| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 31 .. 59 60 61 62 63 .. 65
16.09.13 15:39
elea 

Re: September Bräute 2013

du ke ahnig. hend eifach mega halsweh, chopfweh und fiebrig. jo i hoffe mer send beidi 100% weder fit am samschtig.
sesch halt eifach domm wegemgscheft, vor de ferie het me emmer no so vell zom erledige.... :/ aber jezmömer halt bez ego si ond eus uskuiere...

16.09.13 15:40
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Ach so eine Kacke hei nei scheisse, wünsche euch gaaaaaanz gueti Besserig !!!!

16.09.13 16:19
elea 

Re: September Bräute 2013

jo es nervt mi au grad... aber ebe i hoffe dass sech s liide jez bez lohnt ond mer deför met schönem wetter belohnt werde am samschtig! ;)

17.09.13 08:45
Lilly4 
Re: September Bräute 2013

ou, ganz gueti besserig elea, hoff es gaht eu unterdesse scho wieder bitz besser und ich wünsch eu au wunderschöns wetter für am sa. ! es macht ebe scho viel us findi ... ich dänk no jetzt as wetter a eusne täg und das wirdi glaubs au no s lebe lang

ha no glesä wegem name, also ich persönlich ha immer dänkt wird kei mühe ha, aber isch scho bitz komisch muessi ehrlich säge, dra gwöhnt hani nonig was dis schwiegermami aber gseit hät elea, han mer au scho überleit, chan mer guet vorstelle das wenn dänn mal chind da sind es wieder ganz anderscht si wird! mer gwöhnt sich sicher au scho vorher dra, aber dänn isch mer EI familie und isch halt scho schön wenn dänn au all glich heisset ...

liebi grüess

17.09.13 13:36
elea 

Re: September Bräute 2013

danke lily. leider gohts eus nonid besser. be hötbim arzt gsi ond hami lo idecke met medis... de arzt het no gseit em schlemste falls gebs no dmöglichkeit för en atibiotika sprötze ei tag vorher, de gohts der grad weder guet. aber das macht er nor em notfall. be aber froh zwösses dass es die notlösig gebt....
jo si wis usgseht sells troche si am weekend ond d
s tüf sell jez onder de woche dorre zieh! hauptsach troche am samschtig (gell eve ;)

ja gell lily, klar esch me jez scho en familie aber met em ne chind het me de secher no vell me das familie gfüehl, ond genau glich denn au metem name!

17.09.13 13:43
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Ach scheisse Elea hoffe die Medis schlönd gli mol ändlich ah und würke *daumendrück*!!

Haha aber sägs ned bis jetzt tönts wieder guet für am Samstig, ach hoffe soooooooooo dass sich eifach de Bricht jetzt ned wieder hundert Mol änderet. Wär doch cool chli Wölkli am Himmel aber ohni Räge und um die 18-20 Grad, perfekt . Glaube de Petrus esch uf eusere Siite Elea eidütig .

Ich weiss im Momänt ned was mache, ha im Gschäft alles ufgschafft und bechume nüm wörkli viel will ich jo bald ei Monet wäg bi. Jetzt chrücht d Zyyt richtig. Mit mim neue Name hani im Momänt rächt Müeh will alli mega komisch druf reagiere. S esch e Name wo me praktisch nie ghört i de Schwyyz und wenn ich mi so mälde esch es am andere Ändi vo de Leitig zerst amigs eifach mol e Momänt ruhig und denn chunt amigs ganz zögerlich "Guete Tag", das wars kei Name und nüt hahaaaaaaaaaaa als wördi mi mälde mit "Grüezi do esch Bin Laden" *lol* . Debii esch es kei schlimme Name, eine usem Norde wo me do eifach ned kennt offebar, aaaaach freu ich mi in Zuekunft immer alles 30 mol z buechstabiere *g* .

17.09.13 14:04
sonne13 

Re: September Bräute 2013

elea, au vo mir gueti besserig!!! ich be vorem hochziit au am chränkele gsii, aber met gnueg chemie esches keis problem gsii ech drücke euch fescht düüme dass ihr bis am wocheänd wieder topfit sind!!!! das wird scho!

hihi eve, ech mache au langsam die erschte erfahrige metem neue name. im momänt sorgts überall chli für glächter, will sich eifach all so a alti name gwohnt sind und duurend drii gheied aber woni cho be send alli türschildli usw scho gänderet gseh irgendwie isches scho seeeehr komisch wenn mer das so gseht! ich freu mi zwor gliich z heisse wie mine maa, aber ich wirde no es ziitli bruuche zom mech werkli draa gwöhne. mine chef isch vorhär au guet gsii - hed mi müesse vorstelle und isch duurend drii gheit, und irgendwenn hed er grinst und nur no gseid: d ehemols-frau-x

17.09.13 14:20
Canoa 

Re: September Bräute 2013

Ech schaute mech jetzt au eifach do dri...be jo au "fast" e September Brut gseh! *gg*

Bem Name ghei ech ned gross dri, aber weni wot öbis säge, sägi emmer no ständig mi Frönd ond ned Ma...öber 10 Johr hani mi Frönd gseid ond jetzt mi Ma...das esch komisch! =)

Am Telefon sägi emmer no de Vorname de wössed emmer alli dassi no die glich be.

Sonne bi der esch das Zackig gange met ändere, euse IT esch do ned de schnöust gseh, dä hed mis Mail erst nochem kerchleche gänderet gha...

Zuletzt bearbeitet am 17.09.13 14:20

17.09.13 14:28
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Hihi Sonne jo s esch ächt no schräg wägem neue Name gäll, wobi ich mues säge dass ich mirs "schlimmer" vorgstellt ha, s esch z.B. wenn mi öper aspricht ned emol eso schräg aber eifach wenn ich mi mit em neue Name mues mälde chunts mir ganz komisch übere und ebe vorallem d Lüüt verstönd ne eifach ned, ahhhhhhhhhhhh man. Di Chef esch jo de Brüller hihi so cha mes au mache he .

Haha jo Canoa eusi IT esch au hindenoche aber ha gseit macht nüt bi eh nur no bis am Donnstig im Gschäft und denn erst im Oktober wieder also easy.

Ach mich cha me ned bruche luege die ganz Zyyt d Föteli vo de zivile Trauig ah, haha wie beni ächt denn erst druf nach em chirchliche *g* .

17.09.13 14:37
Canoa 

Re: September Bräute 2013

wo he gönd ehr it Flittis Eve?

Mer hend au vorstelligsgspröch gha ond de Personalchef hed emmer de falsch Name gseid aber easy im normal fall semer eh die meiste per Du...

 1 .. 31 .. 59 60 61 62 63 .. 65
komisch   Hochzig   hochzytsglückwunschkärtli   langziitwätterprognose   schaffe   vorallem   Samstig   richtig   September   eigentli   organisiert   Schlächtwättervariante   problem   irgendwie   himbeer   super-extrem-Forum-söchtige   eigentlich   Fründin   hochziit   familie