| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 53 .. 104 105 106 107 108 .. 146 .. 183
02.08.12 10:12
kekoa 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hoi zämä

@sandra87
wir heiraten am 11.08 Zivil im Schloss Rapperswil, bin auch schon total nervös und überlege ob wir alles haben und nicht vergessen haben

02.08.12 10:50
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@ sandra, mir hüratet au am 10.8. Zivil. Nervös aber überhaupt nid, villicht chunt das denn no

@ cutebride1, gell es isch supi zum so mitfiebere überall. und ez gahts denn so richtig los das Wucheend!! Da mir echli e anderi Hochzigsturte hend, bruuched mir au kei Teller und chönd so die paar Fränkli für d'Teller mit Deko spare

@ piratenbraut, wie lief das Probestyling? Passts?

@ soraya, die Flittis in Bali klingen wunderschön - wäre vielleicht für uns auch eine Idee. Wir wissen ja noch nicht wann und wohin es geht.... Unser Tanz besteht aus verschiedenen Song - angefangen mit Time of My Life - natürlich mit dem super kitschigen Anfag (Hoffe ich kriege die Drehungen mit meinem Kleid hin ), dann verschiedene Songs von Single Ladies über Ai se eu te pego und Thriller.

@ Venus81, Oh, vielen lieben Dank für deinen Tipp betreffend dem Kleiderbügel - er hat nämlich überhaupt keine Kerben Werde ich noch mit einer Feile reinfeilen! Danke nochmals

@ basteln - war übrigens gar nicht so schwer. Und dem Strauss fehlt jetzt nur noch das Band um den Stiel (verkehrtes Plastik-Sekt-Glas )

So nun gehts los mit der Heiraterei im August gell Keks? Sonst noch wer am nächsten Wochenende?

02.08.12 11:06
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

jetz geits los... weni das hie so lise wirdeni o scho grad chlei närvös... bibr....

morn i 6 Wuche, abartig wie die Zyt vrgeit.

Drum bini jetz scho chlei am luege wo ig de drna üses Album la la mache... mier wette äbe eis Album mit dä Föteli vor Fotografin, das darf gärn Läder si odr so, eifach chlei edel.

Denn es Album mit dä Schnappschüss vom Aabe, die lani nämlech vo dä Eiwägkameras diräkt digital la entwickle de chani das Album o online mache.

Und dä Trouzüge sowie dä Eltere und mim Grosätti wette mier no je so es chliins Büechli la mache, das eifach meh so als Merci und als Adänke...

ha ja no grad chlei drzyt zum sueche, will finde wirdeni sowieso öppis im Netz.

Wasi scho fasch chlei schwieriger finde, es schöns Album z finde wome sälbr cha walte... Hüt mache doch fasch alli d Albene im Netz, guet isch ja o praktisch das isch kei Frag. Abr ig wet äbe no dr ganz Papierchrieg ichläbe, also d Iladigchärtleni, d Rächnige und und und... das het mis Tanti gmacht und isch jetz so 14 Jahr no witzig gsi z gugge was denn wieviel koschtet het und so.

02.08.12 11:26
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@ lulu - hesch scho was im Aug betreffend Album? Ich ha ebe au schomal chli gsuecht und bi denn uf das gstosse: http://www.sweetmemoryalbums.de/ Isch nid grad so günstig wie Ifolor und Co aber chasch ebe au spezielli Covers la mache und immerno günstiger wie vom Fotograf....

02.08.12 11:35
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@sayna
so diräkt no nid ha eifach afe chlei gschnöiiget und de uf folgendi Site gschtosse: http://www.bookfactory.ch
abr die Site wo du hesch agä, gseht o ganz toll us.

Mier hei eifach gseit, das Album mit dä Fotos vor Fotografin lö mier üs gärn no chlei öppis la choschte...

02.08.12 11:44
Girl100 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Sandra, mir hürate o am 10.08 Zivil!

02.08.12 17:20
kekoa 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ihr glaub es nicht, ich bin total sprachlos. Wir haben heute unser Hochzeitsgeschenk von meinen Arbeitskollegen/innen erhalten. Wir werden unsere Hochzeitsnacht in einer Suite im The Dolder Grand verbringen, am nächsten morgen auf der Garden Terrasse Frühstücken und danach den Sonntag im SPA verbringen und können uns von der Hochzeit erholen. Bin total Sprachlos. Ich kann es kaum erwarten, letzte Woche war ich noch nervös und jetzt kann ich es kaum erwarten. Jetzt muss nur noch das Wetter passen

02.08.12 18:16
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Wow! Das ist je genial!!! So toll!!! Das Wetter sieht gar nicht so schlecht aus! Nachher wirds schlechter
Bist Du nervös???

02.08.12 18:51
sandra87 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Wow, ein super Geschenk! Wir haben auch schon die ersten erhalten. Darunter ein Kalender in der Art eines Adventskalenders. 1 Monat vor der Hochzeit mit 30 Päckchen dran :-) Hat mich auch total gefreut und je weniger Päckchen es werden, desto nervöser werde ich. Morgen kann ich das Kleid abholen, Vorfreude ist riesengross :-)

02.08.12 18:55
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Boah, das ist ja auch genial! Ihr bekommt alle geniale Sachen!!! Das zeigt auch, wie sehr sich Andere über Euer Glück freuen

 1 .. 53 .. 104 105 106 107 108 .. 146 .. 183
heiraten   einfach   Trauung   Zuletzt   natürlich   september   Spätsommer-Bräute   August-September   Piratenbraut   gespannt   lululuana   Vielleicht   zusammen   richtig   wirklich   eigentlich   Wünsche   bearbeitet   Hochzeit   irgendwie