| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 66 .. 129 130 131 132 133 .. 158 .. 183
17.08.12 11:00
Marja 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Vom Coop City (St. Annahof Zürich). Hatte dort so ein extra Gestell voll davon.

17.08.12 11:00
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

dann muss ich mal ins grosse Coop Ryflihof in der Stadt... DANKEEEEEEEEEEEE

17.08.12 11:05
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Keks:


@ Angi: Ach jööö, das mit dim Eheverspreche isch ja herzig. Mir wärs glaub au so gange. Ich ha ja scho fascht nöd chöne „JA“ säge

Dini Föteli sind mega. Ihr gsehnd sehr glücklich us uf dä Föteli. Das mit dä Hünd isch mega härzig. Und Dis Outfit isch dä Hammer


Danke s Beschte isch jo no, wo si mi gfrogt het, ob ich au will, sag ich : sehr gärn! Und denn het si mi mega entgeischteret agluegt

17.08.12 11:07
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Marja:

Hat irgendjemand schon einen richtig heissen Tag im Hochzeitskleid verbracht? Ist es auszuhalten ?

glg

Jep, 33 Grad! Es ist schon seeeehr heiss!

17.08.12 11:16
Marja 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ich werds überstehen

So, los gehts, ab nach St.Gallen!!!

Wünsche allen ein traumhaftes Wochenende!!!

Grüässliiii

17.08.12 11:23
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Marja:
Vom Coop City (St. Annahof Zürich). Hatte dort so ein extra Gestell voll davon.

genau da war ich auch


@lululuana
möchtest du denn unbedingt das von Evian? Falls nicht oder du es nicht bei euch bekommst: z.B. Douglas hat auch eine gute Eigenmarke und Avène hat auch so etwas.

17.08.12 11:47
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

I glaub de Beldona verkauft au so Sprays :)

17.08.12 12:59
Steph

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo
so jetzt isch es langsam sowit und dr Daag kunnt nöcher
ich bi jetzt grad zrugg vom Brutlaade.
I ha mis Kleid dörfe go abhole uh, isch das spannedn gsi, nomol dri stoh und alles luege obs passt. - Perfekt, sitzt! Ich darf hürote
Ich freu mi risig das ich mis Kleid jetzt ha jetzt isch es leider no im Auto, nachem füroobe, wanderets zu mim Mami, sie duets solang bi sich ufbewahre.
Puh, aber i bi froh gsi, ha is wieder könne abzieh, scho ziemligg warm worde und das innerhalb vo 5 minute.

17.08.12 13:02
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves:
Keks:
@ Angi: Ach jööö, das mit dim Eheverspreche isch ja herzig. Mir wärs glaub au so gange. Ich ha ja scho fascht nöd chöne „JA“ säge

Dini Föteli sind mega. Ihr gsehnd sehr glücklich us uf dä Föteli. Das mit dä Hünd isch mega härzig. Und Dis Outfit isch dä Hammer

Danke s Beschte isch jo no, wo si mi gfrogt het, ob ich au will, sag ich : sehr gärn! Und denn het si mi mega entgeischteret agluegt

haha, wie geil ist das denn hat sie's demfall trotzdem anerkannt

@saerli: viel spass beim ringe abholen, so schön…

@piratenbraut: mir geht’s gleich, kann nichts einfach sein lassen aber jetzt noch die sachen und dann lassen wir es laufen, kommt schon gut

@steph: wünsche dir einen super lustigen polteri! leider bin ich morgen nicht in der stadt, sonst wer ich „müsli spielen kommen“

@wasserspray: das von avène lieb‘ ich, ist auch schon auf meiner „notfalltäschli-liste“

@me: war gerade im reisebüro und hab' unsere minimoons gebucht *juhuuu*

17.08.12 13:07
Steph

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

jusi:
angiyves:
Keks:
@ Angi: Ach jööö, das mit dim Eheverspreche isch ja herzig. Mir wärs glaub au so gange. Ich ha ja scho fascht nöd chöne „JA“ säge

Dini Föteli sind mega. Ihr gsehnd sehr glücklich us uf dä Föteli. Das mit dä Hünd isch mega härzig. Und Dis Outfit isch dä Hammer

Danke s Beschte isch jo no, wo si mi gfrogt het, ob ich au will, sag ich : sehr gärn! Und denn het si mi mega entgeischteret agluegt

haha, wie geil ist das denn hat sie's demfall trotzdem anerkannt

@saerli: viel spass beim ringe abholen, so schön…

@piratenbraut: mir geht’s gleich, kann nichts einfach sein lassen aber jetzt noch die sachen und dann lassen wir es laufen, kommt schon gut

@steph: wünsche dir einen super lustigen polteri! leider bin ich morgen nicht in der stadt, sonst wer ich „müsli spielen kommen“
@wasserspray: das von avène lieb‘ ich, ist auch schon auf meiner „notfalltäschli-liste“

@me: war gerade im reisebüro und hab' unsere minimoons gebucht *juhuuu*


hihihihi, jaaaa

Wo gohts ahne ?

 1 .. 66 .. 129 130 131 132 133 .. 158 .. 183
Spätsommer-Bräute   August-September   zusammen   natürlich   richtig   Trauung   Hochzeit   Zuletzt   irgendwie   einfach   september   bearbeitet   gespannt   wirklich   Piratenbraut   Wünsche   Vielleicht   eigentlich   lululuana   heiraten