| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 55 .. 108 109 110 111 112 .. 148 .. 183
06.08.12 07:51
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

mier het geschtr mini Schwoscht aglüte und mitteilt, dass mi Polteraabe jetz nid am 1. Septämber isch. Mier si ja rächt wenig (mit mier 6 Froue) und am 1.9 het mini beschti Fründin nid chönne, jetz hei sis ufe Fritig 31. Ougschte vorzoge... mal gugge was si im Sinn hei, ig bi gschpannt.

06.08.12 09:56
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@angy
wirklich ohne Worte und nichts für schwache Nerven

@lululuana
toll, dass sie noch einen Termin finden konnten, an dem dann alle dabei sein können. bin auch gespannt, was du dann erzählst. Das WE wird ja das Polter-WE der Spätsommer-Bräute

@me
bin gerade sehr traurig und enttäuscht: habe am WE erfahren, dass meine drei Freundinnen aus Studienzeiten nicht am Polterabend in D teilnehmen Sie haben abgesagt, nachdem sie sich bereits angemeldet hatten. Und meine Schwö (TZ) hat für zwei von ihnen noch das ganze Programm umgeschmissen (die eine ist schwanger und wollte ein 'Extraprogramm' und der anderen war's zu teuer) Die Schwangere kommt auf Grund der Schwangerschaft sowieso nicht zur Hochzeit. Jetzt hat sich dann aber auch noch eine weitere aus der Gruppe von der Hochzeit abgemeldet und um das zu erfahren, musste ich auch noch zweimal bei ihr nachhaken (die Rückmeldefrist ist ja schon am 15.7. abgelaufen...) Bin mega enttäuscht und traurig, dass alle nicht zum Polterabend kommen und nur eine von ihnen zur Hochzeit ...wobei vielleicht sagt die Dritte ja auch noch ab, da die anderen beiden nicht kommen und sie sonst kaumm jemanden kennt...

06.08.12 10:29
lolo 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

liebe piratenbraut

oje, das ist ja gar nicht schön. vorallem wenn man so einen aufwand betreibt um es allen recht zu machen....ich habe für mich festgestellt, dass es wohl nie mehr "menschelt" als an einer hochzeit

da ist alles dabei: selbstprofilierung, neid, ignoranz, fehlende loyalität, ...

ich hatte ja auch nicht wirklich einen schönen polterabend, allerdings habe ich ihn schon lange "verdaut". denn man darf nicht vergessen, dass uns das drumherum um die hochzeit so wichtig ist, weil wir unter anderem so einen aufwand dafür betreiben und es für uns ein so wichtiger tag ist. zugleich haben all die anderen auch ein leben inklusive sorgen, termine, budget, etc.

so sachen sind nie schön, gewichtet man sie allerdings zu stark, verdirbt es dir den rest gleich auch noch

deshalb immer schön das halbvolle glas anschauen!

06.08.12 11:56
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves:
Stimmt, has gseh mir gfallts übrigens ohni Bolero besser


füehle mi irgendwie so komisch ohni d Stola, abr wenns de würklech warm isch hani die de öppe o meh odr wenigr nid anne...hehe

06.08.12 11:57
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

hallo ladies

ha ä paar täg frei kha und ha läider nit so zit fürs forum kha

maya: und, sit dr z fridä mit öichnä ring? si si schön wordä?

piratenbraut: wie war dein probestyling? hoffe, es lief besser?!
das wegen der freundinnen tut mir sehr leid, schade, dass sie nicht kommen können lass dir aber deine freude an deinem zweiten polteri und erst recht nicht an der hz nehmen!

kekoa: hammer gschänk häit dir übercho das chönnet dr sicher mega gniässä

oh keks, ich hoffe ihr hattet eine super schöne hochzeit


me: mir häi am donnschtig öis ring gholt i liäb si äifach läider gklappts mit em föteli wäg dä stäinli nit so guät, aber nach em hz denn und am samschtig isch s chläid abgsteckt wordä... ha immer no fröid dra vrsuäch denn no ä föteli ufäzladä

06.08.12 12:59
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ui, do lauft aber Einiges!!! Ihr sind sicher früeh mit Allem fertig! Mir hänn die Wuche no jede Dag e Termin und no chli unglöste Zitstress am Zivile
Inere Stund mache mir nomol Make-up und luege mit dr Frisur! Ha d Hoor nit dörfe strecke Hass es ohni gstreckti Hoor! Ui, no 8 Däg!!!

