| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 67 .. 131 132 133 134 135 .. 159 .. 183
17.08.12 15:38
Steph

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Mir wüsse au nonid ob mir e Red halte wärde oder nid. Ich wird eifach gege dr Schluss e kleini Dankesred für unseri Trauzüginne halte und ihne sGschängg überreiche. Weiss aber nonid wie ich das dört ahne schmuggle, ohni das die zwei öppis merke.
Aber so wie ich mi Schwieger Dad kenn, wird er das überneh.

17.08.12 21:51
sinna 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

wow angie was für föteli... duu hesch so super usgseh und dini frisur hammer .. wenni noo as drama de... und euri hündli jöö... gits no meh fotis? e schös fest wünschi und hawaii ketti ned vergessr

17.08.12 21:52
sinna 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

wow angie was für föteli... duu hesch so super usgseh und dini frisur hammer .. wenni noo as drama de... und euri hündli jöö... gits no meh fotis? e schös fest wünschi und hawaii ketti ned vergessr

17.08.12 22:09
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Boah, mir sinn grad so richtig gnärvt! Sinn god Location dekoriere und irgendwenn taucht s Catering uf (kei Tel, dass si kömme). Denn kömme die uf eimol und sage, mir könne s Zält dekoriere (abgmacht isch gsi, si dekoriere s Zält und mir de Räscht). Denn entdeck ich so PET-Fläsche (kei bekannts, guets Wasser)! Und do drvo söll 1l 6.- koschte!!! Und abfülle dienn sis denn i so IKEA-Krüeg! Tischtüecher mienn mir sälber ufd Tisch mache, da si erscht 1h bevors afoht kömme!!! Boah, bi grad so hässig!!!

17.08.12 22:42
lolo 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@angi

läck, die machets sich au ganz schön eifach

ich würd dr empfälle, dass dich jetzt so richtig ärgerisch, schimpfsch und usrüefsch und dänn dich zruggbesinnsch, wieso ihr de caterer gwählt händ. denn ihri priise sind ja vo afang a rächt tüüt gsi oder? defür sind doch anderi sache super woner unbedingt händ welle? irgendwie ghörts nämli a jedere hochzit en bullshit-momänt dezue und de händ ihr vorher glaub grad gha...

17.08.12 22:50
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Jo weisch, hey, 240.- pro Person!!! Und das ohni Kueche! Für das erwart ich volli Proffessionalität und keini PET-Fläsche wo denn no dr Liter 6.- koschtet! Mir hänn gseit mir gönne uns und unsere Gäscht das! Und denn miemer no de Tisch sälber bezieh und das mit so Papierzüg anere Rolle! Au d Bar seht mikrig us und d Pfanne woni bis jetzt gseh ha, sinn vom IKEA. Ich verloss mi jetzt eifach uf e hammer Ässe!

17.08.12 23:02
lolo 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

boah, was für en priis

wie sind er denn uf die cho? händ ihr ihres s`catering amene andere fäscht erläbt? oder sind die euch empfohle worde?

und blibt villicht no ziit zum es paar wünsch üssere (stofftischtüecher, anders wasser, usw.)? und wenn nid, dänn besinn dich uf de wunderschöni hochzitstagwo du gha häsch, das hät mich au grettet

18.08.12 00:34
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Jö Du bisch härzig! Jo i probiers!
Es sinn ebe die Einzige wo mir gfunde hänn wo das Ami-Summer- Konzäpt mache...

18.08.12 08:32
soraya1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo Angi
Wow. Die Marge isch ja toll. Caterer mu mer sie. Hei nei. U das für 240 Fr pP. S positive isch, jetzt isch sicher alles so dekoriert wie ihr hend welle u nid dass sie das au no nid hikriegt he. Aber scho s letztscht. Hend ihr en Vertrag gha wo alles dinnestat? Den wür i nachher Rabatt verlange. Aber i hoffe sie sie bim Fest trotzdem supper. Gnüss es mit dine Gäst u la di nid vo den ärgere. Ganz es wunderschöns Tägli.

18.08.12 12:28
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Sooo, i ha gester dRing gholt... Mini Esch us silber mit eme Zirkonia, de Ring esch 1cm breit. GGs Ring esch us Titan met eme Carbonstreife. Mer händ eus ned chönne einig werde was dEhering beträffed, darum händ mer "unterschiedlichi". Er het gester nur no gstrahlt ond so Freud gha, mega herzig :)
Denn hani no sGschenk für mini Cousine wo eus hilft in Uftrag geh. I schänke ere es Süesswasserperle-Armband met Silber-Element drinne. Es wird nach mine Wünsch agfertigt und somit öpis sehr persönlichs :)
Hüt beni go de Brutstruss und Trauzüginnestruss, Astecker für GG und TZ und sBluemearmband go bstelle. Es chonnt super!!!! De Struss wird genau wie ufem Bild, eifach ohni das knallige pinke. Er wird wiss-hellrosa met ere grosse Perle irgendwo drinne (3cm Durchmesser), GGs Bluemeastecker wird en hellrosa Rose, dBlueme vo de TZ und sArmband werde ide wisse Rose sii :)
Jetz bsorgi no de TZ eres Gschenk ond scho chani einiges uf minere To Do Liste abhäckle.

Datei-Anhänge
DSC00731.JPG DSC00731.JPG (78x)

Mime-Type: image/jpeg, 70 kB

31-300x220.png 31-300x220.png (68x)

Mime-Type: image/png, 110 kB

 1 .. 67 .. 131 132 133 134 135 .. 159 .. 183
heiraten   Hochzeit   eigentlich   natürlich   september   richtig   Spätsommer-Bräute   August-September   zusammen   wirklich   einfach   Vielleicht   irgendwie   lululuana   bearbeitet   Zuletzt   Piratenbraut   gespannt   Trauung   Wünsche