Spätsommer-Bräute 2012 (August-September) |
|
1 .. 53 .. 104 105 106 107 108 .. 146 .. 183
|
|
|
|
02.08.12 11:06
lululuana
|
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
jetz geits los... weni das hie so lise wirdeni o scho grad chlei närvös... bibr....
morn i 6 Wuche, abartig wie die Zyt vrgeit.
Drum bini jetz scho chlei am luege wo ig de drna üses Album la la mache... mier wette äbe eis Album mit dä Föteli vor Fotografin, das darf gärn Läder si odr so, eifach chlei edel.
Denn es Album mit dä Schnappschüss vom Aabe, die lani nämlech vo dä Eiwägkameras diräkt digital la entwickle de chani das Album o online mache.
Und dä Trouzüge sowie dä Eltere und mim Grosätti wette mier no je so es chliins Büechli la mache, das eifach meh so als Merci und als Adänke...
ha ja no grad chlei drzyt zum sueche, will finde wirdeni sowieso öppis im Netz.
Wasi scho fasch chlei schwieriger finde, es schöns Album z finde wome sälbr cha walte... Hüt mache doch fasch alli d Albene im Netz, guet isch ja o praktisch das isch kei Frag. Abr ig wet äbe no dr ganz Papierchrieg ichläbe, also d Iladigchärtleni, d Rächnige und und und... das het mis Tanti gmacht und isch jetz so 14 Jahr no witzig gsi z gugge was denn wieviel koschtet het und so.
|
|
|
02.08.12 11:26
sayna
|
@ lulu - hesch scho was im Aug betreffend Album? Ich ha ebe au schomal chli gsuecht und bi denn uf das gstosse: http://www.sweetmemoryalbums.de/ Isch nid grad so günstig wie Ifolor und Co aber chasch ebe au spezielli Covers la mache und immerno günstiger wie vom Fotograf....
|
|
|
|
02.08.12 11:44
Girl100
|
@Sandra, mir hürate o am 10.08 Zivil!
|
|
|
|
|
02.08.12 18:51
sandra87
|
Wow, ein super Geschenk! Wir haben auch schon die ersten erhalten. Darunter ein Kalender in der Art eines Adventskalenders. 1 Monat vor der Hochzeit mit 30 Päckchen dran :-) Hat mich auch total gefreut und je weniger Päckchen es werden, desto nervöser werde ich. Morgen kann ich das Kleid abholen, Vorfreude ist riesengross :-)
|
|
|
|
|
1 .. 53 .. 104 105 106 107 108 .. 146 .. 183
|