06.08.12 13:30
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

aaaah, angie, so schön... has am 1.8. dänkt, dass jetzt gli sowit isch bi dir

puh, ig hoffs muäss unbedingt no d gaschtgschänkli fertig machä... und gg sett no d menüchärtli machä... aber jo, mir häi no ä paar täg, aber wett nit am schluss no müessä secklä...

was häit dr denn für ä zitstress am zivilä?

06.08.12 13:39
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Gäääääääääähn... ich wirde hüt eifach ned wach.

Angi, gnüss dis Probe Make up und dFrisur. Es wird sicher öpis schöns geh.
I hoffe er möged guet dore met de Zit. Aber es goht jo no es paar Täg bis denn. Mach der kei Sorge.

Jusi, mer mached kei Menukarte. Zerst händ mer au welle, aber es het fast chli zwenig Platz uf de Tisch, wenn mer die au no ufstelled.
Bi eus wird eifach de Koch bi jedem Gang churz verzelle was es feins git.

I ha endlich en Kreide-Tafele (Schiefer mit Holzrahme zum Ufstelle) bstellt. Hoffe da Ding chunnt den au no gnueg früeh. Met dere Tafele dünd mer eusi Gäst dur de Tag füehre. So gsehnd sie emmer was wenn wo lauft. Ergendöper muess det den eifach amig öpis druf schriibe. Kriide setti au no ha!
Ansonste send mer guet denne. Mer sette endlich mol afo Tanze üebe, dPlayliste esch au no nienet und i möcht no was bastle. Aber sust händ mer ALLES :) oder?????

06.08.12 13:45
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

haha, saerli, das "alles" hani mi au scho gfrogt... und s "oder" chunnt au immer wider

aber vill isch es glaub wirklich nüm...

- detailbesprächig apéro (ufbau und so)
- detailbesprächig pfarrer
- gaschtgschänkli fertig baschtlä
- "gästebuäch" wäschä (schiefertafeln)
- stift fürs gästebuäch chaufä
- probefrisur

aaah, und gg brucht no sini schuäh, si am fritig z mittag in ganz basel umegsecklet und nit 1 paar gfungä (wo ihm passt )... müässä denn nomol goh...

du, hesch dämfall nüt meh usser s tanzä?

06.08.12 13:52
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

doch doch, i ha nomol en Probefrisur, nomol Probeschminke, sKleid esch no in St. Galle, GG muess no go abstecke, Playlist münd mer fertig mache, ev. nomol met em Priester zämehocke, Gastgschenk fertig mache, Vasene für de Bluemeschmuck bsorge und wägem Brutstruss go luege, Tischornig, Gschenkli für dHelferli usw.

Aber das send alles chlini Sache wo grösteteils scho fast fertig und vorallem Terminiert send. Mer möged guet dore

Alles anderi esch erlediget und abghöglet, hoffi amel...

Ah dKiste fehlt mer no!!!! dAngi het genau die Kiste wo ich sueche. Frechheit
Fallsi keini finde, wirdi eifach en Korb neh und denn dünd mer alles det dri. I cha jo sust au nach de HZ no en Kiste sueche.

Händ er es Schieferplatte-Gästebuech? Esch da ned bitz schwer??? So wie in Fred und Wilma Zeiten

 1 .. 55 .. 108 109 110 111 112 .. 148 .. 183
August-September   heiraten   zusammen   einfach   bearbeitet   wirklich   Piratenbraut   Hochzeit   Wünsche   Vielleicht   september   natürlich   Spätsommer-Bräute   irgendwie   Zuletzt   lululuana   gespannt   eigentlich   Trauung   richtig