| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 29 .. 55 56 57 58 59 .. 65
10.09.13 07:49
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Ich hoffe dass eure Tag genauso traumhaft wird wie mine gnüssens in volle züg

10.09.13 07:53
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Guete Morge Zäme

@Ryomo: Ui nei das tuet mir mega leid . Esch jo mega fies dass grad all das so churz vor euchere Hochzyyt passiert, das chani voll verstoh dass das belastend esch. Aber versuech trotzdem dir d Vorfreud ned loh z nä, s esch denn euche Tag und wer sich ned cha am Rieme risse und die mies Stimmig deheime loh söll gschiiter gar ned cho. Wünsche euch vo Härze dass alles guet chunt für euch.

@Lou: Hei ich gratulier dir ganz härzlich und wünsche euch alles Gueti ! Gsehsch super glücklich us uf dem Föteli, freut mi dass dir sone schöni Hochzyyt gha händ .

10.09.13 08:33
elea 

Re: September Bräute 2013

lou du gsehsch mega toll us! du strahlsch wine sonneblueme
mer hend au en bombe tag gha, cha dis glöck rechtig metfüehle ;)

10.09.13 08:46
sonne13 

Re: September Bräute 2013

hey lou, ich hoffe fescht ich cha am fritig au so strahle wie du gsehsch sehr glücklich us! härzliche glückwunsch!!!

elea, dini föteli im eigete thread sind eifach nur bezaubernd, ihr gsehnd mega glücklich uus und sind es mega härzigs paar freu mi sehr für euch dass ihr so e tolle tag gha hend! bildli spräched wirkli für sich!

ich bi eigentli no gar ned nervös, au wenns in riese schritte richtig fritig goht nur bini länger je weniger fit, ha s gfühl ich brüete öpis us, das würd mer mega stinke! ha hütt nomittag no es wichtigs meeting, süscht wäri deheime bliebe. normalerwiis gohni jo eigentli immer goh schaffe wenns nur einigermasse chli möglich isch, und chrank bini sälte. aber hütt wäri ächt deheim bliebe wenn das meeting ned gsii wär...

10.09.13 08:51
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Ou Sonne hei neiii scheisse das esch jo mega doof, super Timing . Ich ha imfall hüt aber au mega e komische Chopf, ha sone mega Druck irgendwie und fühl mi wie vom Lastwage überfahre . Ev. esch es eifach de Wätterumschwung wo mir merke (hoffe mirs s esch nur das)?

Ich wünsch dir gaaaanz gueti Besserig, blieb doch morn im Bett wennd chasch velecht cha denn alles use wo dir jetzt so z schaffe macht.

10.09.13 08:59
elea 

Re: September Bräute 2013

merci sonne
ou nei i hoffe das goht schnell weder verbi!!!
lueg das vell wasser chasch trinke oder tee, de schwemmts das züg use!
oder es geht au so natürlichi mittel wo dini abwehr chräft sterche, velecht wörd sechs lohne die Drogerie go nochefroge!!¨hoffe du füehlsch di gli weder besser!!!

10.09.13 09:01
sonne13 

Re: September Bräute 2013

danke eve, wünsch der demfall au gueti besserig! kei ahnig was es isch, es fühlt sich so aa wie wenni alle en verchältig überchume, nur chunnts ned richtig... ich goh hütt no a das meeting und de gohni hei, und morn schaffi nur, wenni mi super fühle ich hoff bi dir wirds au glii wieder besser! hed sicher au mitem wätter z tue! evt. ischs bi mir au e form vo nervosität - wenni bewusst nüd merk, denn grummlets viellicht im underbewusstsii vor sich ane... ich hoffe uf jede fall s beschte für de friitig. mi gg hed au d nase grümpft und gschumpfe er hed gfunde: nie besch chrank, nur jetzt! er hätt mi am liebschte as bett bunde

10.09.13 09:03
sonne13 

Re: September Bräute 2013

danke elea! das mitem trinke stimmt! müesst mer jo eigentli sälber wüsse danke für de hiwiis - sobald wieder chli chüehler isch dusse vergiss ich nämmli alle s trinke!!!

10.09.13 19:43
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: danke für d glückwünsch! Dier aber au

@eve: danke für d glückwünsch, ich bin au glücklich gsi an dem Tag

@sonne: klar chasch du di au freue! Du hürotisvh din Traumma!

12.09.13 07:43
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Do isch no d deko vo minere Torte:

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 66 kB

 1 .. 29 .. 55 56 57 58 59 .. 65
Samstig   irgendwie   schaffe   familie   hochzytsglückwunschkärtli   langziitwätterprognose   problem   Hochzig   eigentlich   vorallem   September   richtig   Fründin   super-extrem-Forum-söchtige   Schlächtwättervariante   organisiert   komisch   eigentli   himbeer   hochziit