| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 56 .. 109 110 111 112 113 .. 148 .. 183
06.08.12 13:54
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@saerli, has usegfunde wär dini Kollegin isch wo im Ratteforum tätig isch...hehe

@tanze, das isch o so ä Sach...säge sit öppe zwe Wuchene mier sötte ume eis drhindr und gugge das mier fit si für morn no d Privatstund abr dr Herr isch da nid so motiviert...är meint "das geit de scho"... hehe... guet är mues ja o nid mit mim Grosvatr und Co tanze,ha ha ha...

bi öich wirds afe richtig ärnscht, da wirdeni ganz chribelig...

06.08.12 13:58
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli, ig ga hüt no i Yjisk und gugge dert eis ob si grossi Trueh hei, da söt mä doch wohl öppis finde! weni öppis finde, macheni Föteli! ghörsch also morn ob si öppis hei odr gar nid....

06.08.12 14:01
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hihi, sie esch super, eini vo mine engste Fründinne :) Die het en ganze Rattezoo daheim... I be ebe allergisch uf die Fiichli, darum haltis amig ned lang us i dene erer Nöchi.

Er händ wenigstens Privatstunde. Mer händ nüt und versueche sälber öpis zlehre. Mer wänd jo kei perfekte Tanz. Es sell eifach ned so langwilig sii wie uf villne Videos im youtube.
Mer Fraue händs jo no guet, eusi Bei gseht mer wenigstens ned. Mer chöned eus guet füehre loh

Es goht scho no es Zitli... 6.5 Wuche und denn esch sZivile und mer händ ändlich FERIE!!! I zwoi Monat send mer scho weder us de Flitterwoche zrug

06.08.12 14:02
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lululuana:
saerli, ig ga hüt no i Yjisk und gugge dert eis ob si grossi Trueh hei, da söt mä doch wohl öppis finde! weni öppis finde, macheni Föteli! ghörsch also morn ob si öppis hei odr gar nid....

Oh jö, das esch den lieb :)

Sie set kei Rundige ha, ganz einfach und im Shabby-Chic Look sii. Grüessli

06.08.12 14:05
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Saerli mier chunt grad i Sinn, mier hei ja daheime so ä Truhe,weiss halt nid ob das o ä Müglechkeit wär... z Holz isch unbehandlet und chönt ohni problem no mit wiiser Beizi behandlet wärde! odr mit emne wiise Acryllack eifach ganz wässerig uftrage, de sötsch o zum däm Ergäbnis cho.

bi üs isch das d Schnapschischte...hehe...wasi eifach scho lang mal no wet dra tue si so Bändeli, dass dr Deckel nid ganz hindere klappet...

cha dier o guet no es Föteli mache wie d Chischte live usgseht, wenns gwünscht isch!

Zuletzt bearbeitet am 06.08.12 14:07

Datei-Anhänge
Truhe.jpg Truhe.jpg (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 20 kB

06.08.12 14:07
Maya 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

jusi:
hallo ladies

ha ä paar täg frei kha und ha läider nit so zit fürs forum kha

maya: und, sit dr z fridä mit öichnä ring? si si schön wordä?

piratenbraut: wie war dein probestyling? hoffe, es lief besser?!
das wegen der freundinnen tut mir sehr leid, schade, dass sie nicht kommen können lass dir aber deine freude an deinem zweiten polteri und erst recht nicht an der hz nehmen!

kekoa: hammer gschänk häit dir übercho das chönnet dr sicher mega gniässä

oh keks, ich hoffe ihr hattet eine super schöne hochzeit


me: mir häi am donnschtig öis ring gholt i liäb si äifach läider gklappts mit em föteli wäg dä stäinli nit so guät, aber nach em hz denn und am samschtig isch s chläid abgsteckt wordä... ha immer no fröid dra vrsuäch denn no ä föteli ufäzladä


Ja üsi Ringe si eifach traumhaft. Au Gravur isch so wiemer üs das vorgstöut hei i 39 Tag dörfine dä ändlech alege.
Wies usgeht bisch mit öichne Ringe au zfriede

06.08.12 14:19
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@ Lululuana

Wenn man was im Kopf hat, wird es schwierig sich nach anderem zu orientieren. Ich stelle mir die Kiste etwa so vor. Dann kann ich sie später irgendwo hinstellen und Kissen drauf legen oder eine Laterne usw...

Von der Form her sollte sie auch wie auf dem Foto sein. Ich bin kompliziert, sorry....

Datei-Anhänge
Truhe fertig.jpg Truhe fertig.jpg (44x)

Mime-Type: image/jpeg, 19 kB

06.08.12 14:28
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

ne wieso kompliziert, du weisch halt eifach was dasd wosch, isch doch guet!

06.08.12 16:23
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@saerli, wiä fändsch diä da:



oder diä:




06.08.12 17:04
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Die dritti esch no lässig, die met em Stern druffe. Wo hesch die her???

 1 .. 56 .. 109 110 111 112 113 .. 148 .. 183
september   eigentlich   bearbeitet   Spätsommer-Bräute   zusammen   heiraten   wirklich   Vielleicht   gespannt   Trauung   Piratenbraut   August-September   Hochzeit   Wünsche   richtig   irgendwie   natürlich   einfach   lululuana   Zuletzt