| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 54 .. 106 107 108 109 110 .. 147 .. 183
03.08.12 10:24
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo liebe Bräute


@kekoa & sandra
WOW, so tolle Geschenke freue mich sehr für euch!

@sayna
das Probestyling lief sehr gut und 1000 Mal besser als das erste....das Make-up finde ich fast perfekt und möchte nur zwei Änderungen anbringen. Das kann dann beim Zivilen geprobt werden. Die Frisur fand ich vor Ort auch mega, nur jetzt bin ich schon wieder am Zweifeln....typisch Piratenbraut Aber ich versuche mich einfach auf das 1. Gefühl zu konzentrieren und am Ende wird es dann mit Kleid, Schmuck, Makeup und Frisur super kommen

@Aktivitäten/ausgefallene Geschenke
Ich 'erwarte' da auch nicht viel, falls doch, würde ich mich umso mehr freuen Beispiel Rede: glaube auch nicht, dass es jemand macht. Aber GG hält auf jeden Fall eine. Und auch andere Dinge, die wir unbedingt wollten, haben wir selber in die Hand genommen.

Finde es mega schön, dass wir schon 3-4 Karten bekommen haben und natürlich den Hochzeitskuchen von GG Tante (war zwar ungeniessbar, aber die Geste war total schön ). Und über mein Polterweekend habe ich mich mega gefreut...da haben sie sich schon so viel Mühe gegeben

von unseren TZ/Tätschi hört man auch nicht viel, wobei sie von uns kaum Aufgaben bekommen haben.

Kommt schon gut und der Tag wird so oder so super schön!

LG Piratenbraut

03.08.12 10:32
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@keks

ich wünsche dir und deinem GG morgen einen unvergesslich schönen Tag!!! Geniesst jede Sekunde und ich bin natürlich schon jetzt auf deine Erzählungen gespannt


Alles Gute für morgen!
Piratenbraut

03.08.12 10:41
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Liebe Keks

Ich wünsche dir morgen auch einen unvergesslich schönen Tag. Geniesst es und habt unzählig viiile schöne Momente

Bei uns sind es heute 50 Tage :)

03.08.12 11:02
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Kecks, o ig wünsche dier morn ä unvrgässleche Tag!
Geniesse jeden Augeblick!


bei uns sind es noch 6 Wochen... um diese Zeit werde ich geschminkt und frisiert.... wird mir gerade etwas komisch in der Magengegend wenn ich daran denke, hehe

03.08.12 11:11
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lululuana:
bei uns sind es noch 6 Wochen... um diese Zeit werde ich geschminkt und frisiert.... wird mir gerade etwas komisch in der Magengegend wenn ich daran denke, hehe


ahhhh, stimmt!! jetzt, wo du es schreibst, wird mir auch gerad wieder bewusst, dass unser Ziviles in 6 Wochen ist. Wir können dann beim Coiffeur aneinander denken...werde auch um die Zeit dort sein. Bei dem Gedanken kribbelt es gerade ziemlich

03.08.12 11:30
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Piratenbraut_77, gäll isch grad es komisches Gfüehl wenn mä dra dänkt...vorallem jetz womä geng ca weiss wenn wie wo was.... ig ha mi Termin 10:30 glich wie mini TZ, da jetz abr no mini beschti Fründin mitchunt und si scho 9:30 mues dert si gö mier o scho denn... de tueni de grad bim Coiffure zmörgele...*grins*

03.08.12 11:49
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

oh, das klingt gut und entspannt!

ja, das Gefühl wird wirklich mit jedem Tag weniger noch spezieller

03.08.12 12:00
Girl100 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

I bi ire Wuche scho mitts drin da wird i o grad ganz chribbelig

03.08.12 14:10
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Mädels, schribet no chlei... irgendwie hani grad nid gross Luscht zum schaffe, ha o nid grad würklech z tüe....

es würd dr Nami chlei vrchürze, hehe...

ha vori no grad d Eiwägkameras bschtellt für de uf d Tische bim Fescht, wenn die da si muesi de gugge wini dr Spruch cha befeschtige dranne. Mier hei üs für dise hie entschide:

Ich bin die kleine Kamera, für Fotos eurer Nachbarn da. Ob links, ob rechts, ist ganz egal, gegenüber wäre besser, ideal! Ganz scharfe Bilder kann ich knipsen, wenn Gäste in der Nähe von mir sitzen! Quer durch den Saal, das pack ich nicht, zu schwach ist dafür mein Blitze-Licht. Und ist mein Film dann endlich voll, reicht mich bis zum Brautpaar – das finde ich toll!

