Spätsommer-Bräute 2012 (August-September) |
|
1 .. 66 .. 129 130 131 132 133 .. 158 .. 183
|
17.08.12 11:00
Marja
|
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
Vom Coop City (St. Annahof Zürich). Hatte dort so ein extra Gestell voll davon.
|
|
|
|
|
|
|
17.08.12 11:16
Marja
|
Ich werds überstehen
So, los gehts, ab nach St.Gallen!!!
Wünsche allen ein traumhaftes Wochenende!!!
Grüässliiii
|
|
|
|
|
|
17.08.12 13:02
jusi
|
angiyves:
Keks: @ Angi: Ach jööö, das mit dim Eheverspreche isch ja herzig. Mir wärs glaub au so gange. Ich ha ja scho fascht nöd chöne „JA“ säge
Dini Föteli sind mega. Ihr gsehnd sehr glücklich us uf dä Föteli. Das mit dä Hünd isch mega härzig. Und Dis Outfit isch dä Hammer
Danke s Beschte isch jo no, wo si mi gfrogt het, ob ich au will, sag ich : sehr gärn! Und denn het si mi mega entgeischteret agluegt
haha, wie geil ist das denn hat sie's demfall trotzdem anerkannt
@saerli: viel spass beim ringe abholen, so schön…
@piratenbraut: mir geht’s gleich, kann nichts einfach sein lassen aber jetzt noch die sachen und dann lassen wir es laufen, kommt schon gut
@steph: wünsche dir einen super lustigen polteri! leider bin ich morgen nicht in der stadt, sonst wer ich „müsli spielen kommen“
@wasserspray: das von avène lieb‘ ich, ist auch schon auf meiner „notfalltäschli-liste“
@me: war gerade im reisebüro und hab' unsere minimoons gebucht *juhuuu*
|
|
|
17.08.12 13:07
Stephnicht registriert
|
jusi:
angiyves:
Keks: @ Angi: Ach jööö, das mit dim Eheverspreche isch ja herzig. Mir wärs glaub au so gange. Ich ha ja scho fascht nöd chöne „JA“ säge
Dini Föteli sind mega. Ihr gsehnd sehr glücklich us uf dä Föteli. Das mit dä Hünd isch mega härzig. Und Dis Outfit isch dä Hammer
Danke s Beschte isch jo no, wo si mi gfrogt het, ob ich au will, sag ich : sehr gärn! Und denn het si mi mega entgeischteret agluegt
haha, wie geil ist das denn hat sie's demfall trotzdem anerkannt
@saerli: viel spass beim ringe abholen, so schön…
@piratenbraut: mir geht’s gleich, kann nichts einfach sein lassen aber jetzt noch die sachen und dann lassen wir es laufen, kommt schon gut
@steph: wünsche dir einen super lustigen polteri! leider bin ich morgen nicht in der stadt, sonst wer ich „müsli spielen kommen“ @wasserspray: das von avène lieb‘ ich, ist auch schon auf meiner „notfalltäschli-liste“
@me: war gerade im reisebüro und hab' unsere minimoons gebucht *juhuuu*
hihihihi, jaaaa
Wo gohts ahne ?
|
|
|
|
1 .. 66 .. 129 130 131 132 133 .. 158 .. 183
|