| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 65
13.09.13 15:35
elea 

Re: September Bräute 2013

gell das esch bez es tabu Thema! all hend de grad s gfüehl wenn me seit me heg bez chalti füess, ob me de echt s ganze azwiflet! aber om das gohts jo gar ned! i ha au gseit, i be mer mim ma absolut secher aber es esch halt es reese schritt fendi ond do döf me doch ufgregt si! ebe vorallem als frau änderet sech halt doch einiges! mi gg esch gar ned nervös gsi aber i ha mi paar täg vorher scho bez komisch gfüehl. eifach so einersit bez ufregig, gmescht met bez wehmuet wegem Name.. ales of einisch! esch halt au en Situation wome nonie het dorregmahct und de eschs Emmer chli schwerig d gfüehl izordne! emo mer eschs so gange!
aber ebe me döf doch nervös si ond chalti füess ha. i be jo recht ruhig gsi bes es zom ja wort gange esch, hey i ha zetteret wine fisch a land ond all hend mi de gfrogt wiso i so zitteret heig, ond i has ned chöne sege wiso. i ha halt eifach zitteret bö
för sini gfüehl muss me sech ned rechtfertige denki. es esch wis esch! ;)

13.09.13 15:43
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Jo esch es absoluts Tabuthema, wenn me das usspricht luege eim mega viel schief ah so nachem Motto aha do stimmt öpis ned . Mues das eifach usblände und uf mich und GG lose denn chunts scho guet .

Do hesch absolut rächt, für sini Gfühl (wie au immer die sind) cha me nüt und die cha me ned aknipse oder usschalte, ich finds mega härzig wägem zittere jöö ..

Soooo jetzt mach ich mi denn gli mol ufe Heiwäg und morn wird ghüroteeee . Ah hesch jo no gfrogt gha wo, mir hürote im Schloss Wildestei in Bubendorf (do esch s Zivilstandesamt Liestal zueständig, mir wohne ebe i dere Region) .

So wünsche euch allne es schöns Wucheändi und dene wo au unter d Hube chöme viel Spass, warmi Füess und eifach schöni Hochzyytstäg .

13.09.13 15:53
elea 

Re: September Bräute 2013

jo all hend de grad s gfüehl es stimmi öpis ned. debi het das gar nix met dem ztue!!!
schloss wildestei, kenni gar ned, tönt aber sehr schön!!

hey also eve, i wönsche der morn en onvergesliche tag! ond ebe du döfsch nervös si, ond au wehmüetig! ond denk dra: du besch d queen vo dem tag! lönd euchs lo guet goh!!!! denke morn adi und hoffe d chnü zetteret der ned all zu fescht!!!!!

16.09.13 11:09
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Juhuuuu ich bi au unter de Verhürotete und ha no e chline Bricht i mi Tread do .

16.09.13 11:58
elea 

Re: September Bräute 2013

juhu eve! merci före bricht!be so gspannt gsi!!! ;)

wie gohts der jez so?

16.09.13 13:42
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Hihi bitteee . Wennd es Paarföteli vo mim Maa und mir möchtisch gseh schick ich dir gärn eis per PN , ha mi irgendwie ned traut eifach so Föteli vo ehm i mi Tread z tue wili dänke s wär ehm ned so rächt.

Mues säge s goht mir sehr guet, aber viel andersch fühli mi ned. Findes lostigerwis ned emol komisch wenn mi öper mit em neue Name aspricht, aber s esch mega schräg wenn ich z.B. neume mues alüte und mi mit em neue Name mälde haha .

Wie gohts dir, alles guet bi euch? Sind ehr parat für am Samstig? Ich ha mega Buchflattere grad weni a 21. dänke .

16.09.13 14:26
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@ Eve: alles alles gueti zu dinem Hochzyt! hesches chöne gnüsse? isch alles so abglaufe wies hesch welle?

16.09.13 14:38
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Danke vilmol Lou . Jo s esch wörkli mega e schöne Tag gsi hätis ned dänkt dass eso wird si s het eifach alles mega passt und het sich super agfühlt, alles guet .

Ha do es Brichtli gschriebe:

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...214_28.html#278

16.09.13 14:44
elea 

Re: September Bräute 2013

ou jo eve i wörd gern es bild gseh vo euch weni döf! :)
be mer zersch au ned secher gsi weg de bilder, aber i werde si nach emne zitli weder lösche so dass si ned för emmer do sichtbar send.
hihi gell me füehl sech gar ned anderst :)

mer gohts grad gar ned guet, legge set am samschtig chrankem bett. ond si wis usgseht werd gg jez au no chrank.... i hoffe mer werde bed weder fit bes am samschtig. au wenns no 5 täg send machi merglich grad bez sorge.... :(

16.09.13 15:21
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Hei nei scheisse Elea das tuet mir denn leid, was händ ehr denn verwütscht ? Öpis verchältigsmässigs?

Guet immerhin hets euch afangs Wuche verwütscht, dodemet stönd d Chance sicher besser dass die wieder einigermasse fit sind am Samstig.

 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 65
irgendwie   komisch   richtig   super-extrem-Forum-söchtige   problem   himbeer   vorallem   hochziit   Fründin   eigentlich   September   langziitwätterprognose   hochzytsglückwunschkärtli   Samstig   schaffe   Hochzig   Schlächtwättervariante   eigentli   familie   organisiert