Zudäm macheni für d Jungs no d Shirts füre JGA vo mim Schatz, da hani d Shirts bschtellt wo hüt vrsändet si worde und no d Folie woni sä sälbr cha bedrucke. Mues nä de öppe eis wäg schicke dä Heer odr zu mire Schwoscht ga usdrucke. Ufglette chani d Sach de wenn är am mischte isch bi dä Hustier, das duuret einersits öppe 2,5 bis 3 Stund und anderersits isch är da äbe bi ihn im Zimmer, hehe...

Offe wär jetz no d Getränkebschtellig,abr dahei mier no nid ganz überall definiert wieviel, abr bis ire Wuche söt das o erledigt si.

Hüt ire Wuche chani mis Chleid ga abhole, also no eis churz dri schlüüfe, dass mini TZ und d Kollegin gseh wies geit dass si mier de chöi hälfe. De geits no uf d Suechi nach emne Chleid für d Kollegin. Mini Schwöschter hasst Chleidr abr si leit mier z lieb eis a und ig mues säge, es gseht eifach HAMMER us... klar si isch ä chlei feschtr abr das schwarze Chleid schteit ihre so super. Ha ihre jetz no gseit,dass mier no ä Corsage gö ga poschte, damit si sich no chlei wöhler füehlt im Chleid. Ig ha meeeega fröid dass si das für mi macht... mis Mami und mis Tanti hei uf si igredet und si welle übrzüge und si geng abprallt und wo ig de mi Wunsch güsseret ha si mier uf d Suechi nach eim.

Es geit würklech langsam gäge z Ändi zue... was mier no fählt isch z Armbändeli abr das isch o scho i Uftrag.

Ah am Zyschtig hei mier no ä Privatstund ir Tanzschuel, gugge ob mier no di eint odr anderi Figur chöi drzuelere, mier wärdes gseh...

De am 1. Septämber dr Azug vom Schatz abhole und de het är när o alles zäme. Är gseht i däm Azug eifach so super us, hami ja denn bim Chouf no grad eis vrliebt und das wird mier öppe de am 1.9 no eis passiere und am HZ no grad mal... hehe

Planet wär mi JGA ja am 1.9 gsi abr wird jetz de öppe de no vrschobe, mal luege...wär mier o egal wenns keine git,wär nid böös....



gället, mä merkt nid dass ig grad nid würklech Büez ha zum mache.... neeeeeeeeeeeeeei....

03.08.12 17:05
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lululuana, Dir isch würkli langwilig gsi Tönt aber super! Bi gspannt ufs Kleid!!!

So, no 11 Däg bi uns! Ha hüt no d bananeblätter bstellt und süscht no chli was poschtet! Am MO ischs finale Probeschminke und Frisur, am MI Detail-Besprächig mit Catering, Zahnarzt und am Do Coiffeur! Ich mach doch es paar Fransle aber kei Pony!

Ha mir au die i do Kläber bstellt und sinn leider in rosa cho. Mi Make-up isch jo au hellrosa und d Nägel au. Findet Ihr es passt so mit de Schueh? Due d Bändel denn no chli kürze. Ha Eu au no de brutstruss aghängt, ha no paar grossi schwarzi Diamante drikläbt.

Wünsch Eu e schöns weekend!!!

Datei-Anhänge
IMG_2790.jpg IMG_2790.jpg (56x)

Mime-Type: image/jpeg, 103 kB

IMG_2791.jpg IMG_2791.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 121 kB

IMG_2787.jpg IMG_2787.jpg (54x)

Mime-Type: image/jpeg, 78 kB

 1 .. 54 .. 106 107 108 109 110 .. 147 .. 183
irgendwie   einfach   september   Zuletzt   bearbeitet   wirklich   heiraten   Hochzeit   August-September   Trauung   natürlich   Wünsche   zusammen   Vielleicht   Spätsommer-Bräute   lululuana   eigentlich   gespannt   Piratenbraut   richtig