| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 53 .. 103 104 105 106 107 .. 145 .. 183
31.07.12 13:05
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves:
Meine Liebe!

Es gibt keinen bessern Ort um von dieser Welt zu gehen! In Bali sieht man den Tod als etwas positives, da nach dem Tod das Leben anfängt und man sich für den Sterbenden freut! Darm gibt es immer ein fröhliches, wunderschönes Fest und es werden viele Geschenke gebracht, damit das neue Leben auch im Wohlstand stattfindet und es dem Menschen gut geht!

Danke Angi Das esch en schöne Gedanke.
Ich bin mer sicher, dass es ere guet goht, det wo sie jetz esch. Das esch min einzig Trost... I has zwar akzeptiert, aber verstoh chanis ned... wie au... I hoffe fest, dass sie a miner Hochzit debi esch, au wenn i sie ned gseh :)

31.07.12 14:08
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Saerli: Si isch immer bi Dir in Dim Härze und in Dine Gedanke!

31.07.12 14:29
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Danke

Das glaub ich au...

31.07.12 22:36
Maya 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Mir hei hüt üsi Ringe chöne go hole
Chas chum erwarte bisine dörf alege.

31.07.12 22:42
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ooh schön, das freut mi für euch! Mer münd nochli warte. I ha kei Ahnig wie min Ring wird usgseh, also i ha en nonig fertig gseh. Viele Freud demit!

31.07.12 23:03
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Maya, sooo schön! freut mi dass ihr das ihr d'ring hend chöne hole :)

@me, mir hend gester abig euses probe-esse gha und e chlini wii-degustation mer hend erneut müesse feststelle dass mer eus richtig entschiede hend wil diä sich so super um eus kümmeret hend. mer hend sogar zwei verschiedeni menüs vorab bstellt (eusi finaliste) und sie hend das ohni wenn und aber gmacht hend au nöd dä reguläri priis müsse zahle

hend au erfahre dass mer nüt extra müend zahle für d'teller für eusi hochzitsturtä! bi anderne locations hani paarmal gläse dass sie öpis verlanget... wiä isch das bi eu so?

ich freu mi uf jedefall riesig wils "nur no" knapp 2 mönet gaht.

31.07.12 23:13
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Jo gäll cutebride, es goht nöm so lang, juhuu

Hmm, bi eus sind Teller etc. im Inventar vo de Location und darum im Mietpriis inklusive. Mer zahled aber z.B. pro Stoffserviette (Mieti und wäsche) und so Sache...

31.07.12 23:22
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

ich finds so schön mit anderne brüütlis ufs hochzit z'fiebere!

ah ja den isch das natürli super wenn das grad debi isch

apropos HZ-turtä, mer chönd am fritig go usläse und probiere hihihi. eis ässe nach em andere hesch dini scho bstellt?

01.08.12 00:30
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

cutebride1:
ich finds so schön mit anderne brüütlis ufs hochzit z'fiebere!

ah ja den isch das natürli super wenn das grad debi isch

apropos HZ-turtä, mer chönd am fritig go usläse und probiere hihihi. eis ässe nach em andere hesch dini scho bstellt?

Mer händ es Dessertbuffet. De Caterer macht eifach en chlini Torte für eus zum aschnide. Mer lönd eus überrasche :)

Guet Nacht :)

01.08.12 17:54
sandra87 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hoi zäme!

Mir hürate nächscht Wuche am 10. zivil und am 11. Ougschte ir Chile. I bi scho mega nervös und cha chuum no warte ;-)
Hüratet denn süsch no öber vo euch? I bi vor allem gspannt, ober mir würklech nüt vergässe hei ds organisiere...

 1 .. 53 .. 103 104 105 106 107 .. 145 .. 183
lululuana   gespannt   heiraten   Hochzeit   Zuletzt   einfach   Wünsche   Piratenbraut   zusammen   Spätsommer-Bräute   Trauung   irgendwie   eigentlich   richtig   Vielleicht   natürlich   August-September   bearbeitet   wirklich   september