| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 57 .. 111 112 113 114 115 .. 149 .. 183
07.08.12 07:59
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli: jep, si äxtra für an d wand, ha do mol ä bildli postet: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...34_44_7.html#63

find äifach s material und dr "farbton" so schön


angie: puh, denn muäsch jo am 5i ufstoh hesch niämmer wo dir d hünd chönnt abnäh bis zu dä phöteli?

cooli frisur, gfallt mir sehr guät! würd d franslä au äifach nüm schnidä

07.08.12 08:39
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Guete Morge Ladiiiies

Angi, i würd dFransle au ned schniide. dFrisur esch super so wie sie esch.

Jusi, achsoooo eis esch das. I ha vor mer scho es Buech us Stei gseh Cooli Idee! Euses Gästebuech macht mini TZ. Bin ja mal gspannt :)

Höt Obe muessi unbedingt ade Playliste witermache... Denn hani no es D und es S kauft und es &, die setti no aspraye. I weiss gar noni würklich für was i sie bruche. Obis ade HZ chan ibringe oder ned. Notfalls hänke mers bi eus eifach ad Wand

07.08.12 08:55
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Angi
Deine Frisur ist supi! So schön wuschig


Phu, es naht und naht - Auf die Frage ob ich nervös bin? Nein noch nicht. Vielleicht kommt das noch.
Für diesen Freitag ist soweit alles ready, einzig meine Frisur, die ich für's zivile selber mache, werde ich heute abend nochmals testen. Und der "Stiel" meines Papierblumenstrausses wird noch mit Filz überzogen.

Wer ist am Freitag auch mit dem Zivilen dran? Wetter passt ja suuuuper!

07.08.12 09:10
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

hahaha saerli, jä, das wär jo no öbbis gsi
dini tz macht das sicher super!

nervosität: aso bi mir gohts au no, bi mir isch es im momänt meh so ä hibbelig vor vorfröid si... ha momänt, wonis chum meh cha erwartä

07.08.12 11:27
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Also bi mir isches no 1 Wuche und ich bi noni so nervös... vilicht au willi no an de letschte Vorbereitige bi! Ha grad mit minere Fraueärztin gstritte will si mi zämmegsucht het will ich d Pille 2 Mol dureneh will. Het mir au kei Antwort könne geh ufd Frog was i denn mit de Zitverschiebig mache söll

07.08.12 13:14
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hmm, also wo ich mol viel Zitverschiebig gha ha, hani eifach die eint Uhr ned umgstellt ond ha dPille eifach denn gno wie zu Schwitzer Zit. So esch es im gliche Rhytmus blebe.
Esch da gschiit 2x doreneh??? Das hani nonie gmacht. I neme sie dasmol au dore. Nachher höri uf und nimm sie nüm

07.08.12 13:20
Maya 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Also mi Frauearzt ratet mir sogar dasi Pille 2 - 3 Mönet am stück söu nä. Aber ebe, äs isch jede Arzt angersch...

07.08.12 13:29
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli:
Hmm, also wo ich mol viel Zitverschiebig gha ha, hani eifach die eint Uhr ned umgstellt ond ha dPille eifach denn gno wie zu Schwitzer Zit. So esch es im gliche Rhytmus blebe.
Esch da gschiit 2x doreneh??? Das hani nonie gmacht. I neme sie dasmol au dore. Nachher höri uf und nimm sie nüm

Has ebe au nonie gmacht! Ich wür se denn sozusage vo Afang August bis Ändi Sept dureneh! Will süscht bekumi d Däg kurz vor dr Hochzit oder in de Flitterwuche Hmmm, muessi denn luege mit de Zitverschiebig! Will ich nimm si am 21.00 Uhr. Das wär z Bali am 03.00 Uhr

07.08.12 13:44
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Sust nimmsch sie zBali einfach wend is Bett gohsch. 3 Uhr +/- das esch ned so tragisch. I neme mini emmer weni es Bett go, das esch mängmol am 23 Uhr und mängmol am 3 Uhr.
I neme sie au darum dore

07.08.12 13:52
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli:
Sust nimmsch sie zBali einfach wend is Bett gohsch. 3 Uhr +/- das esch ned so tragisch. I neme mini emmer weni es Bett go, das esch mängmol am 23 Uhr und mängmol am 3 Uhr.
I neme sie au darum dore


Jo ich nimm se denn dört um die 23.00 umme, denn isch bi uns 17.00 Uhr- dass 4h!

Jo mitem dureneh weissi jetzt grad au nit! Es wäre halt 3 Packige nachenand...

 1 .. 57 .. 111 112 113 114 115 .. 149 .. 183
wirklich   richtig   Zuletzt   Vielleicht   August-September   Piratenbraut   natürlich   gespannt   einfach   zusammen   Hochzeit   heiraten   lululuana   eigentlich   Trauung   irgendwie   bearbeitet   Wünsche   Spätsommer-Bräute   september