| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September Bräute 2013
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 38 .. 65
13.08.13 13:35
elea 

Re: September Bräute 2013

aso bi eus gohts nome drum em resti den ufzruhme. das werde mer zeme met eusne eltere mache oder die wo de zletscht no det send! ;)
mer hürote zwar ned die chele sonder dosse, aber i wörd sege inere Chile macht doch das die wod blueme au he do het? oder tüsch i mi do?

13.08.13 16:07
himbeer 

Re: September Bräute 2013

eusi deko wird vom restaurant eifach igsammled und mir chönds denn ein tag später go abhole. id chile gönd mer nöd.

14.08.13 13:55
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@himbeer: das goht ebe bi üs nid, will mier am sunntig scho weg gön :-)

@all: machen ihr das mit em bruutstruss werfa?

14.08.13 14:15
Snow_Floks 

Re: September Bräute 2013

@ Brutstruus werfe:
Ich mach das, aber scho am Apero nach de Chile, wil mer am Abig fascht kei Singel Fraue händ. Mini Florischtin macht extra en Wurfstrus

14.08.13 16:38
himbeer 

Re: September Bräute 2013

ich wirf de struss am apero nachdem all föteli mit familie und gäst gmacht sind (sind aber alles gladeni gäst, mir mached kein separate apero) und wird de richtig struss rüehre. mir sind nachher eh i de flittis und ich het nüt meh devo. ich wird dere wonen gfange hät vilicht no säge, sie söll mer ei rose oder so tröchne, hihi

mir flüged am mäntig namittag ab, das isch grad guet zum no es paar sache erledige. ich wott nämli am sunntig denn au scho namensänderige etc. id post werfe demit ich nach de flittis heichum und denn scho d bankkarte da sind etc.

14.08.13 17:17
Lou259 

Re: September Bräute 2013

Ich gib ebe min struds em Mami, sie tröchnet ihn denn für mich :-)

15.08.13 07:28
elea 

Re: September Bräute 2013

i werde mis strüssli ned werfe. send nome 2 ledigi fraue debi, de esch das ned so wetzig aber i glaub i werdes z letscht minere tz schenke. bi eus eschs glich wie bide himbeer, am mentig flüge mer grad ed flittis, so wers schad wenns bi mer dihai verdörret! ;)

himbeer chame das met de bankchärtli per post erledige? ha denkt do muessi secher of de bank verbi go?

15.08.13 08:09
Lou259 

Re: September Bräute 2013

@bankkärtli: also i han uf d bank müesse, weg dr unterschrift und dr ID kopie... Zudem isch wichtig, dass dr arbetgeber dr lohn erst mim neua nama überwiist, wenn ma d bestätigung vor bank het, dass s konto uf dr neu Nama lauft. Suss kunnt dr lohn nid a

15.08.13 08:27
elea 

Re: September Bräute 2013

ui lou, danke för de tipp!!!! do hani jez gar ned dra denkt wegem lohn etc!
wa denket ehr, wie lang goht das bes me di neue chärtli het?
mer hends zivile 2 Woche vor em fest, ond i ha ghofft dassi das i dene 2 Woche chan regle, so dassi grad di neue kreditchärtli han förd fletterwoche etc!

15.08.13 09:33
nicole87 
Re: September Bräute 2013

guete Morge zäme

i ha erst jetzt gseh dass es dä Thread git

mir händs grad no zimli stressig aber das chunt scho alles guet!

morn cha i mi Kleid apasse, bi scho meeega ufgregt

 1 .. 7 8 9 10 11 .. 38 .. 65
eigentli   langziitwätterprognose   Schlächtwättervariante   komisch   super-extrem-Forum-söchtige   problem   vorallem   hochzytsglückwunschkärtli   hochziit   irgendwie   schaffe   Hochzig   eigentlich   organisiert   Samstig   himbeer   September   Fründin   richtig   familie