| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Sheilyn's grosser Tag
 1 2 3 4 5
27.06.10 19:26
Carmile 

Re: Sheilyn's grosser Tag

hey sheylin

au vo mir alles liebi und gueti zur hochzit. han mer din bricht scho hüt morge dureglese und han schön möse grinse wod gschribe häsch dass denn all überrascht gsi sind ab de torte. die hät jo au sicher super usgseh! (bin denn aber hochzitsbedingt wieder forum away gsi).

würd mi würkli sehr freue über fötelis. bin doch gspannt wie jetzt dini auge schlussendlich gschminkt hät, wie die violett deko usgseht und din brutstruss

liebs grüessli und gnüss dä wunderschön obet, er hend eifach sowas vo glück gha mit dem wetter. het nöd besser chönne si!!

carmile


27.06.10 20:34
Blumenfee 

Re: Sheilyn's grosser Tag

Hey soooo schön het alles so perfekt klappet!! Glückwunsch ou fo mire sitte!! Hoffe dä Täg blibt öich gaaaaanz lang i erinnerig!

Fröiie mi scho uf Föteli

Ganz liebi grüess Bluemefee


27.06.10 20:54
Taneli 

Re: Sheilyn's grosser Tag

Hoi Sheila

Esch doch gärn gscheh wäg em erlöse bim Apéro!
Esch werklech mega schön gsi und du hesch wunderschön usgseh!!

Liebs Grüessli
Tanja



Mer traued üs am 08.05.2009 & 09.05.2009

27.06.10 21:15
sheilyn 

Re: Sheilyn's grosser Tag

he taneli, da hesch super gmacht! ;)

ech danke der vellmol!! :)

han mi uh gfreut das ehr cho send! ond danke no förs gschänkli ond de zuestopf!! ^^


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 27.06.2010

27.06.10 22:20
Gloeggli 
Re: Sheilyn's grosser Tag

Ganz en schöne Brecht!! Gratuliere euch vo ganzem Härze. Ben denn gspannt of dini Föteli.
Gnüsses

Grüässli Glöggli

...eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

28.06.10 07:56
cosmologia 

Re: Sheilyn's grosser Tag

Alles, alles Gueti zur Hochziit, sheilyn!!

Vile Dank für de Bricht. Mr cha gad nochempfinde was i dir vorgange isch bim Lese. Ich han au sehr vil müesse grinse bim Läse und es isch toll, dass ihr so en wunderschöne Tag erlebt händ. *freu*

Guete Start is Ehelebe und nur sBescht für dich und din Maa mit vilne Überraschige und vor allem vil Liäbi!

Liäbs Grüässli,
cosmologia

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

28.06.10 08:08
beauty 

Re: Sheilyn's grosser Tag

Hallo Sheilyn!

auch ich gratuliere euch ganz herzlich zur Hochzeit und wünsche euch nur das Beste für die gemeinsame Zukunft!!

Danke für den super tollen Bericht... habe ihn mit Spannung gelesen! freue mich auch schon auf die Fotos!

Einen guten Start ins Eheleben
wünscht euch beauty :o)


----------*** 3. Juli 2010 ***----------

28.06.10 08:32
nicarina1985 

Re: Sheilyn's grosser Tag

Hey Sheilyn..

i wünsch dir au alles alles geuti uf dim witere läbeswäg mit dim ma.. sooo viel details.. i gad müesse lachä i het au soooo viel chöne schribe.. es isch eifach wunderschöns gfühl das alles..

28.06.10 08:38
peja 

Re: Sheilyn's grosser Tag

hallooo sheilyn

vielen dank für den tollen bericht. sehr emotional geschrieben.. schön, hattet ihr auch ein tolles, unvergessliches fest. auch ich wünsche dir alles, alles gute!

liebe grüsse

28.06.10 09:00
Soefeli82

nicht registriert

Re: Sheilyn's grosser Tag

o ig gratuliärä öich zwöine ganz härzlech zum Hochzyt. Dir heit ja äs super fescht ka. Merci füre Bricht!

Liäbä Gruess
Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

 1 2 3 4 5
schlussendlich   oooooooooooooooohhhhhhhhhh   garnicht   unterschrieben   angekommen   mmmmmmmmmhhhhhhhh   unvergessliches   wünsche   Sheilyn   poluetbrüstchen   wunderschön   hochzitsbedingt   gratuliere   verabschiedeten   Flitterwochen   maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaann   einfach   irgendwie   unbeschreiblichen   grosser