| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 99 .. 183
16.12.11 10:51
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

So, ich melde mich auch mal wieder
Wow Saerli, ihr habt nach uns angefangen zu organisieren und habt schon mehr als wir
(Wir haben anfang November angefangen)

Wir haben erst den Termin für das Standesamt definitiv gebucht (wir heiraten "nur" zivil). Das Restaurant für den Abend haben wir mal provisorisch reserviert, da warten wir jetzt noch auf die Offerte. Aber ich denke wir werden das Essen dort machen. Nächste Woche haben wir noch einen Termin mit einem Fotografen. Was ich auch bereits definitiv gebucht habe ist der Termin bei meiner Kosmetikerin und bei meiner Coiffeuse. Im moment bin ich fleissig am Ideen sammeln für die Einladungskarten und die Tischdeko.

Was sich im moment noch schwierig gestaltet, ist die Suche nach einer Apero-Location. Da kommen wir nicht so gut voran.

Heute in 6 Wochen habe ich einen Termin zum Kleider probieren. Juhui, darauf freue ich mich sehr

16.12.11 11:01
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

So schön
I freue mi för alli, es esch halt scho speziell schön

Mer sueched au no en Location für Trauig und Apéro... I ha vorig en super Idee gha, muess de zObe mol mis Manndli froge was er dezue meint. Aber i glaub es würd chli tüür... mal luege. Afang Januar händ mer meh oder weniger die meischte Priise, denn gsehnd mer endlich mal wie tür dass es bes jetz scho esch. Bin mega gspannt!!!

Viel Spass bim Kleider probiere! I freue mi meeega!

16.12.11 16:32
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Danke vielmal. Es isch definitiv speziell schön.
Ja das isch so ä Sach mit dä Apero-Location. Was häsch dän für ä Idee gah, wäni fröge dörf?
Ich bi au gspannt, was üses Hochzyt choschte wird.
Danke vielmal, ich wünsche Dir au viel Spass bim Kleider probiere, bi Dir isches ja scho bald sowit. Ich möcht am liebschte hüt scho gah Aber Vorfreud isch ja bekanntlich die schönscht Freud

16.12.11 18:48
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

I muess morn mal det alüte oder villicht gönd mer grad schnell verbie... In Büttikon gets ganz es schöns Restaurant, Linde heissts. Det hets ganz en schöni Terasse ond au inne esch es sehr schön (falls es grusigs Wetter esch). Fraglich esch, ob mer a some Ort au grad chönnti dTrauig mache und was es chostet.
Aber i chönnts mer no guet vorstelle det :) Cha mer öberhaupt ime Restaurant hürote? Sie müesste eifach für die zwoi drü Stund geschlossene Gesellschaft mache...

Ja säg nüt. Vorfreud esch würklich au öpis schöns. Ich han scho so viel Brütli berote ond ha mi emmer so för sie gfreut. So esch mini Vorfreud sowieso scho lang do gsie :)

Zuletzt bearbeitet am 16.12.11 18:49

16.12.11 19:50
dentista 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Han ja vor emene Ziitli oisi Save the Date Karte los gschickt. Han sch o vo praktisch allne (ussert die vom Usland aber die händs wahrschindli gar nonig übercho) ganz herzigi Rückmeldige übercho. Händ sich all mega gfreut, einzelni sind richtig grüert gsi... Hät mi so richtig berüert.
Vill händs ja scho gwüsst gha, aber so e Karte bewegt eim den doch nomal andersch. Mer chunt hüt ja eh nüme so vill schöni Post über. Also ich zumindest han immer praktisch nume Rechnige im Briefchaschte...

Willkomme de Neue!

Küssli

16.12.11 20:22
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli:
Daaanke! Du hast dein Kleid ja schon gell?

Hey hör auf! Beide sollten diese Woche kommen. Vom Einten hab ich gar nichts gehört, das andere steckt am Zoll fest

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

16.12.11 20:29
dentista 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

So blöd. Kannst du es aber wenigstens am Zoll abholen gehen?

16.12.11 20:39
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ich habs zu meiner Trauzeugin schicken lassen. Sie muss am Montag dann schauen gehen muss sicher noch Einiges an Zoll bezahlen. Und es ist nicht sicher ob meine TZ es bekommt, da irgendwelche Angaben fehlen. Soooo mühsam! Meine Kette haben sie auch zurückbehalten und ich muss Morgen 70.- bezahlen . Und vom anderen Kleid hab ich ja noch gar nichts gehört.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

16.12.11 20:41
dentista 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Drück dir die Daumen!

19.12.11 16:17
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Saerli
Weisch scho meh weg däm Restaurant? Gseht uh schön us (zumindest im Internet ) Wär mal öpis anders imne Restaurant z'hürate. Aber obmer das chan weisi nöd, dänke aber scho. Bi gspannt obs bi Dir klappt. Druck Dir dä Dume

 1 .. 10 11 12 13 14 .. 99 .. 183
Wünsche   gespannt   Spätsommer-Bräute   Piratenbraut   Hochzeit   heiraten   einfach   irgendwie   natürlich   september   Zuletzt   August-September   wirklich   richtig   zusammen   Trauung   Vielleicht   bearbeitet   lululuana   eigentlich