| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 32 .. 61 62 63 64 65
09.10.13 11:46
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Eigentli scho snow_flocks, vorallem will mier suss vo ihm nüd griegt hen...

09.10.13 11:47
himbeer 

Re: September Bräute 2013

wow lou, mega produktiv. ich hoff mir chönd d dankeskarte au bald uselah, aber da müend mer zerst no luege was mer überhaupt wänd mache.

das isch ja au komisch mit dim schwiegervater. organisiere isch ja keis problem, das hettsch au selber chöne mache. wie tür isch denn de apero gsi?

09.10.13 11:48
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@himbeeri: 1500.-- also nid alli welt...

I bin nur scho so wiit will mini HZ scho am 7.9. gsi isch

09.10.13 11:49
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

ojeee.... das mit de gschänk isch eh e philosophie für sich! mir händ vo lüt zügs übercho womer nie erwartet hettet, da mir wüssed, das si knapp bi kasse sind. und vo anderne wos gäld hettet simer entüüscht worde....
aber vo de eigne Familie isch das scho sehr härt....
mir händ vo beidne eltetepaar gliich vill becho. das händ si so abgschproche. hani no easy gfunde und e gueti lösig

09.10.13 11:49
himbeer 

Re: September Bräute 2013

hihi das isch ja nur ei wuche vor minere und ich ha no nix. aber das weekend muessi mal afange.

09.10.13 11:52
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

han au am 7.9 ghürate, sind den aber no 4 wuche i de flittis xi. drum han ich no nüt...
ich würd am liebschte heiga und grad ahfange.... hani vill meh luscht druf wiä zum schaffe

09.10.13 11:58
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Ich gang ebe erst ind flittis, drum bini scho soo wiit.

@schwiegerpa: es isch jo nid so, dass er hetti sölle gliechviel wie mini eltere zahle. Das isch nid möglich... Aber nüd, nid mol es kärtli isch kli huara wenig... Vorallem wenn me wais dass mim GG sini schwosch es auto griegt het, s ross zahlt griegt und und und...

09.10.13 12:20
farfallina2109 

Re: September Bräute 2013

Wie und wo mached ihr eui Dankeskärtli?

Üs staht das Wuchenend d Uswahl vo de Föteli fürs Album bevor. Gmacht isch gmacht
D Föteli wo d Gäst mit de Einwegkameras gschosse händ chömed ines Gästebuech wo mer scho Polaroidföteli vo allne händ und dezue händs üs amigs öpis gschriebe - mega herzig.

@Snow_Floks: Find ich süess vo dine TZ. Herzigi Ideeä Besser als wenns der d Huustüür zuemuured oder ähnliches

@Lou: Ouuuuuuu do häsch di zrüeh gfreut. Wie ärgerlich... aber immerhin ischs organisiert worde, isch jo immerhin öpis ^^

09.10.13 12:31
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@farfallina: ich designs selber uf InDesign, den chömers bi mim Schwipa druke, er hät e chliini Druckerei! so hämer scho oisi ihladige gmacht. mer hät halt mega spielruum und sparret u viill gäld
han au mal chli umegsurft, bin aber vo keinere page so richtig überzoge xi. ganz eifachi chasch natürli fascht überall pschtelle.

@lou: isch scho rächt diki poscht, tönt nacheme familieklintsch...

@oisi Wonig: ja ich bin au froh, händs kei scheiss gmacht. aber ich denke si hend au chli a sich dänkt, mir sind nämli di erschte wo ghürate händ

09.10.13 12:49
himbeer 

Re: September Bräute 2013

bi eus isch nach de rückkehr au nur de chüehlschrank gfüllt gsi, das hani mega herzig gfunde.

mir händ eifachi blanko-karte in rot mit passende couverts als dankeskarte. mir werded es foti vo eus ussueche und das entiwckle und drucke lah und vorne drufkläbe oder so und ine denn öpis vo hand ineschribe. das sötted mer anebringe.

 1 .. 32 .. 61 62 63 64 65
himbeer   September   komisch   problem   Fründin   super-extrem-Forum-söchtige   hochziit   irgendwie   richtig   eigentli   Hochzig   langziitwätterprognose   vorallem   familie   eigentlich   organisiert   Schlächtwättervariante   hochzytsglückwunschkärtli   schaffe   Samstig