| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 30 .. 57 58 59 60 61 .. 65
13.09.13 13:56
Lou259 

Re: September Bräute 2013

ihr müen aifach bi üs in Graubünde hürota, do isches am WE schön :-)

13.09.13 14:06
elea 

Re: September Bräute 2013

hihi, was hetter denn gseit? treit er di ome oder suecht er 4 lüt wos chleid löpfe?

ha grad freud dass du mer das jez bestätigsch dass ned i schwerig due sonder die andere eifach frech send! i ha alli vor Woche extra gfroget ond alli hend gseit sig ned nötig... ond jez plöööötzli... wenns nach mer gange wer hetti allne gsiet, Pech gha ehr hetter vorher selle cho. aber gg hets de organisiert...

das hani em fall au lang gha, das sureale gfüehl! aber galub mer, das goht end weg de ganz tag esch total wine traum gsi ond au jez hanis nonid realisiert. i froge mi Emmer wie lang da echt goht bes mes tschegget! :)
es esch au Emmer schwerig, all seget eim "gnüss es ganz fest" aber chasch di jo ned extra extra fest astrenge zom gnüsse :)
chasch öberhaupt no schaffe, besch metem chopf nonid meile wiit weg? ;)

13.09.13 14:10
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@elea: bi mier isches au lang gange bis ichs gschnallt han! de tag isch wie en Traum an mier verbi grauscht!

13.09.13 14:15
Lou259 

Re: September Bräute 2013

was mich an mim hochzyt gnervt het: min Trauzügin het sich NULL um mich kümmeret! sie het sich immer an ihre Fründ kuschlet, isch mit ihm ständig verschwunde und het irgendwie kai intresse am Hochzyt zaigt. sie het sogar welle vom apero abhaue .... echt gschmacklos! alle andere hen immer wieder gfrogt: hesch au öppis kha vom apero, hesch scho eswas trunke, hesch warm? hesch kalt? wie gohts dinem fuess? (ich han ihn zwei Tag vorhär verstucht) und und und.... aber jo, was sölls

13.09.13 14:18
elea 

Re: September Bräute 2013

secher lou? ou do weri au bez entüscht? interessiert si sech allgemein ned so för hochzite oder meinsch het si bez en ego tag gha?
mini tz esch en engel, ond be froh wisi zomer luegt! ha müsse lache am zivile, si het mi Emmer weder gfrogt wis mer gfallt ond ob alles guet sig, besi mol zo ere gsiet ha, mega hert om mech kömmere sech alli ofe gg frogt niemert

13.09.13 14:27
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Haha Elea er het sich enere verbindliche Ussag enthalte .

Guet wenigstens hets di GG jetzt organisiert und du hesch dem Züg ned no müesse nocheseckle, immerhin öpis. Aber finds ächt au scheisse, sorry chöne die sich das ned vorhär überlegge.

Mues säge im Momänt hani ganz ehrlich au e chli wie e Wehmuet, ich ha grad mega Problem demet dass ich morn mi alt Name eifach ablegge, mega komisch das hani bis jetzt gar ned so extrem empfunde aber jetzt grad hüt gohts mir irgendwie total nöch. Ach ich bi doch eifach ned ganz putzt, Bridezilla lässt grüssen *gg* .

@Lou: Ou nei was esch denn mit dinere TZ los gsi? Esch sie immer so druf oder esch sie ganz früsch mit ehrem Fründ zäme und dorom no so gflasht dass sie alles rundume vergisst?

13.09.13 14:27
Lou259 

Re: September Bräute 2013

ich waiss nid was sie für e macke ab kha het! ihch bin masslos enttüscht! und es het mi au kli truurig gmacht! Alli hen es Kärtli gschriibe (sogar die wo ger nid hen chöne cho!) nur sie nid, sie het zwar es fotialbum mit fotene vo allne wo am obig gilade gsi sin gmacht, aber dass das ihres "hochzytsglückwunschkärtli" gsi isch hani nid gschnallt, sie het das au nid gsait! i bin irgendwie nid druskho an dem Tag... wenn ihr fründ kurz verschwunde gsi isch (WC, eis go rauche, etc.) isch sie voll Panik ihm nogsprunga! so als ob er es kliises kind isch! Ich hätt de Tag 1000x meh chöne gnüsse ohni si! i bin echt masslos truurig gsi! ich bins immer no.... au, will alli andere gladne gest mier am Tag druf es SMS gschriibe hän, wie schöns doch gsi seig und sie wünschen üs nomol alles gueti und dass mier die paar Täg in Müncha gnüssa chön... nur vo ihra hani rein ger nüd khört! klar, sie isch am Mäntig uf Barcelona gfloga, aber es SMS isch en zyt ufwand vo 3.5 Secunda

13.09.13 14:30
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Hmmm Lou aso wenn ich dich wär wördi ehre das aber ganz direkt säge, velecht gehts jo irgendwie en Erklärig?

13.09.13 15:01
elea 

Re: September Bräute 2013

eve, da wegem Name chani der so nohfüehle!! i Fends au bez öpis trurig! guet trurig esch öbertrebe aber es goht eim ergendwie scho noch! emo mer schs so gange. die Woche hani öberall de Name gänderet ond woni mis alte bank chärtli metem Name weg grüehrt ha, ahni scho grad ergendwie en klos im hals gha. as wördi mini Identität weg rühere.. höt hani au de neu heimatschiin becho ond de stoht mi Name eifach onder "ledig Name" de hani au grad müese denke, krass de bruchi jez niemeh....
mini schwimu het gseit si het das au so starch empfode, bi ere sigs sogar erst esser worde wosi chend becho het ond erst denn het si sech dem neue Name rechtig verbunde gfüehlt!
glaub dass chont Emmer bez ofd Person druf a.wenn me zb en sehr spezielle oder seltene Name het! i ha bes jez en französische Nachname gha und au wenn mi nie öper verstande het beni doch au bez stolz gsi dass all gseit hend wasi doch för en schöne Name heig
aso döfsch dim Name ruhig e bizli nachetrure fendi!!!!

hmm, lou velecht esch si eifach vo de liebi wo die luft glege esch bi euchere hochzit agsteckt worde und het dorom Emmer am frönd ome töplet? wer emo no en schöni Entschuldigung ;)
nei aber ebe velehct geht's wörkli en grond so wied eve schribt?
eventuell het si bez z bise dra das du hürotishc ond si nonid a dem ponkt esch i erem lebe? ond het sech dorom so i ere frönd verbisse?!

13.09.13 15:08
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Ach Elea bi froh dass ich ned ellei bi mit dem. Weisch ich glaube morn wirdi mi denn scho chöne freue und so, aber im Momänt esch es eifach komisch. Ned schlächt oder so, eifach komisch und mi GG esch glaub au mega närvös und mir händ eifach beidi ufem Ändspurt jetzt nomol chli chalti Füess. Döf me jo au ned luut säge eigentli, aber s esch so *g*. Naja hüt zobe mache mir jetzt no es gmüetlichs Ässe bi eus deheime mit sim Mami und Verwandte wo us Dütschland hüt acho sind und glaube denn wärde mir au chli meh igstimmt sii uf morn .

 1 .. 30 .. 57 58 59 60 61 .. 65
Fründin   vorallem   September   hochziit   super-extrem-Forum-söchtige   problem   Samstig   organisiert   schaffe   Hochzig   Schlächtwättervariante   familie   langziitwätterprognose   eigentli   irgendwie   komisch   himbeer   eigentlich   hochzytsglückwunschkärtli   richtig