| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 37 .. 65
12.08.13 15:13
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@lou: mir gönd 3 wuche uf Florida und 1 Wuche uf NewYork

Ich xeen eifach us als hetti en bäsä ufem chopf, wenis mal offe lan! han so schulterelangs Haar und bin sit ewigs nüm bim cuaföör xi, den werdets immer so strohig und es xeet schlimm us

12.08.13 15:17
deby90 
Re: September Bräute 2013

@lou: Summer chammer wohl na nid sägä, mir flüügät gemäss plan am 3. mai ab und machet denn d Tour Los Angeles, San Diego, Palm Springs, Scottsdale, Grand Canyon, Canion de Chelly, Momument Valley, Bryce Canyon, Zion, Las Vegas, Death Valley, Yosemite, San Francisco, Monterey, Santa Barbara wieder zrugg uf Los Angeles und flüüget denn vo det uf Papeete

12.08.13 15:25
himbeer 

Re: September Bräute 2013

haha lustig, ich ha d haar jetz au 1 jahr wachse lah und ich mach grad die wuche no de termin für de mäntig nachem fest, da wird wieder abgschnitte. freu mi scho ewig druf.

mir flüged au grad am mäntig nachem fest id flittis. 3 wuche südsee (französisch polynesie), freu mi mega!

12.08.13 15:36
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@deby: das tönt jo genial! freu mi für euch! ich kann leider nur wenn summerferie sin frei näh

@Himbeer: alli wenn irgendwie ihri Hoor loswerde

@snow_floks: cool! New York muess e cooli stadt sii! Mini Hoor gön fäst bis zum Hosabund aba, und abgschnitta werden sagahafti 20 cm!

12.08.13 15:41
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@ Lou: ja NY isch mega schön! bini scho 2x xi, aber nur churz. einisch vor Wiänachte, das isch eifach nomal anders! puah...dini haar sind aber lang... so lang wachsed mini gar nöd, aber si bruched wider chli e form!

@ Himbeer: uhh...Südsee isch sicher au mega schön, kenni nöd...

@ Deby: West USA isch mega schön simmer vor 4 Jahr xi

12.08.13 15:42
deby90 
Re: September Bräute 2013

@lou: Ja mir freuet eus au mega. S isch bi eus ebe au s erste Jahr wommer usserhalb vo de Schuelferie chönd frei näh und darum händ mer beschlosse das grad z nutze.

12.08.13 15:46
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@Snow_floks: das willi au mol, vor wiehnachte uf NY, waiss aber nonid wenn i das mache i lohn mini hoor sit 5 johr wachse, weg mim GG er het welle, dass i langi hoor han und wenn mier nid de september hürote würen, wärens scho lang wieder weg

@deby: jööö, das isch herzig! mier hen bis jetzt no nie userhalb vo de schuelferie chöne ferie mache, entweder bini no ir lehr gsi, er het e schuel gmacht, i han e schuel gmacht oder i schaffe anere schuel tja, wa will me mache aber es werden üsi erste grosse ferie, ferie wo länger als 1 Wuche gön!

13.08.13 09:43
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Hoi Mädels,

Was ich mier grad überlegt han: Wie machet ihr das mit de Hochziitsfötalis? schicken ihr allne mit em Dankeskärtli e CD, drucken ihr die Fotis us, wo die Person druf isch und schickens mit em Dankeskärtli oder muess me euch froge weg de Fotis?

13.08.13 10:04
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Guete Morge Lou

Hmm das hani mir ehrlichgseit gar nonig wörkli überleid. Mir maches ebe bi eus chli speziell mit de Föteli. Euse Tätschmeister wird luege dass mir am obe mit de gladene Gäst je Gastpaar/Familie mind. 1 Foti mit eus zäme mached, die wird denn grad vor Ort usdruckt und igrähmlet und denn chöne die d Gäst grad als Erinnerig mitnä. Euse Tätschmeister organisiert alles und schänkt eus das uf d Hochzyyt . Vo dem här het sicher jede Gast wo bi eus gsi esch eh scho 1 Erinnerigsfoti ad Hochzyyt. Ich glaube wenn öper no meh wet tüemer die eifach uf Afrog usdrucke. Vo eus tüemer denn eis ufs Dankeschärtli druf.

Ev. tüemer eifach de ganz nöche Angehörige (Eltere, Gschwüsterti) no paar Fötelis dezue, aber sust dänki eher ned.

13.08.13 10:11
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Gute Morge Eve,

Danke für dini Antwort, das isch wirglich speziell, aber cool :-) Schaffsch du am Fritig vor dr Trauuig?

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 37 .. 65
Schlächtwättervariante   eigentlich   September   familie   himbeer   eigentli   problem   richtig   hochzytsglückwunschkärtli   super-extrem-Forum-söchtige   organisiert   schaffe   irgendwie   Fründin   komisch   langziitwätterprognose   Samstig   vorallem   Hochzig   hochziit