| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 31 .. 60 61 62 63 64 65
17.09.13 15:02
Eve777 

Re: September Bräute 2013

Mir gönd ad Westküste id USA go umereise 3 Wuche lang, juhuuuuu freu mi megaaaaa !

17.09.13 15:12
elea 

Re: September Bräute 2013

johoffe jez au dass die medis schnell aschlön! i go jo emmerno devo us dass mer för eusi quale deför met schönem wetter belohnt werde am samschtig! 20grad were perfekt! eifach ke rege! eigentli eschs fast "guet" semmer jez beidi chrank. 1.besser jez as ide flittis ond 2. so denke mer gar ned ad hochzit. i mim chopf eschs no ewigs lang bes den debi send jez no 4täg. es schiint mer so onwörklich!
be jez aber mega froh mömer nix me erledige. muss nor no endi woche alles zode locaton bringe ond nägeli lo mache ond so soshct nix. gg het emmer gmötzlet welli alles scho ewigs vorher ha welle mache ond ht hetter vo sech us gseit, guet heig i so gstresset well soscht hette mer jez es problem (wo doch beidi flach legge)!
es schiint mer soo onwörklich das s fest so i 4 tägsell si.... no onwerklicher as bim zivile ergendwie...

ja metem neue name hani höt grad bim arzt erlebt dass si 3 mol hend müsse noh froge... naja bes mer gwöhnt, min alte name het au niemert verstande :)

25.09.13 10:13
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

Hallo Ladies

Han mal wellö frage, ob ihr alli es schöns hochzig gha händ? Bi de meiste ischs ja jetzt verbii (au bi mir *snief*).
Wie gahts eu und wie fühleder eu so verhüratet?
Sinder zfriede mit euem Fest?

Bi gspannt

25.09.13 10:17
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Hoi Farfallina,
mini Hochzyt isch jetzt schu 2 wuche verbi und es isch traumhaft gsi! supper wetter, super location, super gest! Aifach s beste!

25.09.13 10:22
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

Hallo Lou

Das freut mi sehr für dich :)
Gratuliere no ganz herzlich ;)

Mir händ au Glück gha mitem Wetter letschte Samstig. Ned chalt und ned z warm aber Sunneschii und es Windli wo vorallem uf de Föteli super wirkt :D

25.09.13 10:25
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Das freut mich au für dich!

gratulation!

klar hets e paar sache geh wo mich kli gnervt hen, aber was sölls!

25.09.13 10:31
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

ja, das hät's bi mir au geh... das ghört dezue.
Es isch es Meer voll Emotione a dem Tag gsi und i ha vieles mit ganz anderne Auge gseh als jetzt woni zrugg denk

25.09.13 10:36
Lou259 

Re: September Bräute 2013

ich glaube das goht jedem eso.... ich han zwar nur 1x müesse brüele :-) aber suss bini so ufere wolke gsi, dass es fascht kitschig gsi isch... aber wenn me denn diheime isch, d kärtli dure goht, d gschenkli uspackt und d fotis aluegt fallen einem plötzlich sache uf wo eim nerven!

25.09.13 10:41
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

ja die kitschig Wolke hät mich au dur de Tag treit. Mich händ am Abig zwei-drü Sächeli gnervt und au bitz möge (Trauzüügin hät bitz denebet reagiert... )

Brüehlet hani au nur eimal, bi sus gar ned dezue cho, viel zu sehr under Strom gstande.

25.09.13 10:43
Lou259 

Re: September Bräute 2013

nervös bini nur vor dr trauuig gsi und wäred dr trauuig! suss hanis aifach gnosse und bin wie inere flauschige wolke durch de tag gschwebt! jo die trauzüginne, gell :-P

 1 .. 31 .. 60 61 62 63 64 65
Hochzig   hochzytsglückwunschkärtli   langziitwätterprognose   eigentlich   komisch   hochziit   eigentli   problem   himbeer   richtig   vorallem   organisiert   September   schaffe   Fründin   Samstig   irgendwie   Schlächtwättervariante   super-extrem-Forum-söchtige   familie