| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 146 .. 183
02.08.12 19:02
sandra87 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Stimmt, es sind echt coole Geschenke! Da merkt man, wer sich mit einem freut und dann weiss man auch, dass man die richtigen Freunde hat. Selbst das ist ein riesen Geschenk!

02.08.12 19:13
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ja genau! Ich weiss, bei uns wird das nicht so sein. Mir ist am Wichtigsten, dass die wichtigsten Leute bei uns sind. Bissel traurig werd ich aber schon...

02.08.12 19:16
sandra87 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Die, die uns diese Geschenke machen, sind auch die Menschen, die uns am nächsten stehen. Freue dich doch auf die, welche dabei sein werden. Wir haben auch nicht einen riesen Haufen Leute eingeladen, weil wir uns auf die wichtigsten beschränken wollten. Dein/euer grosser Tag wird bestimmt ein Tag voller schöner Erinnerungen :-)

02.08.12 19:20
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ist bei uns auch so! Wir sind am Fest 26 Personen! Ich freu mich auch darauf! Nur manchmal, wenn ich so höre, was Andere so machen, werd ich schon ein wenig traurig. Ich hätte z.B lieber eine rede als ein Geldgeschenk...

02.08.12 19:28
sandra87 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Versuche doch, dich nicht mit anderen zu vergleichen. Am Ende muss es für euch stimmen, egal was die anderen haben oder wie sie feiern. Hauptsache, ihr seit mit eurem Fest zufrieden. Du wirst sehen, das kommt schon gut!

02.08.12 19:34
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ich vergleich auch nicht! Nur bin ich n bissel traurig wenn ich seh, was Andere sich überlegen. Es geht mir ja nicht um die Geschenke, sondern um die Hochzeit an für sich. Weils für uns so besonders ist und das ist ein bissel traurig. Ich weiss, unser Fest wird schön!

03.08.12 08:01
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves ig vrstah was du meinsch... geit mier irgendwie o chlei ä so.
Also nid lätz vrstah, mini Schwoscht wo TZ isch macht scho meega viel für üs und vorallem praktisch alles alleini will ja dr TZ dr Finger nid us sim Allerwärtischte bringt (abr das isch es andrs Thema). Wenn si jetz nid üsi TZ wär, de hät si sich ganz sicher o no irgendwie so öppis la ifalle...

Ha mit ihre scho diskutiert ob ächt öppr ä Red wird halte, abr si redet gar nid gärn vor Lüt und am Schatz so TZ wird eh o nüt mache... d Red vom Brutvatr chani eh vrgässe, mi Vater macht das ja sowieso nid mit isch einewäg scho es wundr dass är übrhoupt chunt. Gloube drum, bi üs wird niemer ä Red ha, ussernd flicht no mi Götti, däm würdis jetz no zuetroue, abr äbe...

03.08.12 08:56
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Mädels - kleiner Einschub nebenbei (kennt öper Divertimento )
Ich find Rede dörf mer vo niemerem eifach so erwarte. Entweder mer gaht zu sim Vater, Schwiegervater, Mueter oder wer au immer und seit, dass mer sich sehr über e Red freue würd oooder ihr mached selber e Red...
Ich ha das gmerkt wo ich bi minere Schwöster Trauzügin gsi bin - s'wichtigst isch, dass mer als Bruutpaar klar seit, wenn mer sich öpis wünscht....

03.08.12 09:06
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lululuana:
angiyves ig vrstah was du meinsch... geit mier irgendwie o chlei ä so.
Also nid lätz vrstah, mini Schwoscht wo TZ isch macht scho meega viel für üs und vorallem praktisch alles alleini will ja dr TZ dr Finger nid us sim Allerwärtischte bringt (abr das isch es andrs Thema). Wenn si jetz nid üsi TZ wär, de hät si sich ganz sicher o no irgendwie so öppis la ifalle...

Ha mit ihre scho diskutiert ob ächt öppr ä Red wird halte, abr si redet gar nid gärn vor Lüt und am Schatz so TZ wird eh o nüt mache... d Red vom Brutvatr chani eh vrgässe, mi Vater macht das ja sowieso nid mit isch einewäg scho es wundr dass är übrhoupt chunt. Gloube drum, bi üs wird niemer ä Red ha, ussernd flicht no mi Götti, däm würdis jetz no zuetroue, abr äbe...


Bi uns ischs ähnlich! Mi TZ isch die Bescht und wird (soviel ich weiss) Spiel organisiere und e Red halte und glaub nachem STandesamt bringt si no Sekt, kümmeret sich umd Hünd...! Das bedütet mir mega viel! De Räscht wird eifach cho. Was für mi au kei Problem isch aber vo teils Lüt fänd ich no irgendwas schön. Z.B mi Schwö. D Fründe vo mim GG wärde eifach so cho, suffe und wider go. Ich mag au nit de Lüt go sage, bitte mach doch was, den ischs au nümm s Gliche. Mängmol hani halt eifach s Gfühl, d Lüt freue sich gar nit so, resp. halte grundsätzlich nit viel vor Hochzit! Und für uns ischs halt was mega Grosses- s Gröschte überhaupt!

03.08.12 09:17
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves, dass si nid viel drvo halte chasch flicht nid grad so säge...

ig gsehs ja jetz o, mini Schwöschter (mini TZ), mini beschti Fründin, mi bescht Fründ und z Mami vo mim Gottemeitschi (o ä sehr gueti Fründin) gäbe alles. Alli drü untrstütze mini Schwöschter wo si nume chöi, aber alles nid so offesichtlech. Wo die drü hei erfahre dass dr TZ vo mim Schatz nid grad drhuufe macht, hei si sofort gseit si tüege ihre gärn hälfe, was si bis jetz o dürezoge hei. Ig ha nid viel Kollege, abr ig cha mi uf sä vrlah!

d Kollege vo mim Schatz die hei sich jetz no niene ibracht, nid mal dr TZ sälbr. Si kenne sich halt vo früecher no, Usgang, suffe und dert isch o no niemeds scho vrhüratet und Manne hei ja sowieso wenigr z Talänt odr d Luscht so Sache z organisiere. Also ig nime ihne das gar nid bös, si si halt so, ig kenne si nid andrs!

Mi bescht Kolleg isch ja am Afang chlei entüscht gsi dass ig nid ihn als TZ ha gno abr ha de dänkt gha das chunt nid guet, ig mit drü Manne... also mi Schatz si TZ und de no mit TZ, alles Manne.... jetz wo är gseht was mini Schwoscht alles organisiert und und und... da het är mier letschti eher merci gseit, är hätti das nid chönne, so viel Sache... abr är hälfe ar Schwoscht wos nume gäng, solang si säg wie so was... ha das meeega härzig gfunde.
Guet, drzue het är o gmeint gha, TZ sig ä Ufgab wome äs Jahr odr so mach und denn sigs vrbi... är fröii sich halt eifach uf z Götti wärde, die Ufgab heig är när z Läbe lang... das hei mier scho vor irgendwie 10 Jahr beschlosse, dass är mal Götti vo mim erschte Chind wird, är chas so super mit Chind und d Chind mit ihm. Zum Glück wär/isch är o erschti Wahl vo mim Schatz für dä Job!

 1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 146 .. 183
wirklich   gespannt   lululuana   richtig   Trauung   Wünsche   August-September   september   Piratenbraut   Spätsommer-Bräute   eigentlich   heiraten   einfach   Zuletzt   bearbeitet   zusammen   natürlich   irgendwie   Vielleicht   Hochzeit