| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 64 .. 126 127 128 129 130 .. 157 .. 183
16.08.12 13:25
Marja 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lululuana:
Marja, definitiv nid... Ratte chasch ir Regel nid dressiere die mache was si wei...handzahm mache geit, meischtens abr äbe o nid bi allne abr dressiere und erzieh... kei Chance!

aber genau das liebe ig ja a dene Tierleni chane nid bös si o wenn mier mal widr total erholt us dä Ferie hei chöme,. si das abr nid unbedingt toll hei gfunde und de i ihrem Zimmr d Tapete attackiere... (gusch du Bild...)



ohoh, die tapete sieht wirklich etwas mitgenommen aus

genau das, was du sagst, finde ich auch an katzen so toll: sie haben ihren eigenen kopf und machen, was sie wollen. wenn sie dann aber zu einem kommen und kuscheln wollen, dann machen sie das völlig freiwillig und das zeigt doch wahre liebe

16.08.12 14:34
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

soraya1:
@ Angi: Wow. Liebe Angi. Das sind ja geniale Fotos. Mega schön. Und dein Outfit ist von oben bis unten einfach Angi. Einfach passend und einmalig. Wirklich super. Du bist so eine schöne Frau. Gibts noch mehr?


Auf FB hab ich gaaaanz viele!

16.08.12 14:35
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

schtellsch die vo FB o no hie ine? hei di ja nid alli uf FB und glich si alli gwundrig!

16.08.12 14:40
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lululuana:
schtellsch die vo FB o no hie ine? hei di ja nid alli uf FB und glich si alli gwundrig!

131 Phöteli?

16.08.12 14:53
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves:

131 Phöteli?

okeee.... säge nüt meh! hehe

16.08.12 15:18
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ich gratuliere allne „frischbachne“ Ehefraue ganz herzlich. Schön dass ihr alli au so wunderschöni Täg händ dörfe erlebe

@ Kekoa: Wunderschöns Chleid häsch agah. Und d’Farbe vo dine Blueme sind hammer.

@ Angi: Ach jööö, das mit dim Eheverspreche isch ja herzig. Mir wärs glaub au so gange. Ich ha ja scho fascht nöd chöne „JA“ säge

Dini Föteli sind mega. Ihr gsehnd sehr glücklich us uf dä Föteli. Das mit dä Hünd isch mega härzig. Und Dis Outfit isch dä Hammer

@ Lolo: Ou nei, du wirsch aber au vor gar nüt verschont betreffend TZ. Duet mir leid für dich. Aber schön, dass dir wieder besser gaht. Ich finds ä super Idee, dass ihr s’Gästebuech dä Lüt no gänd zum sich verewige.

16.08.12 15:23
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves:
lululuana:
schtellsch die vo FB o no hie ine? hei di ja nid alli uf FB und glich si alli gwundrig!

131 Phöteli?



Ja das wäred grad chli viel zum da ine stelle. Aber schad

16.08.12 15:54
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

so, mach jetzt Feierabend haben den dritten Termin beim Zivilstandsamt (nachdem das Gesuch um 'Namensänderung' gut geheissen wurde) und anschliessend das finale Gespräch mit dem Pfarrer Hoffentlich klappt alles

16.08.12 16:33
laluna1712 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Kekoa: Herzliche Gratulation auch von mir und danke für das wunderschöne Foto! Dein Strauss gefällt mir super, obwohl ich sonst nicht so auf die Farbe stehe
Alles Gute für dich und deinen Mann


@Angi: Auch dir gratuliere ich von Herzen und wünsche dir alles Gute. Ihr saht echt spitze aus!!! Finde es echt super wenn man seinem Stil durch und durch treu bleibt. Und es passt alles so toll zusammen
PS: normalerweise hats glaube ich auf Facebook einen Link unter den Fotos, damit auch Leute, die nicht auf Facebook sind, das Album anschauen kannst.

16.08.12 16:50
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

hei ladies, hatte heute einen tag, weiss gar nicht wo mein kopf steht... und es geht auch schon wieder weiter...

aber eins: WOOOOOOOW angie..... meeeeega schön, passt wunderbar zu dir, traumhaft! schau' mir dann die fotos auf fb noch an

euch allen einen schönen abend...

 1 .. 64 .. 126 127 128 129 130 .. 157 .. 183
zusammen   Hochzeit   Vielleicht   heiraten   einfach   August-September   richtig   Piratenbraut   eigentlich   Trauung   wirklich   Wünsche   september   natürlich   Zuletzt   bearbeitet   lululuana   irgendwie   Spätsommer-Bräute   gespannt