leider gaht de Tag so schnell ume, gnüsset d Vorfreud und freuet eu uf de Tag, es isch eifach unbeschrieblich :)

06.09.13 15:17
himbeer 

Re: September Bräute 2013

hihi danke emma, ich wird mer das merke und die letzte täg no voll gnüsse! mir bringed am dunnstig alles is restaurant... denn wirds wohl au so richtig real langsam :-)

06.09.13 15:26
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@ himbeer: ich werd es fotialbum mache und das griegt sie denn uf geburtstag (sie het am 28.9.) jo grechnet hani scho drmit, aber wenns ihre bis gester mittag guet gange isch, isch schu kli e scho xsi

06.09.13 15:28
Emma13 

Re: September Bräute 2013

Ja würkli... erst denn hets bi mir richtig "Klick" gmacht... isch halt klar dases denn chli stressig zue und her gaht, i dem Moment hesch gar kei Ziit zum nervös si... erst wo de Restaurant Bsitzer denn gseit het "so, demfall bis morn" hani min Maa agluegt und mir hend beidi müesse schmunzle... :) Im Sinn vo: uups stimmt, isch ja scho morn

 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 65
Hochzig   problem   Samstig   familie   hochzytsglückwunschkärtli   eigentli   eigentlich   schaffe   komisch   September   hochziit   langziitwätterprognose   super-extrem-Forum-söchtige   Schlächtwättervariante   organisiert   richtig   irgendwie   vorallem   himbeer   Fründin